Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
LEDky-broušení https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=8181 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Ondras83 [ 28.12.07, 16:53 ] |
Předmět příspěvku: | LEDky-broušení |
chlapi, jak mám zbrousit ledky, aby měli lepší rozptyl svělta než jen ty kruhy ??? šemíku poraď... |
Autor: | Šemik [ 28.12.07, 16:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejjednodušší je vzít kus šmirglu a celou tu plastovou část řádně zdrsnit na matný povrch |
Autor: | Waclav [ 28.12.07, 17:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stačí lehce, nejjednoduší je to, když si jí rozsvítíš a pomalu brousíš, když zmizí kruh, máš vyhráno |
Autor: | Ondras83 [ 28.12.07, 20:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
oukej..díky chlapani já sem nejdřív myslel, že se má ubrousit jen ten kulatej kus aby byl rovnej...spíš hrubší nebo spíš jemnější šmirgl ?? |
Autor: | Šemik [ 28.12.07, 20:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: oukej..díky chlapani já sem nejdřív myslel, že se má ubrousit jen ten kulatej kus aby byl rovnej...spíš hrubší nebo spíš jemnější šmirgl ?? Raději hrubší, jemný šmirgl se ti zalepí prachem odšmirgleného plastu a je po srandě |
Autor: | Ondras83 [ 28.12.07, 22:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Ondras83 píše: oukej..díky chlapani já sem nejdřív myslel, že se má ubrousit jen ten kulatej kus aby byl rovnej...spíš hrubší nebo spíš jemnější šmirgl ?? Raději hrubší, jemný šmirgl se ti zalepí prachem odšmirgleného plastu a je po srandě dikes...jo ještě jeden problém...můžu mit budíky (tlak oleje, voltmetr atd) z liazky, ale řikaj, že to je na 24V a že do fildy nebo favorita to nepude...byl by problém předělat to na 12V ??? šlo by to vůbec ?? |
Autor: | Šemik [ 28.12.07, 23:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: Šemik píše: Ondras83 píše: oukej..díky chlapani já sem nejdřív myslel, že se má ubrousit jen ten kulatej kus aby byl rovnej...spíš hrubší nebo spíš jemnější šmirgl ?? Raději hrubší, jemný šmirgl se ti zalepí prachem odšmirgleného plastu a je po srandě dikes...jo ještě jeden problém...můžu mit budíky (tlak oleje, voltmetr atd) z liazky, ale řikaj, že to je na 24V a že do fildy nebo favorita to nepude...byl by problém předělat to na 12V ??? šlo by to vůbec ?? To by byl problém. Předělat ty budíky no těžko, jedině snad měnič z 12V na 24V. |
Autor: | Ondras83 [ 28.12.07, 23:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Ondras83 píše: Šemik píše: Ondras83 píše: oukej..díky chlapani já sem nejdřív myslel, že se má ubrousit jen ten kulatej kus aby byl rovnej...spíš hrubší nebo spíš jemnější šmirgl ?? Raději hrubší, jemný šmirgl se ti zalepí prachem odšmirgleného plastu a je po srandě dikes...jo ještě jeden problém...můžu mit budíky (tlak oleje, voltmetr atd) z liazky, ale řikaj, že to je na 24V a že do fildy nebo favorita to nepude...byl by problém předělat to na 12V ??? šlo by to vůbec ?? To by byl problém. Předělat ty budíky no těžko, jedině snad měnič z 12V na 24V. OK...seru na to...já myslel, že tam bude třeba jen jinej odpor (neim, elektrika je pro mě španělská vesnice)...díkes šemíku ... |
Autor: | cyz [ 28.12.07, 23:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zase takový problém by to být nemusel - z elektronického hlediska jsou to vlastně voltmetry které mají nastavený určitý rozsah pomocí dvou bočníků (odporů) a kdyby se změnila jejich hodnota tak by to mohlo fungovat.....začal bych u poloviční hodnoty a potom dejme tomu doladit trimrem. Ale v praxi jsem to nikdy nezkoušel, chtělo by to zkusit |
Autor: | Martin 007 [ 29.12.07, 00:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jít to musí...navíc já půl roku shánim budiky...a najednou je maj všichni... to je konec... |
Autor: | cyz [ 29.12.07, 02:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj....jít to musí....řekl bych že Martin k tomu napíše víc |
Autor: | ventYl [ 29.12.07, 09:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Treba si zistit, ake to ma vnutorne zapojenie meracieho systemu. Ak je to pomerovy meraci pristroj s dostatocnou presnostou a cidlo tlaku oleja je systemu rail-to-rail (cize pri 0 ma 0 Volt a pri maxime ma Vcc Volt /v Liazke 24, v Skodovke 12/), potom BY to malo ist. Pretoze pomer hodnoty signalu z cidla a napatia z baterky bude vzdy rovnaky pri rovnakom tlaku, nech mas napajacie napatie akekolvek. Staci si spravit charakteritiky a uvidis. |
Autor: | Šemik [ 29.12.07, 11:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě se to furt nějak nezdá... Ty čidla jsou snad dělány pro 24V budiky. Když se v budíkách zmenší odpory tak aby byly na 12V, tak co to čidlo?jak u něho dosáhnout poloviny jeho hodnoty? S tím se přeci nic udělat nedá. Či se mýlím A pak přinejmenším u Vmetru přemalovat stupnici.. |
Autor: | Martin 007 [ 29.12.07, 11:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bych dal nebo bych zkusil dát dělič z 24 V na 12V a zkusil to prubnout přesnim měřákem...pokud OK tak když tak zkalibrovat a po ptákách... |
Autor: | cyz [ 29.12.07, 12:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik: A proč bys ho měnil? To čidlo není čidlo teploty na 24V, ale tepelně závislý rezistor o hodnotě X ohm.....když si k tomu přizpůsobíš rozsah voltmetru tak nemáš důvod dávat jiné čidlo. Martin 007: A proč z 24V na 12 když řešíme použití 24V budíků v 12V autě? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |