Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

LEDky-broušení
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=8181
Stránka 1 z 2

Autor:  Ondras83 [ 28.12.07, 16:53 ]
Předmět příspěvku:  LEDky-broušení

chlapi, jak mám zbrousit ledky, aby měli lepší rozptyl svělta než jen ty kruhy ??? šemíku poraď...

Autor:  Šemik [ 28.12.07, 16:59 ]
Předmět příspěvku: 

Nejjednodušší je vzít kus šmirglu a celou tu plastovou část řádně zdrsnit na matný povrch :D

Autor:  Waclav [ 28.12.07, 17:05 ]
Předmět příspěvku: 

Stačí lehce, nejjednoduší je to, když si jí rozsvítíš a pomalu brousíš, když zmizí kruh, máš vyhráno :lol:

Autor:  Ondras83 [ 28.12.07, 20:02 ]
Předmět příspěvku: 

oukej..díky chlapani :D
já sem nejdřív myslel, že se má ubrousit jen ten kulatej kus aby byl rovnej...spíš hrubší nebo spíš jemnější šmirgl ??

Autor:  Šemik [ 28.12.07, 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
oukej..díky chlapani :D
já sem nejdřív myslel, že se má ubrousit jen ten kulatej kus aby byl rovnej...spíš hrubší nebo spíš jemnější šmirgl ??


Raději hrubší, jemný šmirgl se ti zalepí prachem odšmirgleného plastu a je po srandě :D

Autor:  Ondras83 [ 28.12.07, 22:47 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Ondras83 píše:
oukej..díky chlapani :D
já sem nejdřív myslel, že se má ubrousit jen ten kulatej kus aby byl rovnej...spíš hrubší nebo spíš jemnější šmirgl ??


Raději hrubší, jemný šmirgl se ti zalepí prachem odšmirgleného plastu a je po srandě :D

dikes...jo ještě jeden problém...můžu mit budíky (tlak oleje, voltmetr atd) z liazky, ale řikaj, že to je na 24V a že do fildy nebo favorita to nepude...byl by problém předělat to na 12V ??? šlo by to vůbec ??

Autor:  Šemik [ 28.12.07, 23:01 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
Šemik píše:
Ondras83 píše:
oukej..díky chlapani :D
já sem nejdřív myslel, že se má ubrousit jen ten kulatej kus aby byl rovnej...spíš hrubší nebo spíš jemnější šmirgl ??


Raději hrubší, jemný šmirgl se ti zalepí prachem odšmirgleného plastu a je po srandě :D

dikes...jo ještě jeden problém...můžu mit budíky (tlak oleje, voltmetr atd) z liazky, ale řikaj, že to je na 24V a že do fildy nebo favorita to nepude...byl by problém předělat to na 12V ??? šlo by to vůbec ??


To by byl problém.

Předělat ty budíky no těžko, jedině snad měnič z 12V na 24V.

Autor:  Ondras83 [ 28.12.07, 23:07 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Ondras83 píše:
Šemik píše:
Ondras83 píše:
oukej..díky chlapani :D
já sem nejdřív myslel, že se má ubrousit jen ten kulatej kus aby byl rovnej...spíš hrubší nebo spíš jemnější šmirgl ??


Raději hrubší, jemný šmirgl se ti zalepí prachem odšmirgleného plastu a je po srandě :D

dikes...jo ještě jeden problém...můžu mit budíky (tlak oleje, voltmetr atd) z liazky, ale řikaj, že to je na 24V a že do fildy nebo favorita to nepude...byl by problém předělat to na 12V ??? šlo by to vůbec ??


To by byl problém.

Předělat ty budíky no těžko, jedině snad měnič z 12V na 24V.

OK...seru na to...já myslel, že tam bude třeba jen jinej odpor (neim, elektrika je pro mě španělská vesnice)...díkes šemíku :D...

Autor:  cyz [ 28.12.07, 23:19 ]
Předmět příspěvku: 

Zase takový problém by to být nemusel - z elektronického hlediska jsou to vlastně voltmetry které mají nastavený určitý rozsah pomocí dvou bočníků (odporů) a kdyby se změnila jejich hodnota tak by to mohlo fungovat.....začal bych u poloviční hodnoty a potom dejme tomu doladit trimrem. Ale v praxi jsem to nikdy nezkoušel, chtělo by to zkusit

Autor:  Martin 007 [ 29.12.07, 00:18 ]
Předmět příspěvku: 

Jít to musí...navíc já půl roku shánim budiky...a najednou je maj všichni... :D :D :D to je konec...

Autor:  cyz [ 29.12.07, 02:48 ]
Předmět příspěvku: 

jj....jít to musí....řekl bych že Martin k tomu napíše víc

Autor:  ventYl [ 29.12.07, 09:43 ]
Předmět příspěvku: 

Treba si zistit, ake to ma vnutorne zapojenie meracieho systemu. Ak je to pomerovy meraci pristroj s dostatocnou presnostou a cidlo tlaku oleja je systemu rail-to-rail (cize pri 0 ma 0 Volt a pri maxime ma Vcc Volt /v Liazke 24, v Skodovke 12/), potom BY to malo ist. Pretoze pomer hodnoty signalu z cidla a napatia z baterky bude vzdy rovnaky pri rovnakom tlaku, nech mas napajacie napatie akekolvek.

Staci si spravit charakteritiky a uvidis.

Autor:  Šemik [ 29.12.07, 11:47 ]
Předmět příspěvku: 

Mě se to furt nějak nezdá... :roll:

Ty čidla jsou snad dělány pro 24V budiky. Když se v budíkách zmenší odpory tak aby byly na 12V, tak co to čidlo?jak u něho dosáhnout poloviny jeho hodnoty? S tím se přeci nic udělat nedá. Či se mýlím :?:

A pak přinejmenším u Vmetru přemalovat stupnici..

Autor:  Martin 007 [ 29.12.07, 11:58 ]
Předmět příspěvku: 

Bych dal nebo bych zkusil dát dělič z 24 V na 12V a zkusil to prubnout přesnim měřákem...pokud OK tak když tak zkalibrovat a po ptákách... :D :D :D

Autor:  cyz [ 29.12.07, 12:34 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik: A proč bys ho měnil? To čidlo není čidlo teploty na 24V, ale tepelně závislý rezistor o hodnotě X ohm.....když si k tomu přizpůsobíš rozsah voltmetru tak nemáš důvod dávat jiné čidlo. Martin 007: A proč z 24V na 12 když řešíme použití 24V budíků v 12V autě?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/