Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Ford Escort XR3i 1986 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=8005 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | Martin 007 [ 15.12.07, 00:18 ] |
Předmět příspěvku: | Ford Escort XR3i 1986 |
Chlapi mam tu problémek, který už mě sere od tý doby co to auto máme...švára ( majitel ) pořád říká jak to bude řešit, ale nic se neděje a jezdit je potřeba... Takže k problému...to že přelomové vstřikování BOSCH K-Jetronic nikdo neumí opravit už vim jo...ale to ze to maká, ale nejede to tak jak má mě už dost sere... K věci...1.6ka, 4vál, 8mi ventil, 105 kobyl v 6000ot a 140Nm v 4800ot...max otáčky 7000ot - vysokootáčkovej motor ( myšleno rozumně a na tu dobu ) a 900kg - no a mám problém se s tim v reálném čase dostat ze 90 na 130 km/h...zrychluje to nejlíp za studena a to tak na 1q a 2q...trojka už stoji za prd...když dám plnej kotel tak to po 5 sekundách začne nějako zrychlovat...a škrábe se to tam pomalejc než 105ka...o rychlostech nad 150 km/h ani nemluvím to už ten Rapid je fakt živější...při podřazení ze 3q na 2q do kopce a vracečky to ani nezareaguje fakt mim 5 sekund...to nen normální to řídit todleto většina aut by začla hrabat... Motor je tam prý z vozu kde byla automatická převodovka...tak jesi to má vliv...myšleno kvůli řídící jednotce... Co s tim ??? Sem jedno ucho ??? |
Autor: | Drak [ 15.12.07, 08:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rozhodně to vliv má, motor s automatem sou jedna duše řízená jedním mozkem, pro manuál je třeba jinou ŘJ, třeba konkrátně u mojeho můžu šlapat na plyn silou že budu mít nohu před autem a motor si brble furt ve stejných otáčkách, jak je mu třeba, ale ve slazení s automatem je to neskutečný dělo a natrhnu s ním prdel RSkové fábce, co má soused. |
Autor: | Martin 007 [ 15.12.07, 10:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
No takže by stačilo sehnat řidící jednotku z manuálu a prohodit ??? Žádný problémy s nějakou instalací atd ??? Jenom přeházim drátky ??? Nikdy sem se o todle nezajímal tak o tom vůbec nic nevim... |
Autor: | Drak [ 15.12.07, 14:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zas tak jednoduchý to asi nebude, počítej s rozdílnou kabeláží, taky štekr na ŘJ bude mít určitě jinak uspořádaný piny, ne-li bude úplně jinej, když už přehazovat ŘJ, tak jedině se svazkem, na kterým to běhalo, taky bude otázka, kde ju sehnat, a další věc je, jestli se vůbec do 20 let starýho auta vyplatí strkat tolik penězí, protože návratnost investice je jaksi nulová. |
Autor: | Kristensen [ 15.12.07, 14:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já jsem vždycky z těch označení na palici, K-Jetronic je mechanické vstřikování jako má Golf GTi II ? Pokud jo tak tam je taková vstřokovací hlava někde na podběhu nebo tak a v ní je jakejsi pístek kterej má v sobě nebo pod sebou pružinu a ta když praskne tak to chvíli letí tak jak má chvíli to pak jede jak škodovka občas to i kucká atd, dá se do toho dostat a vyměnit ji, jen najít tu správnou, já to totiž takhle dělal právě na tom GTi |
Autor: | Martin 007 [ 15.12.07, 14:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo K-Jetronic se dával už do DeLoreana...vrchol techniky 80tých let... A peníze neřešte...se sežene nebojte |
Autor: | hans [ 15.12.07, 16:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Možná poznámka mimo, ale tohle má pod kapotou i Peugeot 405 1,6 tuším GLi. Kdybys sháněl nějaký díly, zkus nakouknout i do pežouta.... |
Autor: | Martin 007 [ 15.12.07, 16:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Příjímám jakékoliv rady na řešení problému...a o tom že to nemá cenu opravovat nechci ani slyšet...klidně můžeme rozvést debatu o tom, co dnes má a nemá cenu...páč všechno je relativní... |
Autor: | Martin 007 [ 31.3.08, 09:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak pár novinek...jede to furt stejně blbě...možná hůř...startování už taky není co bývalo... Je to teda KE - Jetronic nikoliv K - Jetronic a je to elektronicky řízený mechanický vstřik...má 2 el. řídící jednotky... Katalyzátor je vybrakovanej...svíčky nový...předstih OK...poslední tlumič dělaný na zakázku na dvě koncovky...trubky jako kráva...takže se to asi dusit nebude...nebo by němělo... Spotřeba je teda za 7 od výměny svíček a seštelování...no ale akcelerace je stále pojem neznámý... Má někdo od Prosince více zkušeností ??? |
Autor: | Kristensen [ 31.3.08, 19:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co nějakej pokus o diagnostiku? |
Autor: | Martin 007 [ 31.3.08, 20:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokus byl a neúspěšný... |
Autor: | Dawid130 [ 1.4.08, 14:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin 007 píše: Pokus byl a neúspěšný... Neuspěšný znamená co? |
Autor: | Martin 007 [ 1.4.08, 20:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nic nám to neřeklo ani to nechodilo jak mělo... |
Autor: | slovacek.milos [ 1.4.08, 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
k jetronik, to jetronik znamená že můžeš laborovat s předstihem, no já bych hledal chybu někde jinde, dal bych nový filtr, protože nad ním je takový pazour co měří vzduch a pak odvlivnuje dávku paliva, je tam dole, pod tím hnusem co si říká čerpadlo, přístup jak do hrobu, no a pak bych mrknul na řemen rozvodů tam není automatická napínací kladka a kdoví jak tam vlaje nebo jak si zaskákal s koly a nakonec bych začal ladit předstih točením rozdělovače, no a pokud to vše bude k hovnu tak tě utěším tím, že boj s tímto polodieslem, který se vyráběl snad rok a půl vzdali i větší borci nez jsme všichni dohromady, já jsem tento skurvistroj musel pokořit mockrát, ale byl to běs miloš |
Autor: | Martin 007 [ 1.4.08, 21:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže to skutečně pojede ??? |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |