Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
prostitutka https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=6506 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Ondras83 [ 17.9.07, 21:39 ] |
Předmět příspěvku: | prostitutka |
to je dneska zkurvenej den (17.9 2007) ve škole za 3 z účetnictví, když sem valil dom na símu, tak mi dva kiláky před barákem asi prask kroužek, nebo se vysypalo ložisko, nebo nevim.... prostitutka drát, a to sem ještě po šlole vyhrál 3 závody , no na dvoře 5 aut, do toho mám rýmu, spálil sem se při vyorávání brambor o špatnou kostru na traktoru, nevyluxoval sem si auto (mám vyházenej celej interiér, stačilo vyluxovat, natáhnout kabely na repro a dávat zpátky) no prostě v prdeli, no nejvíc mě sere ten simák (2500 km po GO a motor na kaši, po úpravě lítal asi 80 km/h, škoda no, bude se to dělat zase, ale nemám s čim jezdit ) prostě den paraden |
Autor: | Serifus [ 18.9.07, 02:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když se daří, tak se daří |
Autor: | Ondras83 [ 18.9.07, 11:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Serifus píše: Když se daří, tak se daří to jo no, ještě sem zapoměl že před 4 dněma sem měl angínu jak sviň |
Autor: | Kristensen [ 18.9.07, 14:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
S tím simsonem co jsi všechno dělal? Já ho kdysi měl taky, leštěný + zvětšený kanály, ucpanou kliku korkama, sníženou hlavu, převrtanej karbec na větší průměr difuzoru, vejfuk podle plánků, 17 zubů na kolečku a jiný trysky. Jelo to nějakejch 90 točilo to přes 8000 ot/min nejvíc jsem tam měl asi 9300 ale to mě pak vyletěl kroužek do vejfucku. Jinak celkově to drželo jen jsem musel měnit pomalu každejch 10 000 km pravý ložisko na klice (pod magnetem) což jsem se pak nasral a dal jsem tam válečkový, protože jsem usoudil že by jedno kuličkový mohlo na axiální vůli stačit. No a pak jsem měnil každý pomalu 2000 horní jehlový ložisko na pístním čepu no tak to jsem taky vyřešil po svým, nebo spíš po fichtlu, vytočil jsem z autobronzu futro, uprostřed jsem ho trošku zapích aby mělo mazací drážku, nalisoval jsem ho místo ložiska udělal jsem do něj dirku co je v horním oku ojnice, projel výstružníkem vrazil čep a byl pokoj. |
Autor: | Jarda S. [ 18.9.07, 15:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
jenom 80 ??? dyt mě jede fichtl 70 a te originál |
Autor: | DRYVER [ 18.9.07, 21:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: S tím simsonem co jsi všechno dělal? Já ho kdysi měl taky, leštěný + zvětšený kanály, ucpanou kliku korkama, sníženou hlavu, převrtanej karbec na větší průměr difuzoru, vejfuk podle plánků, 17 zubů na kolečku a jiný trysky. Jelo to nějakejch 90 točilo to přes 8000 ot/min nejvíc jsem tam měl asi 9300 ale to mě pak vyletěl kroužek do vejfucku. Jinak celkově to drželo jen jsem musel měnit pomalu každejch 10 000 km pravý ložisko na klice (pod magnetem) což jsem se pak nasral a dal jsem tam válečkový, protože jsem usoudil že by jedno kuličkový mohlo na axiální vůli stačit. No a pak jsem měnil každý pomalu 2000 horní jehlový ložisko na pístním čepu no tak to jsem taky vyřešil po svým, nebo spíš po fichtlu, vytočil jsem z autobronzu futro, uprostřed jsem ho trošku zapích aby mělo mazací drážku, nalisoval jsem ho místo ložiska udělal jsem do něj dirku co je v horním oku ojnice, projel výstružníkem vrazil čep a byl pokoj. A vidim ze tuneri splasenych trubek jsou vsude Kazdy se snazi dostat z toho maximum a predjet kazdyho jinyho podobnyho stroja |
Autor: | Ondras83 [ 18.9.07, 21:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
DRYVER píše: Kristensen píše: S tím simsonem co jsi všechno dělal? Já ho kdysi měl taky, leštěný + zvětšený kanály, ucpanou kliku korkama, sníženou hlavu, převrtanej karbec na větší průměr difuzoru, vejfuk podle plánků, 17 zubů na kolečku a jiný trysky. Jelo to nějakejch 90 točilo to přes 8000 ot/min nejvíc jsem tam měl asi 9300 ale to mě pak vyletěl kroužek do vejfucku. Jinak celkově to drželo jen jsem musel měnit pomalu každejch 10 000 km pravý ložisko na klice (pod magnetem) což jsem se pak nasral a dal jsem tam válečkový, protože jsem usoudil že by jedno kuličkový mohlo na axiální vůli stačit. No a pak jsem měnil každý pomalu 2000 horní jehlový ložisko na pístním čepu no tak to jsem taky vyřešil po svým, nebo spíš po fichtlu, vytočil jsem z autobronzu futro, uprostřed jsem ho trošku zapích aby mělo mazací drážku, nalisoval jsem ho místo ložiska udělal jsem do něj dirku co je v horním oku ojnice, projel výstružníkem vrazil čep a byl pokoj. A vidim ze tuneri splasenych trubek jsou vsude Kazdy se snazi dostat z toho maximum a predjet kazdyho jinyho podobnyho stroja jn, zatim mě předjel jen kámoš kterej má 70 ccm, klapku sání (jako dřívější krosky), 16 zub, závodní kliku, jinak ten fichtl to je sice pěkný, ale přijde kopeček a seš ...., no já toho zas tolik nemám, neměl sem prachy a musel sem jezdit do školy takže: zvětšený vrtání 60 ccm, větší tryska, leštěný kanály, laděnej vejfuk, sportovní sání (vlastní výroba), ucpaná klika, 16zub a leštěnej difuzor, jo ještě svíčka NGK, no to je asi všechno, ale už do toho nebudu rvát prachy, mám auto, takže uvidim co s tim, ale vopravit to musim, abych měl na čem jezdit do vesnice, no přes zimu bude asi zase GO, klika je v hajzlu (dával sem novou, ale je to nějaká madarská nebo co) no takže reklamace, ložiska sou taky nějaký ...., takže taky no uvidim, jestli to bude voprava drahá tak na to seru...., ale asi to pude no |
Autor: | Ondras83 [ 18.9.07, 21:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.youtube.com/watch?v=okJad6qI ... ed&search= ten s tou stříbrnou helmou :D:D, jo to po zadním, to se moc nepovedlo no :D:D:D |
Autor: | CROWACK [ 19.9.07, 01:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
ten ladak je co zac?? pocital ho nekdo?? |
Autor: | Kristensen [ 19.9.07, 05:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
CROWACK píše: ten ladak je co zac?? pocital ho nekdo?? Pokud dobře vidím tak to je kupovanej přímo na Simsona, já mám plánky na ten počítanej a je i trochu jinačí než tenhle už jsem to taky kdysi s někým porovnával. A ještě ke všemu má ten kupovanej v sobě přepážku. |
Autor: | Ondras83 [ 19.9.07, 15:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: CROWACK píše: ten ladak je co zac?? pocital ho nekdo?? Pokud dobře vidím tak to je kupovanej přímo na Simsona, já mám plánky na ten počítanej a je i trochu jinačí než tenhle už jsem to taky kdysi s někým porovnával. A ještě ke všemu má ten kupovanej v sobě přepážku. jj, je to asi polská výroba nebo nevim, ale je to znát, vo hodně rychlejc se to vytočí (jednou sem tam musel hodit zpátky origo a byl sem docela překvapenej) pošleš pls plánky na ten počítanej ?? jinak na ten můj laďák je někde na netu i graf z brzdy ... simson v iglů (tam to myslim je) ale dneska se vydat po nějaký větší hlavní silnici mezi náklaďáky na simáku je docela dost vo hubu, nejenže brzdíte provoz, ale plete se tyrákům pod kola, takže už se mooc těšim na fildu, jo a ještě je na símu zima a nehraje tam rádio, no a v zimě se na tom taky moc dobře nejezdí |
Autor: | Kristensen [ 19.9.07, 20:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli to někde vyhrabu tak pošlu |
Autor: | Ondras83 [ 22.9.07, 21:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak supr.................... ložisko na klice (simák) tak to je vopravdu OK, už sem držel kladivo že do toho fláknu prostitutka, je to svině německá, no spíš ty japonský ložiska a madarská klika.... ale aspoň sem dneska máknul na felince (jen doufám že mě s ní nebude fotr jezdit do lesa) |
Autor: | Kristensen [ 22.9.07, 21:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: tak supr.................... ložisko na klice (simák) tak to je vopravdu OK, už sem držel kladivo že do toho fláknu *cenzurováno*, je to svině německá, no spíš ty japonský ložiska a madarská klika.... ale aspoň sem dneska máknul na felince (jen doufám že mě s ní nebude fotr jezdit do lesa) Pokud ti s ní jezdí do lesa jen proto že má kouli tak ji sundej a schovej |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |