Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

spotřeba na LPG
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=797
Stránka 1 z 3

Autor:  Dom [ 9.5.06, 21:29 ]
Předmět příspěvku:  spotřeba na LPG

mám Fáčko karbec na plyn, BRC. žere mě 10l/100km, mám staré membrány ve výměníku (nevím jestli jsem to správně pojmenoval) muže to ovlivnit spotřebu nebo je to seřízením motoru? dočetl jsem se že bych měl jezdit vpohodě pod 10l. Čím ovlivním spotřebu? (že stylem jízdy, to vím! :roll: )

Autor:  Dusche [ 10.5.06, 06:09 ]
Předmět příspěvku: 

10 l/100 km je tak akorad. Me dlohodobej prumer za 80 000 km ve meste vychazi na rovnejch deset na sto. Jinak mimo mesto jedu tak za 8,5. Serizeni> predpokladem je mit auto v poradku pri provozu na benzin a pak pri provozu na LPG akorad seridit volnobezne otacky. Mam Favorita 136L z roku 89.

Autor:  septim [ 10.5.06, 07:55 ]
Předmět příspěvku:  spotreba

Základnou vecou, mimo styl jazdy atd, je nastavenie bohatosti zmesi na velkom ventile plynu, co mas na hadici plynu smerom ku karburatoru. spociatku to aj mne zralo 9.5 - 10L na sto km a to som jazdil kombinovanu jazdu a ziadne vytacanie motora. Problem je v tom, ze nastavenie sa meni opotrebovaním membrán.Mali by sa menit po 5O az 7O tis km. A hlavne oni to nastavia aby to slo aj 150. Ja som si ho pekne priskrtil smerom doprava a mam sotrebu okolo 6.7 az 7.6L a jazdim 7O% v meste z toho. Hlavne dobry stav motora a vozidla, usporna jazda, vysoky predstih, dobre sviecky a priskrtit hlavny ventil. Teraz mam maximalku 140/2osoby a staci bohate. Casy rally su prec, husta premavka a vysoke ceny paliv:-(

Autor:  Roman [ 10.5.06, 08:04 ]
Předmět příspěvku: 

10/100 je akorat, pokud je to karburator - tim hlavnim ventilem toho moc nenadelas, jelikos i kdyz to priskrtis, tak na to zas musis hodne slapat a kolikrat to zere i vic nez min. Dulezitej je vysokej predstih a celkove dobry zapalovani, i kdyz to uz na spotrebu velkej vliv nema. A jezdit za 7 litru se vazne da, ale musis jezdit porat 80 a ne ve meste - u strikacek bude asi situace jina, ale karb proste zere hodne - to neni zavada, to je proste vlastnost

Autor:  rolo-ke [ 10.5.06, 09:54 ]
Předmět příspěvku:  spotreba LPG+favo

cawte:ja mam podobny problem.mam favo 93,karbes+LPG.doteraz som mal celkom dobru spotrebu aj v meste aj mimo.lenze mi pred casom zacalo na plyn trhat.vymenili mi sviecky a vzduchovy filter,lenze po case sa mi ten problem vratil,trha nadalej na plyne a ma vyssiu spotrebu ako doteraz!!!v servise mi povedali ze to bude v zapalovani!!!podla mna je to blbost,pretoze ak prepnem na benzin tak nemam ziadny problem,netrha,sprava sa normalne.co myslite cim to bude?mozu to byt membrany?na plyne som nabehal nejakych 30t km.bez vymeny membran.co sa tyka spotreby:v meste teraz jazdim cez 9l/100 km,vonku pod 9l.predtym som mal v meste do 8,5 a vonku pod 8l/100km.trha mi to vtedy ak sa zohreje motor,ak je studeny tak nie.poradte. :(

Autor:  Kybergreg [ 10.5.06, 10:26 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud vím, tak membrány se mají měnit po dvou až třech letech bez ohledu na najeté kilometry (jasně, pokud najezdíte za rok 50 tisíc, tak je měňte každý rok :-)).

Autor:  Dom [ 10.5.06, 11:01 ]
Předmět příspěvku: 

no ty membrány už chcou vyměnit dýl, ale na řadu se dostaly až teď! jelikož byly důležitější investice (spojka, kotouče+desky, hlava a tak dál a tak dál :lol: ) nevyměním si je i sám, co na to potřebuju, kde je koupím? vím že to muže jenom odborný servis, ale.. 8)

Autor:  septim [ 10.5.06, 13:11 ]
Předmět příspěvku: 

Mno membrany ma ten kto ti to montoval a ti to aj spravi. Stoji to okolo 1500sk aj s robotou. Takze neni o com riskovat

Autor:  Dom [ 11.5.06, 17:02 ]
Předmět příspěvku: 

septim píše:
Mno membrany ma ten kto ti to montoval a ti to aj spravi. Stoji to okolo 1500sk aj s robotou. Takze neni o com riskovat

to vím ale mě ide právě o těch 1500Kč/Sk ! :)

Autor:  Kybergreg [ 12.5.06, 08:28 ]
Předmět příspěvku: 

Samotná sada na repasi reduktoru stojí cca 400-600 Kč. Udělat si to můžeš sám, pokud se nebojíš velkýho smradu z úsad v reduktoru a pokud víš, jak to udělat.

Autor:  Dom [ 12.5.06, 13:30 ]
Předmět příspěvku: 

Kybergreg píše:
Samotná sada na repasi reduktoru stojí cca 400-600 Kč. Udělat si to můžeš sám, pokud se nebojíš velkýho smradu z úsad v reduktoru a pokud víš, jak to udělat.


6 kil bych měl, smrad mě nevadí, ALE jak na to!? :cry:
teď tak přemýšlím kde těch 600Kč směním za ty membrány? :?

Autor:  Kybergreg [ 12.5.06, 13:34 ]
Předmět příspěvku: 

Hmm, koukám, že máš BRC, já měl Lovato a těch cca 600Kč za sadu bylo na Lovato, ale asi to bude podobný. Já jsem to hledal na podzim, projížděl jsem tušim na Seznamu servisy LPG, až jsem na to narazil. Odkaz jsem už teď bohužel nenašel, ale když uděláš to samý, tak to najdeš.

Autor:  Dom [ 12.5.06, 13:50 ]
Předmět příspěvku: 

ALE JAK NA TO! :oops:

Autor:  Martin [ 12.5.06, 13:51 ]
Předmět příspěvku: 

Na BRC jsme kupovali membrány vloni asi za 700Kč a vyměnit to jde v pohodě. Jenom nám tam nepasovala jedna membrána, asi jinej typ, tak jsme museli trochu upravovat.

Autor:  Návštěvník [ 13.5.06, 20:31 ]
Předmět příspěvku: 

Dome: Jestli jsi aspon trochu manualne zrucny, tak se klidne muzes do ty rozborky reduktoru pustit. Je to celkem jednoduchy, staci ti jen minimum bezneho naradi. Predtim si ale aspon trochu nastuduj nejakou knizku neco jako Jezdime na LPG, at aspon trochu vis co te vevnitr ceka. A jestli mas digitalni fotak, tak si kazdy krok rozborky muzes nafotit, at to pak das zase dobre do kupy. Poprve jsem rozebral stare Vialle a nestacil zirat jak byly membrany tvrde a popraskane. Ty membrany musi byt pekne mekke bez der, trhlin, apod. Jakmile jsou jen trochu tvrde(kdyz membranu trochu promacknes, tak se ozve slabe lupnuti), nebo na sobe maji slabe praskliny, tak je ihned bez milosti vyhod! Je to prace tak cca na hodinu, ale nech pak motor znovu sestelovat na emisich! Neni se ceho bat 8) ! Dej vedet, jak si dopadl :D !Cau Petr

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/