Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Ako znizit spotrebu na Skoda 120 benzin? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=7753 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Peter-Sweter [ 30.11.07, 09:50 ] |
Předmět příspěvku: | Ako znizit spotrebu na Skoda 120 benzin? |
Prosim piste tipy ako znizit spotrebu s co najlepsim vykonom. + Na kolko otoceni mam nastavit tie dva srobiky na karburatori aby bol spravny pomer a dobry tah? Myslim zmes a vzduch. Dakujem |
Autor: | Martin [ 30.11.07, 10:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ako znizit spotrebu na Skoda 120 benzin? |
Peter-Sweter píše: Na kolko otoceni mam nastavit tie dva srobiky na karburatori aby bol spravny pomer a dobry tah? Myslim zmes a vzduch. To si sám nenastavíš, musíš na analyzátor (ME). |
Autor: | Peter-Sweter [ 30.11.07, 10:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kolko otoceny je taky standard? OK a nanejake rady na nizsiu spotrebu, co si dokazem nadstavit, popripade upravit. |
Autor: | Kachnis [ 30.11.07, 10:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
pri dobrym motoru staci i pod 1 otacku na smesi a vzduch(ten vvelkej) se steluje,aby ti motor nechcipal... jinak se to dela tak ze otocis 2 otacky smes i vzduch, motor chytne,potom nastavis vzduchem otacky na 800-1000 no a pak skrtis smes tak aby motor bezel jeste porad pravidelne...ja to delamtak, ze najdu mez,kde motor zacne chcipat a vratim 1/4 tocky.. jinak se to da i po cuchu,ale boli ztoho hlava... |
Autor: | Peter-Sweter [ 30.11.07, 10:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dik za radu, dnes sa do toho dam. Mate este nejake typi na nizsiu spotrebu? |
Autor: | Martin [ 30.11.07, 10:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Prostě musíš mít motor v nejlepším pořádku, svíčky, VN-kabely, rozdělovač (vůle, předstih), AC pumpa, správná hladina v plovákové komoře karb., čistý karburátor, čistý motor, pohyblivé pístky v brzdách, lehkého řidiče atd. atd. |
Autor: | Peter-Sweter [ 30.11.07, 10:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
2 otacky sa rovna ? je to otocenie sroba o 2 x 360 stupnov alebo je to otocenie 2 x o 180 stupnov? |
Autor: | zokot [ 30.11.07, 17:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
2 x 360 stupňů |
Autor: | Ondras83 [ 30.11.07, 18:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli chceš nižší spotřebu, tak si kup dísla a neser se se stodvackou... |
Autor: | cyz [ 30.11.07, 19:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejezdit jako prase Ne, vážně - mě se docela osvědčilo dát karburátor ze 105ky....úbytek výkonu nebyl nijak zřetelný, zato spotřeba (hlavně na 130kovém motoru) šla docela dolů, s tou 1,3kou se dalo na delších cestách při slušné jízdě dostat i pod 6l...a převodovku a karbec ze 120LE |
Autor: | ventYl [ 1.12.07, 12:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
cyz píše: Nejezdit jako prase :D :D Ne, vážně - mě se docela osvědčilo dát karburátor ze 105ky....úbytek výkonu nebyl nijak zřetelný, zato spotřeba (hlavně na 130kovém motoru) šla docela dolů, s tou 1,3kou se dalo na delších cestách při slušné jízdě dostat i pod 6l...a převodovku a karbec ze 120LE to je vcelku divne, kedze 105ka ma papierovo vacsiu spotrebu /100 km, ako napriklad 130tka. ja som to sem napisal uz snad 10x a napisem to este raz. da sa uskrtit klapka druhej komory tym, ze sa odstrani zavlacka z podtlakovej membrany a tym padom sa tato nebude otvarat, co pri vysokych otackach a velkej zatazi znizi spotrebu ale aj vykon. |
Autor: | utia [ 1.12.07, 12:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud do toho nechces moc investovat (prace na motoru,a spol, instalace LPG atd) tak snad jedine poradit - ciste firltry (vzduchovy a olejovy), olej (vymena max 15t km OR 1rok, plati i pro filtry), mit v poradku svicky, spravne nastaveny predstih, tankovat levnejsi benzin ale se spravnym oktanovym cislem, a hlavne jezdit slusne, nezrychlovat prudce, pokud mozno nezastavovat:P, nepodtacet ani nepretacet... Drzet se optimalniho rytmu motoru. Nejlepsi ale dost neprakticka rada - nejezdit |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |