Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Bomba LPG https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=4943 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | tunel6 [ 23.5.07, 09:35 ] |
Předmět příspěvku: | Bomba LPG |
Co když bombu z auta vyndám než pojedu na STK a řeknu že už nebudu jezdit na LPG (popřípadě co všechno bych musel vymontovat?) a jak udělam STK tak to tam zase vrátím abych nemusel kupovat novou bombu. šlo by to? |
Autor: | Kachnis [ 23.5.07, 09:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Bomba LPG |
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4908 proc mit jedno tema kdyz jich muzes muzes zalozt 1000,ze? uz ti tam nekdo psal, ze kdyz tam bomba nebude,neodpovida tech. stav auta papirovymu stavu.. |
Autor: | kovohemil [ 23.5.07, 09:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
taky můžeš říct že budeš jezdit na naftu |
Autor: | Vít [ 23.5.07, 10:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
tunel6: Copak se nemáš rád ty vole? Ten předpis o životnosti bomby je pro TVOJI bezpečnost (a samozřejmě i pro okruh asi tak 15m kolem tvýho auta). Tak se s tím nesnaž za každou cenu vyjebat, jestli chceš jezdit na plyn, dodržuj bezpečnostní pravidla !!! Jo a jedno téma by na tenhle problém asi bohatě stačilo. |
Autor: | Martin [ 23.5.07, 10:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nemůžu souhlasit, že jde o bezpečnost. Té bombě není absolutně nic, když mi ji vytáhl z auta, byla jako nová. Jinak je to úplná blbost, pokud chceš zrušit plyn, musíš všechno vytáhnout a nechat si ho odhlásit. Pak můžeš jít na technickou, ale starej plyn už ti potom nikdo nepřihlásí. |
Autor: | Vít [ 23.5.07, 10:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
jak poznáš že je v pořádku? pohledem po venku vypadá třeba dobře, není rezatá a tak, ale víš houby co se děje vlivem tlaku a možná i chemického působení uvnitř bomby, nebo uvnitř toho materiálu, z kterého je bomba vyrobená. |
Autor: | Kachnis [ 23.5.07, 11:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
souhlasim s tim, ze bomba muze byt ok i po 10 letech...vzdyt jak se ty bomby zkousej??? na nekolika nasobek provozniho tlaku a vemte si bomby na propanbutan ke klasickejm kamnum... jak sou stary... nektery i 30 let a nic jim..a to se snima mlati pri nakladani a tak... |
Autor: | Martin [ 23.5.07, 11:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
I když se podívám dovnitř, tak je krásně čistá, nikde známka opotřebení. Sváry absolutně v pořádku, prostě jako nová. To si jenom někdo vymyslel, aby si namastil kapsu za nové nádrže. Nikdy jsem se nesetkal, že by se musely měnit flašky třeba na acetylén a kyslík k autogenu, nebo i obyčejné flašky na PB! A to jsou namáhané při přepravě, každej s tím tříská atd. Zatímco v autě je to jako v bavlce. |
Autor: | Martin [ 23.5.07, 11:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Navíc ještě dřív platilo, že se dala bomba poslat na tlakovou zkoušku, jenže tu nikdo nedělá. Prostě si spočítali, že na nových bombách vydělají daleko víc. |
Autor: | rk [ 23.5.07, 11:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Musíš mít v TP, že demontáž provedla odborná firma a vozidlo je v původním stavu a pak dojít na DI, kde ti přepíšou váhy a palivo |
Autor: | Dusche [ 23.5.07, 12:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít Široký> podle me se nemas rad ty VOLE! Jak jinak bys mohl jezdit v aute nebezpecnem pro sebe a sve okoli. Porovnej si bezpeci ve starem Favoritu a nakem novem aute. Mozna tvuj Favorit pohledem po venku vypadá třeba dobře, není rezatej a tak, ale víš houby co se děje vlivem atmosferickeho tlaku a možná i chemického působení uvnitř kastle, nebo uvnitř toho materiálu, z kterého je kastle vyrobená...... (O: Debilni argumentace, ze? Stejne jako ta o zivotnosti LPG bomby (O: |
Autor: | Vít [ 23.5.07, 12:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dusche píše: Vít Široký> podle me se nemas rad ty VOLE! Jak jinak bys mohl jezdit v aute nebezpecnem pro sebe a sve okoli. Porovnej si bezpeci ve starem Favoritu a nakem novem aute. Mozna tvuj Favorit pohledem po venku vypadá třeba dobře, není rezatej a tak, ale víš houby co se děje vlivem atmosferickeho tlaku a možná i chemického působení uvnitř kastle, nebo uvnitř toho materiálu, z kterého je kastle vyrobená...... (O: Debilni argumentace, ze? Stejne jako ta o zivotnosti LPG bomby (O: Máš zajisté pravdu, že nevím co se děje s tím plechem uvnitř. Neví to nikdo, až na pár expertů, kteří to zkoumají v laboratořích. Ovšem nikdo nedospěl k závěru, že je po určité době třeba ten plech přezkoušet, nebo dokonce vyměnit. U bomby ano, to je velký rozdíl. To je pro mě podstatné. Jsem přesvědčený o tom, že deset let je s velkou rezervou, ale určitě to své opodstatnění má. EDIT: On je taky asi dost vekký rozdíl, mezi karoserii nějaké popelnice, která má jen držet tvar, a bombou, která musí těsnit a držet tak v sobě nebezpečnou látku jako je plyn pod tlakem. |
Autor: | Dusche [ 23.5.07, 13:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Potrebujes experta na to aby ti rekl ze pri vetsim narazu ve Favoritu neprezijes?? Budes pekne rozmackanej , kdezto pri poruseni LPG nadrze plyn pouze utece do luftu a nikomu se nic nestane. Ty v aute LPG nemas ze? Bomba ubec zadne ryziko nepredstavuje, vetsi problem bych videl v rozvodu plynu pod autem. Jsou tu hubene medene trubicky nicim nechranene jen tak vedene pod autem. Ty se mohou behem deseti let poskodit a jejich vymena by prospela bezpecnosti systemu. Ale na tom nikdo ("EXPERTI") nevydela pac to moc nestoji. Benzinove vypary tvori se vzduchem vybusnou smes, kdezto kapalny LPG pouze shori. |
Autor: | Vít [ 23.5.07, 13:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dusche píše: Potrebujes experta na to aby ti rekl ze pri vetsim narazu ve Favoritu neprezijes?? Budes pekne rozmackanej , kdezto pri poruseni LPG nadrze plyn pouze utece do luftu a nikomu se nic nestane. nepotřebuju, to ví každej blbec, ale kdž budu mít něco novýho, třeba Ceed a trefím Pajero nebo Tatru 815 tak to dopadne stejně. Plyn uteče do luftu a NIC se nestane? V tu chvíli, kdy unikne, bude jeho koncentrace v autě víc než velká. On není hořlavý nebo výbušný? Jak by potom pracoval ten motor? Jak je to s jeho jedovatostí při nadýchání ? Dusche píše: Ty v aute LPG nemas ze? máš pravdu Dusche píše: Bomba ubec zadne ryziko nepredstavuje, vetsi problem bych videl v rozvodu plynu pod autem. Jsou tu hubene medene trubicky nicim nechranene jen tak vedene pod autem. Ty se mohou behem deseti let poskodit a jejich vymena by prospela bezpecnosti systemu. Ale na tom nikdo ("EXPERTI") nevydela pac to moc nestoji. Dusche píše: Benzinove vypary tvori se vzduchem vybusnou smes, kdezto kapalny LPG pouze shori. |
Autor: | CROWACK [ 23.5.07, 16:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dusche píše: Potrebujes experta na to aby ti rekl ze pri vetsim narazu ve Favoritu neprezijes?? Budes pekne rozmackanej , kdezto pri poruseni LPG nadrze plyn pouze utece do luftu a nikomu se nic nestane. Ty v aute LPG nemas ze? Bomba ubec zadne ryziko nepredstavuje, vetsi problem bych videl v rozvodu plynu pod autem. Jsou tu hubene medene trubicky nicim nechranene jen tak vedene pod autem. Ty se mohou behem deseti let poskodit a jejich vymena by prospela bezpecnosti systemu. Ale na tom nikdo ("EXPERTI") nevydela pac to moc nestoji. Benzinove vypary tvori se vzduchem vybusnou smes, kdezto kapalny LPG pouze shori. A ty potrebujes psychiatra...kdyz plyn utece do luftu a nikomu se nic nestane, muzes mluvit o zatracenym stesti...bomba nepredstavuje vubec zadne ryziko...jako ostatni horlave plyny v tlakovych lahvich...vsiml sis, jake oznaceni ma avie, ve ktere instalateri vozi kyslikoacetylen??e?....mezi nadrz plynu a hubene medene trubicky lze pripojit ochranny ventil, co uzavre privod plynu v pripade havarie...Za tlakovou lahev, ktera je deset let pod (i když rozdílným) trvalym tlakem, se ti nikdo nezaruci, ze nedojde k poruseni svaru, prasknuti a tak podobne. Jestli sis potreboval dokazat, jaky si expert, tak hura, povedlo se... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |