Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Větráček na hadry? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=7332 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | michalkatka [ 4.11.07, 20:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větráček na hadry? |
máš zaujímavé pracovné postupy |
Autor: | Serifus [ 4.11.07, 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větráček na hadry? |
michalkatka píše: :shock: máš zaujímavé pracovné postupy No nevím, jak se to mělo dělat teda správně. Chtěl bych teda někoho vidět, jak to dělá... |
Autor: | Jarda S. [ 4.11.07, 21:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Větráček na hadry? |
Serifus píše: michalkatka píše: :shock: máš zaujímavé pracovné postupy No nevím, jak se to mělo dělat teda správně. Chtěl bych teda někoho vidět, jak to dělá... vymontuje topení |
Autor: | Drak [ 4.11.07, 21:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Odvrtávají se jenom ty 3 nebo 4 body b kufru a plech se vyhne, s ostrým vrtáčkem je to práce asi na 10 minut. |
Autor: | Serifus [ 4.11.07, 23:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Odvrtávají se jenom ty 3 nebo 4 body b kufru a plech se vyhne, s ostrým vrtáčkem je to práce asi na 10 minut. Vyhnout fakt nešel. To jsem fakt zkoušel. Byl nějak moc pod tím. Ohnul jsem ho, ale stejně nešel. Chybělo tak půl čísla. Co s tím větráčkem? |
Autor: | Serifus [ 4.11.07, 23:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jako s tím časem to nebude tak zlý. Byla to tak půl hodinka. Dost mě zaujal ten větrák. Má nějakou výhodu tohle lopatkový uspořádání??? Nikde v compu jsem takovou výrobu neviděl. Proč tam nejsou standardní vrtule? |
Autor: | michalkatka [ 5.11.07, 07:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.vagcat.com/p/B106/146000.png http://www.vagcat.com/p/B106/148000.png http://www.vagcat.com/p/B106/149000.png |
Autor: | zokot [ 5.11.07, 07:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Serifus tě lituji. Už jsem to tady někde psal. Odšroubuješ ty 4 matky co držej topení, topení stlačíš co nejvíc to jde dovnitř kastle. Pak odšroubuješ i ten šroubek co obvykle nejde. Větrák odpojíš a vytáhneš. Nic nesekáš a práce tak na 15 min. |
Autor: | Serifus [ 5.11.07, 20:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
zokot píše: Serifus tě lituji. Už jsem to tady někde psal. Odšroubuješ ty 4 matky co držej topení, topení stlačíš co nejvíc to jde dovnitř kastle. Pak odšroubuješ i ten šroubek co obvykle nejde. Větrák odpojíš a vytáhneš. Nic nesekáš a práce tak na 15 min. Njn. Pro příště. Myslím, ale že to tý chudince už může bejt fuk. Pár ran majzlíkem do kastle je fakt minimum, co jí může potkat.... |
Autor: | Serifus [ 5.11.07, 20:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: Pozdě, ale přece. Díky |
Autor: | cyz [ 5.11.07, 21:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Serifus píše: zokot píše: Serifus tě lituji. Už jsem to tady někde psal. Odšroubuješ ty 4 matky co držej topení, topení stlačíš co nejvíc to jde dovnitř kastle. Pak odšroubuješ i ten šroubek co obvykle nejde. Větrák odpojíš a vytáhneš. Nic nesekáš a práce tak na 15 min. Njn. Pro příště. Myslím, ale že to tý chudince už může bejt fuk. Pár ran majzlíkem do kastle je fakt minimum, co jí může potkat.... Výhodou radiálního oběžného kola je větší hltnost a komprese při jednostupňovém uspořádání |
Autor: | michalkatka [ 5.11.07, 21:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Serifus píše: michalkatka píše: Pozdě, ale přece. Díky |
Autor: | Serifus [ 5.11.07, 23:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
cyz píše: Serifus píše: zokot píše: Serifus tě lituji. Už jsem to tady někde psal. Odšroubuješ ty 4 matky co držej topení, topení stlačíš co nejvíc to jde dovnitř kastle. Pak odšroubuješ i ten šroubek co obvykle nejde. Větrák odpojíš a vytáhneš. Nic nesekáš a práce tak na 15 min. Njn. Pro příště. Myslím, ale že to tý chudince už může bejt fuk. Pár ran majzlíkem do kastle je fakt minimum, co jí může potkat.... Výhodou radiálního oběžného kola je větší hltnost a komprese při jednostupňovém uspořádání Fakt? Mě to zaujalo, protože takovou koncepci jsem fakt nezažil. A proč se teda něco takovýho nepoužívá v turbech? Tam jsou přece normální lopaty... |
Autor: | cyz [ 6.11.07, 00:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Serifus píše: cyz píše: Serifus píše: zokot píše: Serifus tě lituji. Už jsem to tady někde psal. Odšroubuješ ty 4 matky co držej topení, topení stlačíš co nejvíc to jde dovnitř kastle. Pak odšroubuješ i ten šroubek co obvykle nejde. Větrák odpojíš a vytáhneš. Nic nesekáš a práce tak na 15 min. Njn. Pro příště. Myslím, ale že to tý chudince už může bejt fuk. Pár ran majzlíkem do kastle je fakt minimum, co jí může potkat.... Výhodou radiálního oběžného kola je větší hltnost a komprese při jednostupňovém uspořádání Fakt? Mě to zaujalo, protože takovou koncepci jsem fakt nezažil. A proč se teda něco takovýho nepoužívá v turbech? Tam jsou přece normální lopaty... No ono nevýhodou toho radiálního je nižší účinnost. Ale i tak ses s tím setkal, je to např. ve vysavači a mají to všechny ventilátory v autech. V turbu - ale to je mi docela novina...sice nevím co se používá přesně ve kterém autě ale pokud vím tak klasické turbodmychadlo se skládá z axiální turbíny která pohání radiální kompresor který talčí vzduch do sání. Teoreticky by teda mohl stačit i ten axiální, ten přetlakuje o 0,6-0,8 na každý stupeň, radiální dají 4-6, nadzvukové dokonce snad až 8 a to je na auto zbytečně moc. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |