Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

budik
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=5605
Stránka 1 z 1

Autor:  jizíček [ 17.7.07, 20:46 ]
Předmět příspěvku:  budik

zapojuje se to na baterku nebo na altik ???
Obrázek

Autor:  Matthes [ 17.7.07, 20:51 ]
Předmět příspěvku: 

No na baterce ti ukaze jesi se dobiji nebo vybiji, tam to bude asi lepci, ale muzes to dat k altiku, zalezi co chces merit :)

Autor:  michalkatka [ 17.7.07, 20:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: budik

zapojuje sa na baterku, ale nie paralelne, ale do série s tým tenším drôtom....
u zadohrabov to je od štartéru
u predohrabov s baterky ten tenší....

Autor:  Jarda S. [ 18.7.07, 07:45 ]
Předmět příspěvku: 

přesně tenhle se mi dostak před 2 dny do ruky taky :lol:

Autor:  jizíček [ 18.7.07, 09:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: budik

michalkatka píše:
zapojuje sa na baterku, ale nie paralelne, ale do série s tým tenším drôtom....
u zadohrabov to je od štartéru
u predohrabov s baterky ten tenší....

ale na budiku zadný draty nejsou
Obrázek
takze jestli to chapu dobre tak u skodovky zapojim minus budiku na starter a plus budiku na minus baterky ???

Autor:  Matthes [ 18.7.07, 09:37 ]
Předmět příspěvku: 

Nema to merit ohmovou metodou ubytek napeti na nejakym malym odporu? Abys ho takhle nevyslusoval :? Jesi tema sroubkama ma jit 50A :shock: nevim no

Autor:  jizíček [ 18.7.07, 09:42 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Nema to merit ohmovou metodou ubytek napeti na nejakym malym odporu? Abys ho takhle nevyslusoval :? Jesi tema sroubkama ma jit 50A :shock: nevim no

jezis ... nejsem elektrikar,tohle jsem nejak nepobral , ohmova metoda :?: staci mi jen rict jak to napojit :D

Autor:  michalkatka [ 18.7.07, 10:30 ]
Předmět příspěvku: 

myslím že tieto ruské sa zapojujú priamo bez bočíka.
aké máš auto???
u škodovky s motorom v zadu je s baderky plus ťahaný ku štartéru a od tiaľ ide rozvod plusu do inštalácie tak ten rozpojíš a zapojíš to tam...
ak máš škodu s motorom v predu tak s batrtky idú dva vodiče, jeden taký silný na štartér a jeden tenší do rozvodu, tak na ten tenší.... rozpojiť a zapojiť tam...

Autor:  Drak [ 18.7.07, 16:27 ]
Předmět příspěvku: 

To není ruskej, ale poctivej českej z V3S nebo ze staré Tatry 138/148 a zapojuje se do série od dobíjení, prostě překrojíš tlustej drát od altiku a spojíš ho tady tím budíkem, nastartuješ a když ti to bude ukazovat proud do mínusu, tak jenom přehodíš očka vzadu, strkají se pod ty dvě matky, co sou dule.

Autor:  Šemik [ 18.7.07, 19:35 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
To není ruskej, ale poctivej českej z V3S nebo ze staré Tatry 138/148 a zapojuje se do série od dobíjení, prostě překrojíš tlustej drát od altiku a spojíš ho tady tím budíkem, nastartuješ a když ti to bude ukazovat proud do mínusu, tak jenom přehodíš očka vzadu, strkají se pod ty dvě matky, co sou dule.


To jw přeci blbost, ne?? To nebude ukazovat jestli dobíjí nebo ne..

Z toho budíku vyndej bočník a ten dej ku startéru, dopředu do auta veď jen snímací drátky z něho :wink:

Autor:  michalkatka [ 19.7.07, 08:54 ]
Předmět příspěvku: 

takýto podobný budík sa tu pred nedávnom už s niekým riešil, nájdi si ten topic...

k altíku by som to nedával, pretože to bude merať prúd s altíku a všetko čo auto spotrebuje, nie iba dobíjanie baterky....

Autor:  Martin [ 21.7.07, 18:15 ]
Předmět příspěvku: 

Musíš se rozhodnout, jestli chceš měři proud který vyrábíalternátor, nebo proud, který spotřebovává <-> dodává baterka. V 1. případě přerušíš drát od alterátoru ke steréru a zapojíš na budík. V 2. odšroubuješ ze startéru všechny dráty krom nejsilnějšího a tyto zapojíš přes budík na baterku.

Autor:  Jiri [ 21.7.07, 18:33 ]
Předmět příspěvku: 

je to tak jak pise martin... kdyz ho das mezi alternator a baterii tak ti to bude merit jen proud jaky jde do baterky nic vic a kdyz ho das mezi baterku a ostani zarizeni.. mimo starteru samozrejme tak budes vedet jaky mas odber z baterky...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/