Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Netopí :o/
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=7577
Stránka 1 z 2

Autor:  Serifus [ 18.11.07, 23:48 ]
Předmět příspěvku:  Netopí :o/

Zdravím! Tak jsem se konečně vrhnul na zpětné namontování větráčku topení. Žel šroubky jsem jaksi někam zašantročil, tak tam je zatím jen posazenej. Větráček jede, ale po chvíli se začne v kabině objevovet takovej divnej smrad a mám pocit, že to je z tý vazelíny, co jsem tam na rady napráskal. Možná jí to teplo nesvědčí. No a jsme u tepla. Vyměnil jsem při té příležitosti i vodu v chladiči za FRIDEX od Aleše. Napral jsem tam toho spoustu. Mohl bych teď v klidu jezdit po Antarktidě a nemrzlo by mi to. Problém je v tom, že po výměně se jaksi smrskla teplota motoru a na teploměru mi ukazuje stále 60 stupňů. A to jsem se to snažil tavit na krefff. Teplota neroste a vůbec! Takže to topení je taky mírně na pytel. Nevíte, co s tím? Neprodal mi Aleš náhodou tekutej dusík? :lol: A taky jsem si dneska trochu zase zahořel :oops: :cry:

Autor:  Matthes [ 19.11.07, 11:56 ]
Předmět příspěvku: 

Jezismarja. No v jakym pomeru si tam dal fridex/vodu? Mozna v riti termostat ... proto to ani netopi. Co zase horelo?

Autor:  Serifus [ 19.11.07, 14:17 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Jezismarja. No v jakym pomeru si tam dal fridex/vodu? Mozna v riti termostat ... proto to ani netopi. Co zase horelo?


Okolo karbecu zasejc. Fridex je tam tak ze 3/4. Jako topilo to před výměnou vody za Fridex na jedničku. Teď trvá tak 25 minut jízdy, než se mi teplota motoru dostane alespoň na 60 stupňů. Dneska ráno jsem tam měl furt 40 a to je docela dost málo. Tolik nemívá ani můj procesor :P Ono to topí, ale jako fakt vlažně a na prd.

Autor:  michalkatka [ 19.11.07, 15:51 ]
Předmět příspěvku: 

nakskôr sa ti kusol termostat, to sa po výmene chl. zmesi stáva...

Autor:  big.jedla [ 19.11.07, 16:47 ]
Předmět příspěvku: 

nebo špatně odvzdušněné... toto se mi stalo, když jsem při ovzdušňování pozapoměl otevřít ventil topení...

Autor:  barton [ 19.11.07, 17:01 ]
Předmět příspěvku: 

tem smrad-jestli se ti olej s vazelínou co si dal do ložisek dostal na vinutí motoru,tak ti to tam možná hoří

Autor:  Šemik [ 19.11.07, 17:15 ]
Předmět příspěvku: 

Tys ještě neopravil ten karburátor :shock: :shock: :shock: :?: :?: :?:

Autor:  Serifus [ 21.11.07, 17:26 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
nakskôr sa ti kusol termostat, to sa po výmene chl. zmesi stáva...


Bukaj říkal, že je to nepravděpodobné. Ale mrknu na to. Teda spíš si na to nechám mrknout.... :cry:

Autor:  Serifus [ 21.11.07, 17:28 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Tys ještě neopravil ten karburátor :shock: :shock: :shock: :?: :?: :?:


Ne. A dneska jsem zase hořel. Už to beru jako samozřejmost. Vozím flašky s vodou. Zastavím, vypnu motor, zamknu, otevřu motor, poleju oheň vodou, zavřu a jdu pryč.. Taková denné rutina 8) :oops:

Autor:  Serifus [ 21.11.07, 17:30 ]
Předmět příspěvku: 

big.jedla píše:
nebo špatně odvzdušněné... toto se mi stalo, když jsem při ovzdušňování pozapoměl otevřít ventil topení...


Jakej je ten postup na odvzdušnění, pls?

Autor:  Serifus [ 21.11.07, 17:33 ]
Předmět příspěvku: 

barton píše:
tem smrad-jestli se ti olej s vazelínou co si dal do ložisek dostal na vinutí motoru,tak ti to tam možná hoří


No asi to je pravděpodobný. Asi ten olej stekl tam, kam neměl. Hlavně se dostal na rotor a uhlíky. To je asi ten smrad. Proč tam jsou vlastně uhlíky? To jsem nikdy nechápal. A co s tím? Vyhoří to a bude klid, ne? Dneska jsem na to koukal a nevypadá to ohořelý...

Autor:  Martin [ 21.11.07, 17:56 ]
Předmět příspěvku: 

Do tý vazelíny se krásně nalepí prach z uhlíků, takže vlastně budeš mít grafitku a ta ti udělá celkem slušný vodivý spoj mezi lamelami komutátoru a po čase se z větráku stane topení a následně budeš hasit požár i zepředu, takže doporučuji přibalit více flašek s vodou.

Autor:  DRYVER [ 21.11.07, 22:34 ]
Předmět příspěvku: 

Serifus píše:
Šemik píše:
Tys ještě neopravil ten karburátor :shock: :shock: :shock: :?: :?: :?:


Ne. A dneska jsem zase hořel. Už to beru jako samozřejmost. Vozím flašky s vodou. Zastavím, vypnu motor, zamknu, otevřu motor, poleju oheň vodou, zavřu a jdu pryč.. Taková denné rutina 8) :oops:


Tak nad timhle prispevkem sem se od srdce zasmal az me bolelo bricho :lol: :lol: Kazdy mame jinou denni rutinu, ale ty ju mas prinejmensim zvlastni a s prichuti adrenalinu :twisted: :twisted:

Autor:  Serifus [ 22.11.07, 02:35 ]
Předmět příspěvku: 

Martin píše:
Do tý vazelíny se krásně nalepí prach z uhlíků, takže vlastně budeš mít grafitku a ta ti udělá celkem slušný vodivý spoj mezi lamelami komutátoru a po čase se z větráku stane topení a následně budeš hasit požár i zepředu, takže doporučuji přibalit více flašek s vodou.


Vazelína na něm není. Ta je jinde. Je na něm jen Konkor. A ten snad zmizí, ne?

Autor:  Serifus [ 22.11.07, 02:37 ]
Předmět příspěvku: 

DRYVER píše:
Serifus píše:
Šemik píše:
Tys ještě neopravil ten karburátor :shock: :shock: :shock: :?: :?: :?:


Ne. A dneska jsem zase hořel. Už to beru jako samozřejmost. Vozím flašky s vodou. Zastavím, vypnu motor, zamknu, otevřu motor, poleju oheň vodou, zavřu a jdu pryč.. Taková denné rutina 8) :oops:


Tak nad timhle prispevkem sem se od srdce zasmal az me bolelo bricho :lol: :lol: Kazdy mame jinou denni rutinu, ale ty ju mas prinejmensim zvlastni a s prichuti adrenalinu :twisted: :twisted:


To si piš :lol: Jako bych to opravil. Ale na to musí bejt garáž. Venku je na zima :cry:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/