Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Ford Escort XR3i 1986
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=8005
Stránka 1 z 4

Autor:  Martin 007 [ 15.12.07, 00:18 ]
Předmět příspěvku:  Ford Escort XR3i 1986

Chlapi mam tu problémek, který už mě sere od tý doby co to auto máme...švára ( majitel ) pořád říká jak to bude řešit, ale nic se neděje a jezdit je potřeba...

Takže k problému...to že přelomové vstřikování BOSCH K-Jetronic nikdo neumí opravit už vim jo...ale to ze to maká, ale nejede to tak jak má mě už dost sere...

K věci...1.6ka, 4vál, 8mi ventil, 105 kobyl v 6000ot a 140Nm v 4800ot...max otáčky 7000ot - vysokootáčkovej motor ( myšleno rozumně a na tu dobu ) a 900kg - no a mám problém se s tim v reálném čase dostat ze 90 na 130 km/h...zrychluje to nejlíp za studena a to tak na 1q a 2q...trojka už stoji za prd...když dám plnej kotel tak to po 5 sekundách začne nějako zrychlovat...a škrábe se to tam pomalejc než 105ka...o rychlostech nad 150 km/h ani nemluvím to už ten Rapid je fakt živější...při podřazení ze 3q na 2q do kopce a vracečky to ani nezareaguje fakt mim 5 sekund...to nen normální to řídit todleto většina aut by začla hrabat...

Motor je tam prý z vozu kde byla automatická převodovka...tak jesi to má vliv...myšleno kvůli řídící jednotce...

Co s tim ??? Sem jedno ucho ???

Autor:  Drak [ 15.12.07, 08:38 ]
Předmět příspěvku: 

Rozhodně to vliv má, motor s automatem sou jedna duše řízená jedním mozkem, pro manuál je třeba jinou ŘJ, třeba konkrátně u mojeho můžu šlapat na plyn silou že budu mít nohu před autem a motor si brble furt ve stejných otáčkách, jak je mu třeba, ale ve slazení s automatem je to neskutečný dělo a natrhnu s ním prdel RSkové fábce, co má soused.

Autor:  Martin 007 [ 15.12.07, 10:28 ]
Předmět příspěvku: 

No takže by stačilo sehnat řidící jednotku z manuálu a prohodit ??? Žádný problémy s nějakou instalací atd ??? Jenom přeházim drátky ???

Nikdy sem se o todle nezajímal tak o tom vůbec nic nevim...

Autor:  Drak [ 15.12.07, 14:13 ]
Předmět příspěvku: 

Zas tak jednoduchý to asi nebude, počítej s rozdílnou kabeláží, taky štekr na ŘJ bude mít určitě jinak uspořádaný piny, ne-li bude úplně jinej, když už přehazovat ŘJ, tak jedině se svazkem, na kterým to běhalo, taky bude otázka, kde ju sehnat, a další věc je, jestli se vůbec do 20 let starýho auta vyplatí strkat tolik penězí, protože návratnost investice je jaksi nulová.

Autor:  Kristensen [ 15.12.07, 14:16 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem vždycky z těch označení na palici, K-Jetronic je mechanické vstřikování jako má Golf GTi II ? Pokud jo tak tam je taková vstřokovací hlava někde na podběhu nebo tak a v ní je jakejsi pístek kterej má v sobě nebo pod sebou pružinu a ta když praskne tak to chvíli letí tak jak má chvíli to pak jede jak škodovka občas to i kucká atd, dá se do toho dostat a vyměnit ji, jen najít tu správnou, já to totiž takhle dělal právě na tom GTi

Autor:  Martin 007 [ 15.12.07, 14:40 ]
Předmět příspěvku: 

Jo K-Jetronic se dával už do DeLoreana...vrchol techniky 80tých let... :wink:

Obrázek

Obrázek

A peníze neřešte...se sežene nebojte :D :D :D

Autor:  hans [ 15.12.07, 16:27 ]
Předmět příspěvku: 

Možná poznámka mimo, ale tohle má pod kapotou i Peugeot 405 1,6 tuším GLi. Kdybys sháněl nějaký díly, zkus nakouknout i do pežouta....

Autor:  Martin 007 [ 15.12.07, 16:34 ]
Předmět příspěvku: 

Příjímám jakékoliv rady na řešení problému...a o tom že to nemá cenu opravovat nechci ani slyšet...klidně můžeme rozvést debatu o tom, co dnes má a nemá cenu...páč všechno je relativní...

Autor:  Martin 007 [ 31.3.08, 09:51 ]
Předmět příspěvku: 

Tak pár novinek...jede to furt stejně blbě...možná hůř...startování už taky není co bývalo...

Je to teda KE - Jetronic nikoliv K - Jetronic a je to elektronicky řízený mechanický vstřik...má 2 el. řídící jednotky...

Katalyzátor je vybrakovanej...svíčky nový...předstih OK...poslední tlumič dělaný na zakázku na dvě koncovky...trubky jako kráva...takže se to asi dusit nebude...nebo by němělo...

Spotřeba je teda za 7 od výměny svíček a seštelování...no ale akcelerace je stále pojem neznámý...

Má někdo od Prosince více zkušeností ??? :D :D :D

Autor:  Kristensen [ 31.3.08, 19:51 ]
Předmět příspěvku: 

A co nějakej pokus o diagnostiku?

Autor:  Martin 007 [ 31.3.08, 20:04 ]
Předmět příspěvku: 

Pokus byl a neúspěšný... 8) 8) 8)

Autor:  Dawid130 [ 1.4.08, 14:24 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
Pokus byl a neúspěšný... 8) 8) 8)



Neuspěšný znamená co?

Autor:  Martin 007 [ 1.4.08, 20:13 ]
Předmět příspěvku: 

Nic nám to neřeklo ani to nechodilo jak mělo... 8) 8) 8)

Autor:  slovacek.milos [ 1.4.08, 20:56 ]
Předmět příspěvku: 

k jetronik, to jetronik znamená že můžeš laborovat s předstihem, no já bych hledal chybu někde jinde, dal bych nový filtr, protože nad ním je takový pazour co měří vzduch a pak odvlivnuje dávku paliva, je tam dole, pod tím hnusem co si říká čerpadlo, přístup jak do hrobu, no a pak bych mrknul na řemen rozvodů tam není automatická napínací kladka a kdoví jak tam vlaje nebo jak si zaskákal s koly a nakonec bych začal ladit předstih točením rozdělovače, no a pokud to vše bude k hovnu tak tě utěším tím, že boj s tímto polodieslem, který se vyráběl snad rok a půl vzdali i větší borci nez jsme všichni dohromady, já jsem tento skurvistroj musel pokořit mockrát, ale byl to běs miloš

Autor:  Martin 007 [ 1.4.08, 21:01 ]
Předmět příspěvku: 

Takže to skutečně pojede ??? :shock: :shock: :shock:

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/