Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Turbo na oktávku
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=6653
Stránka 1 z 2

Autor:  Ondras83 [ 27.9.07, 19:18 ]
Předmět příspěvku:  Turbo na oktávku

kolik asi stojí nový turbo na Oktávku 1,9 TDI 2002 66kW

Autor:  Jarda S. [ 27.9.07, 19:18 ]
Předmět příspěvku: 

přes 20 000 :wink:

Autor:  Ondras83 [ 27.9.07, 19:19 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
přes 20 000 :wink:

hm, já myslel víc, čim víc tim líp :D

Autor:  Matthes [ 27.9.07, 19:21 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83: Ze tys tomu debilovi nasypal do noveho oilu pisek nebo tak neco :P

Autor:  Ales M [ 27.9.07, 19:33 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
Sadra17 píše:
přes 20 000 :wink:

hm, já myslel víc, čim víc tim líp :D


Já dělám ve značkovím a tam je to ke třiceti kolíkům.... :twisted:

Autor:  Ondras83 [ 28.9.07, 12:02 ]
Předmět příspěvku: 

ne to ne, ale na naší nový oktávce je takový špatný no, tak fotřik včera sehnal úplně nový zadara :D i s parohama :D origo garett škodovácký

Autor:  Radic [ 28.9.07, 12:12 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
... fotřik včera sehnal úplně nový zadara :D i s parohama :D origo garett škodovácký


no tim bych se nechvalil...asi to nebude jen tak ze by mu nekdo daroval turbo za 20 000 - 30 000 :roll: nekde ted chybi turbo nebo prachy...

Autor:  Peter50kw [ 28.9.07, 17:48 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
ne to ne, ale na naší nový oktávce je takový špatný no, tak fotřik včera sehnal úplně nový zadara :D i s parohama :D origo garett škodovácký

To ho normalne ukradol?

Autor:  slovacek.milos [ 28.9.07, 18:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
ne to ne, ale na naší nový oktávce je takový špatný no, tak fotřik včera sehnal úplně nový zadara :D i s parohama :D origo garett škodovácký


a kdo mu řekl že je vadné turbo, aby se stím někdo nešrouboval jak pako a bude to prodřená hadička třeba na přepoštěči paliva nevo vadný spínač pro přepouštění jsem měl nedávno opla s japonským motorem 2.5 turbo jelo ale netlakovalo zkrátil jsem táhlo na vládání lopatek a jede jak čert, tam to jede zas naopak jak u oktávky miloš

Autor:  Ondras83 [ 29.9.07, 08:59 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Ondras83 píše:
ne to ne, ale na naší nový oktávce je takový špatný no, tak fotřik včera sehnal úplně nový zadara :D i s parohama :D origo garett škodovácký


a kdo mu řekl že je vadné turbo, aby se stím někdo nešrouboval jak pako a bude to prodřená hadička třeba na přepoštěči paliva nevo vadný spínač pro přepouštění jsem měl nedávno opla s japonským motorem 2.5 turbo jelo ale netlakovalo zkrátil jsem táhlo na vládání lopatek a jede jak čert, tam to jede zas naopak jak u oktávky miloš

no, všechny hadičky sou vyměněný, ventil, kterej hlídá přetlak turba je taky vyměnej, takže jedině turbo, no už sme to dělali u dvou oktávek

jo a k tomu turbu, no když fotřik koupil auto, tak to prostě nejelo, tak ten majitel (nějakej bazárník myslim) prostě sehnal turbo k autu, takže mě je jedno odkaď, prostě je doma a my to máme legálně...takže nic :D

Autor:  slovacek.milos [ 29.9.07, 10:49 ]
Předmět příspěvku: 

no a máš vagem diagnostikovanou závadu plnící tlak nemá požadovanou hodnotu? jinak třeba taky váha vzduchu když jsem ze 2/3 v háje je z toho pěkný lenoch, byl jsem svědkem u medvěda kde dělali jen turba, přišel borec, sdělal hadici, potočil turbem a řekl že je OK, pak se ptal na km tak jsme mu řekli že 160000 tak řekl že je ho dobré generálkovat, nakonec jsme pouhým ohmetrem zjistili, že váha vzduchu je schopna při plném výkonu naměřit asi polovinu stanoveného li mitu miloš

Autor:  Ales M [ 29.9.07, 18:51 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
no a máš vagem diagnostikovanou závadu plnící tlak nemá požadovanou hodnotu? jinak třeba taky váha vzduchu když jsem ze 2/3 v háje je z toho pěkný lenoch, byl jsem svědkem u medvěda kde dělali jen turba, přišel borec, sdělal hadici, potočil turbem a řekl že je OK, pak se ptal na km tak jsme mu řekli že 160000 tak řekl že je ho dobré generálkovat, nakonec jsme pouhým ohmetrem zjistili, že váha vzduchu je schopna při plném výkonu naměřit asi polovinu stanoveného li mitu miloš


Když už chceš bejt tak přesnej, tak V.A.G. píše Překročena X nedosažena mez plnícího tlaku..... :!: A krom toho bych to tak odstřelil že maj octavii II a mohl by to bejt motor BKD A tam se turba sypali nejvíc..... Tam sem dával turbo v 6000km .... Ale sypali se dost i u jednadevítek a i u jedničkovejch oktávek....

Autor:  slovacek.milos [ 29.9.07, 19:20 ]
Předmět příspěvku: 

Ales M píše:
slovacek.milos píše:
no a máš vagem diagnostikovanou závadu plnící tlak nemá požadovanou hodnotu? jinak třeba taky váha vzduchu když jsem ze 2/3 v háje je z toho pěkný lenoch, byl jsem svědkem u medvěda kde dělali jen turba, přišel borec, sdělal hadici, potočil turbem a řekl že je OK, pak se ptal na km tak jsme mu řekli že 160000 tak řekl že je ho dobré generálkovat, nakonec jsme pouhým ohmetrem zjistili, že váha vzduchu je schopna při plném výkonu naměřit asi polovinu stanoveného li mitu miloš


Když už chceš bejt tak přesnej, tak V.A.G. píše Překročena X nedosažena mez plnícího tlaku..... :!: A krom toho bych to tak odstřelil že maj octavii II a mohl by to bejt motor BKD A tam se turba sypali nejvíc..... Tam sem dával turbo v 6000km .... Ale sypali se dost i u jednadevítek a i u jedničkovejch oktávek....


no ale není lepší si auto napíchnou a mrknout do té paměti jestli je tam nedosažena mez plnící tlaku než ho rouvnou měnit? co třeba střelený interkuler a máš po tlaku taky, tak si vem že namontuješ zákazníkovi nové turbo a výsledek bude stejný, takovou školou už jsem prošel, naštěstí bylo turbo z vrakecu a tak se vrátilo a dalo se nové a pak se přišlo na podtlak, si vem jen to vedení těch podtlakových hadic, kolik je tam možností závad, já turbo zkouším rukou to mě naučil drak, že si vytáhnu hadici do dlaně a napíchnu si dlouhou hadičku na turbo na tu podtlakovou regulaci u turba a dám si ji do pusy jak potáhnu tak se musí zvednout tlak a ruku ti to odtlačí bez diagnostikované závady bych do toho teda nešel miloš

Autor:  Ondras83 [ 29.9.07, 21:14 ]
Předmět příspěvku: 

Ales M píše:
slovacek.milos píše:
no a máš vagem diagnostikovanou závadu plnící tlak nemá požadovanou hodnotu? jinak třeba taky váha vzduchu když jsem ze 2/3 v háje je z toho pěkný lenoch, byl jsem svědkem u medvěda kde dělali jen turba, přišel borec, sdělal hadici, potočil turbem a řekl že je OK, pak se ptal na km tak jsme mu řekli že 160000 tak řekl že je ho dobré generálkovat, nakonec jsme pouhým ohmetrem zjistili, že váha vzduchu je schopna při plném výkonu naměřit asi polovinu stanoveného li mitu miloš


Když už chceš bejt tak přesnej, tak V.A.G. píše Překročena X nedosažena mez plnícího tlaku..... :!: A krom toho bych to tak odstřelil že maj octavii II a mohl by to bejt motor BKD A tam se turba sypali nejvíc..... Tam sem dával turbo v 6000km .... Ale sypali se dost i u jednadevítek a i u jedničkovejch oktávek....

nevim jak jsi přišel na to, že máme oktávku II (ty se nedělaj s 66 kW :wink: :lol: )
foto
Obrázek

Autor:  Ondras83 [ 29.9.07, 21:15 ]
Předmět příspěvku: 

jo jinak, miloš psal, že po 160 000 je turbo skoro na repas, takže tam hodíme nový a jeto.... :D dvě mouchy jednou ranou

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/