Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Kompletní repas motoru a převodovky rapid https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=8019 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Vít [ 15.12.07, 19:08 ] |
Předmět příspěvku: | Kompletní repas motoru a převodovky rapid |
Hlavou se mi honí ledacos, a mezi tou kupou kravin je i auto, který nemám, ale měl bych rád. Udělám si spoustu věcí, ale neumím motor, převodovku, řekněte mě prosím, alespoň orientačně (nejlíp někdo z těch co se tím živí) na kolik by vyšlo kompletní zrepasování motoru (136,135) a převodovky (pětikvalt rapid), do stavu srovnatelného s novým agregátem, nepředpokládejme zadřený motor. Potřebuji tu informaci mít pro svoje výpočty. Stačilo by 5, 10, 15, 20, 25.... tisíc korun ? Díky |
Autor: | Martin 007 [ 15.12.07, 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ježiš von to myslí vážně... Přeodovka tak do 2000 Kč si myslim jako totálka...vše nový až na kolečka...pokud to seženeš... Motor všechno nový jo...No je to Fáčko...myslim do 10 000 - 12 000 Kč... No a pak zadní náprava, přední náprava...todleto támleto... jo jo jo...jako bych to znal... |
Autor: | Drak [ 15.12.07, 19:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Novej agregát z toho neuděláš ani omylem, nezapoměň, že u poctivé GO se musí brousit klika, tím ubereš materiálu a zkrátíš živitnost, dál se brousí hlava, tím zvedneš kompresní poměr - další nepříznivej vliv na životnost a kovy, který se používají jak na lágry, tak písty, vložky už se zdaleka kvalitou nepodobají těm použitým v prvovýrobě, takže počítej s životností motoru tak max 200.000 km, převodovkama se osobně nezabývám, ale zkušenost s dodávanýma po repase je podobná, materiál stojí za ho**o a lepší prostě neseženeš, práci můžeš udělat pozlacenou, ale materiál ti to degraduje. Z vlastní zkušenosti bych i motor do osobáku nikdy negenerálkoval, raději jinej z vrakáče, vyjímku bych snad udělal u auta, který si chci nechat napořád a udržovat ho v originálním stavu po dalších třeba 30 let s vědomím, že nenahrká víc jak 5.000 km ročně. |
Autor: | Vít [ 15.12.07, 19:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Novej agregát z toho neuděláš ani omylem, nezapoměň, že u poctivé GO se musí brousit klika, tím ubereš materiálu a zkrátíš živitnost, dál se brousí hlava, tím zvedneš kompresní poměr - další nepříznivej vliv na životnost a kovy, který se používají jak na lágry, tak písty, vložky už se zdaleka kvalitou nepodobají těm použitým v prvovýrobě, takže počítej s životností motoru tak max 200.000 km, převodovkama se osobně nezabývám, ale zkušenost s dodávanýma po repase je podobná, materiál stojí za ho**o a lepší prostě neseženeš, práci můžeš udělat pozlacenou, ale materiál ti to degraduje. Z vlastní zkušenosti bych i motor do osobáku nikdy negenerálkoval, raději jinej z vrakáče, vyjímku bych snad udělal u auta, který si chci nechat napořád a udržovat ho v originálním stavu po dalších třeba 30 let s vědomím, že nenahrká víc jak 5.000 km ročně. |
Autor: | Drak [ 15.12.07, 19:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
No u nás počítej za brus kliky asi 700,- repas hlavy asi 1000,- sada válcovek asi 2500,- oprava ojnic asi 500,- sada lágrů asi 500,- režijní materiál asi 1000,- plus další věci, co by byly po domluvě, jako spojka, čidla, filtry... plus práce 250,-/h bez DPH. Samosebou cena se může hýbat nahoru nebo dolů podle stavu motoru a rozsahu práce, převodovku ti neocením, protože je nedělám. |
Autor: | Vít [ 15.12.07, 19:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
to jde...dík |
Autor: | Vít [ 15.12.07, 20:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin 007 píše: Ježiš von to myslí vážně... ... |
Autor: | Drak [ 15.12.07, 20:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
To se nikdy nedovíš, páč udržet auto v originálním stavu se nedá vyčíslit. Sám mám známýmu na starosti Tatru 813, 2x OT 64 SKOT, Gaz a 3 Pragovky a vzhledem k jeho měsíčnímu příjmu okolo 100.000 a jeho pravidelně holé kapse to asi svědčí za vše. |
Autor: | Vít [ 15.12.07, 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
no jo, tak do takovýho extrému se nechystám... spíš sonduju, a porovnávám to s favoritem... toho mám komplet a bylo to asi za 50 včetně olejů a gum ... |
Autor: | Martin 007 [ 15.12.07, 20:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo, myslis, ze si z tebe delam srandu?, ale nemuzu zacit a nemit na to... no a potrebuju vedet, kolik na to potrebuju, ze ano Ne....bych si nemohl dovolit myslet |
Autor: | Vít [ 15.12.07, 20:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
něco takového bych rád ... |
Autor: | Martin 007 [ 15.12.07, 21:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo jo...ja mít originál tak nedělám nic jenom pečuju...jelikož si kupuju samy plečky tak se musej upravit hold no..a kola chceme stejný koukám |
Autor: | Vít [ 15.12.07, 21:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
akorát je je chci v originále a to netuším kde sehnat ty pokličky... asi budou pěkně drahý |
Autor: | Martin 007 [ 15.12.07, 21:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
No já chci taky originál...ale v tomle stavu jsou originály tak v muzeu... Takže opískovat pak komaxit a vylestit...poklicky schrastime na virtu...asi 500 - 600 Kč...do 1000 Kč stopro |
Autor: | DRYVER [ 15.12.07, 23:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít Široký - Ty se vazne chces pustit do takovehle akce?? A co favorit?? Tolik te stal casu, penez, namahy a ted bys ho prodal?? Nebo si ho nechas a do sbirky pridas jeste rapida v origo stavu?? |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |