Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Netočí to moc?
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=8126
Stránka 1 z 2

Autor:  Serifus [ 23.12.07, 23:54 ]
Předmět příspěvku:  Netočí to moc?

Zdravim! Motor 1.9 TRi (benzín, čtyřbod - tuším, s přímým vstřikem), auto Citroen BX, hmotnost cca 790 kg. Při 100 km/h to točí 3000 na pětku. Nemělo by to točit míň? Motor jinak lítá, jako drak. Je po GO a z rozjedu: 1 - hrabačka, 2 - hrabačka, 3 - hrabačka, 4 - už se chytne a 5 raketa. Jen to točení se mi nezdá...

Autor:  deekay [ 24.12.07, 00:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Netočí to moc?

Serifus píše:
Zdravim! Motor 1.9 TRi (benzín, čtyřbod - tuším, s přímým vstřikem), auto Citroen BX, hmotnost cca 790 kg. Při 100 km/h to točí 3000 na pětku. Nemělo by to točit míň? Motor jinak lítá, jako drak. Je po GO a z rozjedu: 1 - hrabačka, 2 - hrabačka, 3 - hrabačka, 4 - už se chytne a 5 raketa. Jen to točení se mi nezdá...

taku blbu otazku od technicky vzdelaneho cloveka som este nepocul :D
nijako nezmenis pomer rychlosti a otacok, pokial nezmenis pomer v prevodovke alebo na zotvrvaku
to nezalezi od techickeho stavu, proste napr. 150 na 4ku je vzdy len a len 4000 ot atd....

Autor:  Serifus [ 24.12.07, 00:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Netočí to moc?

deekay píše:
Serifus píše:
Zdravim! Motor 1.9 TRi (benzín, čtyřbod - tuším, s přímým vstřikem), auto Citroen BX, hmotnost cca 790 kg. Při 100 km/h to točí 3000 na pětku. Nemělo by to točit míň? Motor jinak lítá, jako drak. Je po GO a z rozjedu: 1 - hrabačka, 2 - hrabačka, 3 - hrabačka, 4 - už se chytne a 5 raketa. Jen to točení se mi nezdá...

taku blbu otazku od technicky vzdelaneho cloveka som este nepocul :D
nijako nezmenis pomer rychlosti a otacok, pokial nezmenis pomer v prevodovke alebo na zotvrvaku
to nezalezi od techickeho stavu, proste napr. 150 na 4ku je vzdy len a len 4000 ot atd....


Na to se právě ptám. Bylo to v servisu a mám pocit, že se v tom vrtali nějak moc...

EDIT: Jo a co je "zotvrvak"??

Autor:  Neex [ 24.12.07, 00:42 ]
Předmět příspěvku: 

zotvrvak = setrvačník ...snad :D

Autor:  deekay [ 24.12.07, 00:43 ]
Předmět příspěvku: 

ups, zotrvák , zotrvačník, presnejsie ak zmenili pocet zubov na nom :D

Autor:  Nepér [ 24.12.07, 01:25 ]
Předmět příspěvku: 

Dyť to by mělo vliv jen na otáčky při startování, na nic jinýho tyhle zuby nejsou :D

Autor:  deekay [ 24.12.07, 01:42 ]
Předmět příspěvku: 

Nepér píše:
Dyť to by mělo vliv jen na otáčky při startování, na nic jinýho tyhle zuby nejsou :D

a staly prevod je kde? cez ake zuby?

Autor:  Ales M [ 24.12.07, 02:47 ]
Předmět příspěvku: 

aaaajjjaajjjaaajjjj............... :? Tam stálej převod nehledej......... :cry: :( :? ten je o kousek vedle..... z druhý strany skříně spojky ( dyš se bavíme o tom citráku) :idea: Poloosy máš ve svý podstatě zastrčrný ve stalym řevodu..... :idea: ( já víííímmm........ :oops: Ještě přez klícku dyferáku..... :oops: )

Autor:  Ales M [ 24.12.07, 02:53 ]
Předmět příspěvku: 

............. jo a pár zbytečnejch koleček v kleci..... Jinak dyš se bavíme kolko to točí... tak opel corsa A 1,4 gsi točí to samé...... 3000ot/100KMvHod no a pontiac co mám tak točí na pětku 3000ot / 130KM v Hod a tím....cca 4200ot / cca 200km v hod... pak už se mu nechce ale to celkem dostačuje ( podotýkám 1,2 a 3 umí i 7000ot.... pak končí otáčkoměr.... :oops: )

Autor:  kwiko [ 24.12.07, 03:40 ]
Předmět příspěvku: 

Je to dost, ale nic nezvycajne, Spytaj sa Kristensena ako mu toci R19 :lol:
Francuzi su experti. Vsak si nebol v Parizi 8)

Autor:  Radic [ 24.12.07, 10:11 ]
Předmět příspěvku: 

bráchoj 306ka má na 5ku ve 3000ot/min 120km/h

můj 1111. příspěvek! :lol:

Autor:  michalkatka [ 24.12.07, 11:34 ]
Předmět příspěvku: 

na hladký diesel by to bolo veľa ale s turbom idú pracovné otáčky trocha hore.

to poznám z karosy jedna je hladká a tam sa jazdí tak 1500 - 2500ot/min (má mestký diferák) a tá druhá s turbom od 2500 - 3500ot/min (ale tá ma diaľkový diferák)...

Autor:  Radic [ 24.12.07, 11:41 ]
Předmět příspěvku: 

michale ty už máš vánoční náladičku a nedáváš pozor :D sic je to 1,9 ale jde o benzíňák.

Autor:  michalkatka [ 24.12.07, 11:45 ]
Předmět příspěvku: 

Radic píše:
michale ty už máš vánoční náladičku a nedáváš pozor :D sic je to 1,9 ale jde o benzíňák.


jj, máš pravdu a tá nálada bude asi z práce... :oops:
zrejme je to tak navrhnutý motor, sú vysokootáčkové, tam sa výkon a moment naháňa otáčkami a nízkootáčkové, tam sa výkon a moment naháňa objemom čomu by nasvedčovala tá 1.9... :roll:

Autor:  CROWACK [ 24.12.07, 11:54 ]
Předmět příspěvku: 

teda to je ale topic...jinak zdravím po chvikce odstávky :D Osobně myslím, že by no němělo být v nepořádku, však výrobce ví co dělá, (naše) mazda má otáčky taky tak nějak, však je to rejže, chce točit, vždycky záleží na tom, jak má motor položenou křivku točivýho momentu, podle toho má udělanou převodovku...když má maximum ve 3000, je jasný, že to nebude točit už ve 100, protože víc bys z něj nedostal, pokud ale točí do 6000 a maximum má v 5000 tak bys na pětku v kilu při 2000 ot už asi moc nezrychlil...však je to vše pěkně popsané tady...http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=436...a počet zubů na zotrváku? :shock: :?: ...no nic... :wink: :lol:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/