Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
LPG - jen pro ty co tomu rozumej https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=7999 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Dusche [ 14.12.07, 19:31 ] |
Předmět příspěvku: | LPG - jen pro ty co tomu rozumej |
prosim o radu ohledne lpg. 8 let jsem jezdil na lpg v karburatorovem Favoritu-absolutni spokojenost. Ted premejslim o koupi LPG Felicii, a otazka zni. Redeji MPi a nebo jednobodove vstrikovani? V pripade benzinu je to jasne, MPi je daleko vyspelejsi a jede to proti jednobodovemu vstrikovanu jak blazen + nizka spotreba. Ale zaslechl jsem ze pri provozu na LPG se vyhody vstrikovani smazavaj ( at uz vice a nebo jedno bod) a auto pak jede jak karburator, tim padem by se nevyplatilo kupovat vyspelejsi a drazsi MPi, co je na tom pravdy? Dekuji |
Autor: | michalkatka [ 14.12.07, 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: LPG - jen pro ty co tomu rozumej |
ja sa tomu nerozumiem hlavne sa zameraj na stav auta, niekedy je lepšie MPi, niekedy BMM, záleží od kusu... ale ja by som sa priklonil k MPi, je predsa len vyspelejšie a novšie auto... (kamoš má MPi na LPG, a je spokojný, akurát mu odišlo čerpadlo benzínu, vymenili sme za 1290skk) |
Autor: | Dusche [ 14.12.07, 22:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
dekuji michalkatka za komentar, ale napsal jsi presne to co ja akorad jinejma slovama. Potrebuji nekoho kdo vic rozumi LPGa dokaze porovnat jak se chova MPi oproti jednobodu. Jestli je u LPG MPi naka vyhoda? |
Autor: | michalkatka [ 14.12.07, 22:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
MPI pri prevádzke na LPG má oproti BMM navyše čidlo klepania na bloku, ktoré si myslím pri prevádzke na LPG nemá ani zmysel nakoľko čas horenia LPG zmesi je pomalší a dlhší oproti benzínu a motor aj tak nezaklepe, takže RJ to nemusí vôbec korigovať a správa sa ako na benzín v núdzovom režime, nakoľko pri prevádzke na LPG je odpojený signál s lambády ktorý spracuváva RJ pre LPG škrtič, ale to je rovnaké ako u BMM, takže by som povedal že je to jedno, ale BMM je zasa lacnejšie... |
Autor: | Ondras83 [ 14.12.07, 22:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dusche píše: dekuji michalkatka za komentar, ale napsal jsi presne to co ja akorad jinejma slovama. Potrebuji nekoho kdo vic rozumi LPGa dokaze porovnat jak se chova MPi oproti jednobodu. Jestli je u LPG MPi naka vyhoda? dyť ty jsi sis odpověděl sám...napsals, že na lpg se to chová jako karbec...tak si vyber sám...já má BMM a děda má MPI...rozdíl je akorát ve svíčkách....a dědovi to občas chcípalo a mě blbě chytalo, ale fotrovi to na faku funguje v-y-ň-kajícně....fotřikův motor stejně běží líp, než můj po go...vyber si jak chceš...rozdíl v tom je minimální....dá se říct, že dneska je BMM zastaralý...takže bych šel spíš do MPI, ale jelikož se mi nelíbí nová maska, tak mám BMM....(MPI se starou tváří se špatně scháněj ) je to spíš o vkusu než o funkčnosti....kup MPI a máš to... |
Autor: | Dusche [ 15.12.07, 11:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
dekuji za odpovedi, takze se vlastne vsichni shodujem ze pri provozu na LPG neni MPi vyhodou oproti BMM, to sem chtel slyset. Este jedna vec, kterou kdyz mi potvrdite tak budu uplne spokojenej a uz dam pokoj a koupim felicii BMM (O: MPi- vice bodove vstrikovani-benzin se vstrikuje do sani pred kazdej valec samostatne, tim dosahnu lepsi ucinosti. BMM-jedno bodove vstrikovani-benzin se pripravuje pro vsechny valce spolecne. LPG MPi-LPG se nasava difuzorem v miste spolecnem pro vsechny valce , nedokazu pripravit jinou smes pro kazdej valec. LPG BMM-to same. je to pravda? dekuji. |
Autor: | michalkatka [ 15.12.07, 12:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
MPi, aj BMM ma mixer LPG nad klapkou, takže pre všetky valce spoločné. ak by si chcel na MPi existuje aj sekvenčné vstrekovanie LPG, ale to je cenovo trocha o niečom inom, treba tam meniť, alebo upraviť vstrekovače benzínu presne neviem... napr: http://www.hlpropan.cz/montinstruction.htm http://www.hlpropan.cz/_diagrams/dokumentace/montinstrmagic2.pdf |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |