Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Označení typů u Octavií
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=8128
Stránka 1 z 1

Autor:  miomio [ 24.12.07, 00:02 ]
Předmět příspěvku:  Označení typů u Octavií

Zdravím, dá se někde zjistit, co přesně znamenají všechny ty zkratky u Octavií jako L, GLX, SLX(i), MPI a já co všechno ještě? Díky.

Autor:  Marousek [ 24.12.07, 10:07 ]
Předmět příspěvku: 

Skus se kouknout sem http://skodaps.wz.cz/octaviatour_fakta.php
Něco bys tam mohl najít ikdyž né asi vše.

Autor:  hans [ 24.12.07, 10:46 ]
Předmět příspěvku: 

Co já si pamatuju tak LX bylo s motorem 1,6 55 kW, to samý GLX.
i na konci znamená 1,6 74 kW (LXi, GLXi, SLXi),
SLX 1,8 se značilo samostatně, pro diesely klasicky TDI s černým I pro 66 kW a červeným pro 81 kW.

Od zavedení značení výbav Classic, AMbiente a Elegance se obvykle uváděl rovnou typ motoru.

Autor:  Ondras83 [ 24.12.07, 12:47 ]
Předmět příspěvku: 

hans píše:
Co já si pamatuju tak LX bylo s motorem 1,6 55 kW, to samý GLX.
i na konci znamená 1,6 74 kW (LXi, GLXi, SLXi),
SLX 1,8 se značilo samostatně, pro diesely klasicky TDI s černým I pro 66 kW a červeným pro 81 kW.

Od zavedení značení výbav Classic, AMbiente a Elegance se obvykle uváděl rovnou typ motoru.

přesně tak....SLX 1,8 sme měli doma, teď máme 1,9 TDI (možná ale bude TDI)....kéž by....jinak, od tý doby, co se používá Classic, ambiente elegance se v tom nějak přestávám pohybovat...

Autor:  miomio [ 25.12.07, 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

hans píše:
Co já si pamatuju tak LX bylo s motorem 1,6 55 kW, to samý GLX.
i na konci znamená 1,6 74 kW (LXi, GLXi, SLXi),
SLX 1,8 se značilo samostatně, pro diesely klasicky TDI s černým I pro 66 kW a červeným pro 81 kW.

Od zavedení značení výbav Classic, AMbiente a Elegance se obvykle uváděl rovnou typ motoru.


Díky za vyčerpávající odpověď. Zajímalo by mě ještě co je důležitější pro výkon auta při nebo když je porovnávám, jak poznám, které je silnější - to které má větší objem motoru (napr 1,6 x 1,9) nebo více koní (66kW x 74kW)? Díky

Autor:  Marousek [ 25.12.07, 21:40 ]
Předmět příspěvku: 

V dnešní době se musíš řídit hlavně podle výkonu tzn podle KW. Prostože například ta Okta může mít třeba objem nafťáku 1.9, ale pod tímhle objemem mohou být různé výkony v KW (50, 66, 81, 96) a tak je to i s ostatními motory. Takže se řídit podle KW popřípadě Nm.

Autor:  Ondras83 [ 25.12.07, 21:45 ]
Předmět příspěvku: 

miomio píše:
hans píše:
Co já si pamatuju tak LX bylo s motorem 1,6 55 kW, to samý GLX.
i na konci znamená 1,6 74 kW (LXi, GLXi, SLXi),
SLX 1,8 se značilo samostatně, pro diesely klasicky TDI s černým I pro 66 kW a červeným pro 81 kW.

Od zavedení značení výbav Classic, AMbiente a Elegance se obvykle uváděl rovnou typ motoru.


Díky za vyčerpávající odpověď. Zajímalo by mě ještě co je důležitější pro výkon auta při nebo když je porovnávám, jak poznám, které je silnější - to které má větší objem motoru (napr 1,6 x 1,9) nebo více koní (66kW x 74kW)? Díky

to záleží na zkušenosti, vědění (recenze motorů atd) a taky na typu (diesel nebo benál)....u benzínu 1,6 záleží na výkonu (55, 74, 75 kW), u benzínu 1,8..výkon dobrej, ale nejde od spoda (žije tak od 3000...měli sme ji doma), s turbem to je něco jinýho, ale zase spotřeba, 2,0 85 kW nahradil 1,8, je pružnější, má větší krouťák ale zase platíš větší povinný....u diesela to je něco jinýho (předtim sme měli 1,8, teď máme 1,9 no a ta 1,8 měla 92 kW a to co máme teď má 66kW, ale je tam rozdílnej krouťák, takže to je žihadlo, ale tak do 130-140-tam končí a tamta stará šla až do 190...pak už se tomu moc nechtělo, ale zase na semaforech, když jsi tomu nedal napít, tak ti ta 1,9 v pohodě ujede, ikdyž má 66kW) ale nejlepší motor do oktávky je 1,9 81 kW nebo 1,9 PD 96kW....takže spíš záleží na tom, jestli to je benzín nebo nafta...pak se rozhoduje už jen o charakteristice motoru (velikost krouťáku a od kolika otáček, velikost výkonu a kdy atd...)

Autor:  Ondras83 [ 25.12.07, 21:47 ]
Předmět příspěvku: 

záleží jestli chceš benzín nebo naftu....

Autor:  miomio [ 25.12.07, 22:13 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
záleží jestli chceš benzín nebo naftu....


No já nechci kupovat...já už mám benzín 1,6 74KW a zdá se mi to super. Nemám moc porovnání s jinými typy, ale já jsem naprosto spokojený. Když si člověk platí benzín z vlastní kapsy, tak to stejně nejde moc honit po silnicích, protože to pak strašně žere...takže díky za odpověď. Jo a co se týče toho krouťáku, tak jaké parametry jsou už spíš ty lepší, nadprůměr?

Autor:  Ondras83 [ 25.12.07, 22:30 ]
Předmět příspěvku: 

miomio píše:
Ondras83 píše:
záleží jestli chceš benzín nebo naftu....


No já nechci kupovat...já už mám benzín 1,6 74KW a zdá se mi to super. Nemám moc porovnání s jinými typy, ale já jsem naprosto spokojený. Když si člověk platí benzín z vlastní kapsy, tak to stejně nejde moc honit po silnicích, protože to pak strašně žere...takže díky za odpověď. Jo a co se týče toho krouťáku, tak jaké parametry jsou už spíš ty lepší, nadprůměr?

no u 1,6 spíš nad těch 130 Nm...jinak je to asi individuální....

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/