Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

zachovalá schade
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=8382
Stránka 1 z 3

Autor:  kingbacker [ 9.1.08, 16:04 ]
Předmět příspěvku:  zachovalá schade

nejdřiv bych se chtěl omluvit, když jsem chvilku přemyšlel, kam to dat. myslte, že se dá opravdu sehnat slušná 120ka, nebo Fávo? těžko něco bez rzi, nejsem snílek, ale něco co je opravdu vyvařený a dobře v laku, respekltive jaký máte zkušenosti. nepočítám, že jsou to auta kde blbnou pojistky atd., to je holt tim, že už je to 20 let

Autor:  Kachnis [ 9.1.08, 16:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: zachovalá schade

hledej smudlo :)

ba ne, daj se sehnat jeste solidni vozitka, akorat ze zachovala 120ka je v inzeratech pomalu stejne draha jako felda :( treba dobrej rocnik je rocnik 80 a 87 :) nesmis koukat a blatniky, ty se odsroubujou... dulezitej je skelet...

Autor:  CROWACK [ 9.1.08, 16:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: zachovalá schade

kachnis píše:
hledej smudlo :)

ba ne, daj se sehnat jeste solidni vozitka, akorat ze zachovala 120ka je v inzeratech pomalu stejne draha jako felda :( treba dobrej rocnik je rocnik 80 a 87 :) nesmis koukat a blatniky, ty se odsroubujou... dulezitej je skelet...

87 souhlas :D mám....jinak třeba http://www.skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=8378 nevypadá špatně...ale mohl by vyfotit ještě krizový místa, most, nosníky podlahu vepředu u podběhu atd... :D

Autor:  kingbacker [ 9.1.08, 16:17 ]
Předmět příspěvku:  Hehe

Jsem zvědav až ta naše přijde, ta má mít právě hotový nosný konstrukce, a to co je třeba na TK, jenže otatík se spokojí když je to hnusný, akorát dovolil obrousit disky a natřít na stříbrno a hned to bylo znát. Ale o tom že bych třeba byt za vlastni prachy neco kytoval a tak, to moc ne. Proto se chstam na neco vlastniho, ale vazne nemam casd a hlavne prachy!!! abych u toho mohl travit to co bych chtel. Nebo co myslite ze je dobry na levny jezdeni a dostupnost dilu? Skoda ma spotrebu, ale oprava vychazi v radu stovek a ne desetitisic

Autor:  CROWACK [ 9.1.08, 17:04 ]
Předmět příspěvku: 

na ježdění si kup fávo, ale že do něj budeš muset občas šáhnout s tím počítej, ale celkově pokud seš trochu zručnej tak si většinu věcí zvládneš udělat sám a díly máš za hubičku...742 už do každodenního provozu vyžaduje přece jenom víc péče (o to víc se ti za ni pak odmění :D )...

Autor:  kingbacker [ 9.1.08, 17:09 ]
Předmět příspěvku: 

CROWACK píše:
na ježdění si kup fávo, ale že do něj budeš muset občas šáhnout s tím počítej, ale celkově pokud seš trochu zručnej tak si většinu věcí zvládneš udělat sám a díly máš za hubičku...742 už do každodenního provozu vyžaduje přece jenom víc péče (o to víc se ti za ni pak odmění :D )...


S šaháním je mi to jasný, jsou to holt starý auta. zručnost, teda spíš povědomí časem poberu-spíš budu muset, pokud nebudou prachy. A jen dotázek na konec, za kolik se dá sehnat fávo, který má nosníky OK, nepočítám lemy blatníků, to je hned tak jako tak.

Autor:  ondra120 [ 9.1.08, 17:53 ]
Předmět příspěvku: 

Tak pár postřehů ke každodenímu provozu s řadou 742. Ta moje letos oslaví 31 narozeniny v plné síle:), chce to jenom trochu víc údržby, jaro a podzim vše pořádně prolézt...Stačí tomu věnovat 2 odpoledne. Potom není s autem žádný problém. Já týdně najedu tak 300 km a žádný problém...U takových starších aut je to všechno o vcelku pečlivé údržbě...Toť můj názor:)

Autor:  CROWACK [ 9.1.08, 18:09 ]
Předmět příspěvku: 

ondra120 píše:
Tak pár postřehů ke každodenímu provozu s řadou 742. Ta moje letos oslaví 31 narozeniny v plné síle:), chce to jenom trochu víc údržby, jaro a podzim vše pořádně prolézt...Stačí tomu věnovat 2 odpoledne. Potom není s autem žádný problém. Já týdně najedu tak 300 km a žádný problém...U takových starších aut je to všechno o vcelku pečlivé údržbě...Toť můj názor:)

však tak sem to myslel...ale pokud je někdo začátečník (jak tipuju), přece jenom, na fávu je kolik mazacích míst na přední nápravě? jsou tam vůbec? Jak moc je na něm náročná GO přední nápravy? (čepy, silentbloky)...pokud se bude hrabat v zadních brzdách, nepotřebuje stahovák, atd atd...základní věci má jednodušší...prostě víc user friendly...ale 742 se ti zase odvděčí za náročnější údržbu lepším požitkem z jízdy, o zimních radovánkách nemluvě :lol: ...

Autor:  kingbacker [ 9.1.08, 18:25 ]
Předmět příspěvku: 

CROWACK píše:
ondra120 píše:
Tak pár postřehů ke každodenímu provozu s řadou 742. Ta moje letos oslaví 31 narozeniny v plné síle:), chce to jenom trochu víc údržby, jaro a podzim vše pořádně prolézt...Stačí tomu věnovat 2 odpoledne. Potom není s autem žádný problém. Já týdně najedu tak 300 km a žádný problém...U takových starších aut je to všechno o vcelku pečlivé údržbě...Toť můj názor:)

však tak sem to myslel...ale pokud je někdo začátečník (jak tipuju), přece jenom, na fávu je kolik mazacích míst na přední nápravě? jsou tam vůbec? Jak moc je na něm náročná GO přední nápravy? (čepy, silentbloky)...pokud se bude hrabat v zadních brzdách, nepotřebuje stahovák, atd atd...základní věci má jednodušší...prostě víc user friendly...ale 742 se ti zase odvděčí za náročnější údržbu lepším požitkem z jízdy, o zimních radovánkách nemluvě :lol: ...


Ja vo autech vim kulovy, pokud nepocitam nejaky nepodstatny picovinky, kdyz by to prestalo jet tak to mozna zrpovoznim, ale domaci udrzbu pochybuju. Proto tedka doufam, ze kdyz je nase 13ka s Favo motorem u technika, ze mi to vyjde a budu tam moc bejt a delat klidne nejaky chujoviny, ale aspon to budu trochu znat a vedet kde co. jinak myslim ze tak ci tak se serou i novy auta, ktery ale rozhodne nejdou spravit doma

Autor:  Vít [ 9.1.08, 18:34 ]
Předmět příspěvku: 

Slušný fávo se koupit dá, starší typy taky. I bez koroze a přitom bez vyvaření. Otázka je, kolik do toho chce člověk investovat. Např. za deset tisíc opravdu nic pořádného není. Chce to čekat, hledat shánět. Při tom je potřeba s v hledaném modelu vyznat, jaké jsou jeho slabiny, nač se zaměřit a taky je dobrý vědět, co se kdy ne/montovalo a taky ne/stříkalo.

Autor:  kingbacker [ 9.1.08, 18:43 ]
Předmět příspěvku: 

Vít Široký píše:
Slušný fávo se koupit dá, starší typy taky. I bez koroze a přitom bez vyvaření. Otázka je, kolik do toho chce člověk investovat. Např. za deset tisíc opravdu nic pořádného není. Chce to čekat, hledat shánět. Při tom je potřeba s v hledaném modelu vyznat, jaké jsou jeho slabiny, nač se zaměřit a taky je dobrý vědět, co se kdy ne/montovalo a taky ne/stříkalo.


Nebo takhle. Jaký auto koupit kolem 30k našich korunek, aby to mělo solidní poměr spotřeba/údržba(cena dílů)/pohodlí. Dík. nepotřebuju jezdit jako prase, ale když je dobrej traktor tak i trabant m problem, a přitom docela žere.

Autor:  Jarda S. [ 9.1.08, 18:50 ]
Předmět příspěvku: 

peugeot 405 grd :wink:

Autor:  Vít [ 9.1.08, 18:54 ]
Předmět příspěvku: 

za ty prachy jsem koupil svoje.... zacvhovalý originál, pár drobností se muselo vyměnit, zbytek už jen pro radost z lásky, je to 3,5 roku zpátky. Díly na to jsou za hubičku, světlo seženeš za stovku, převodovku za pětikilo... paráda můžeš si to prohlídnout v garáži, je tam všecko. 29tisíc stálo auto a dalších pár korun bylo potřeba do uvedení do bezvadného technického stavu, tj. maximálně 6 tisíc. A protože jsem puntíčkář, sehnal jsem postupně další a další věci a prakticky pořád se něco dělá, aby to bylo lepší. Na první stránce v garáži je v podstatě aktuální stav (celková investice něco kolem 50 tisíc, ostatně, když mi je někdo dá, prodám mu to, ale až na jaře, nedovolím, aby to teď někdo honil v soli), když prolistuješ na další stránky toho tématu co odkazuju níže, najdeš tam i starší fotky, jak to vypadalo, průběžně.

http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4598

zahraniční auta neber, na tyhle starý plečky je pořád něco potřeba a vrakáče jsou plný favoritů, felicíí, stodvacítek apod

Autor:  Vít [ 9.1.08, 18:59 ]
Předmět příspěvku: 

koukej... tady zrovna někdo prodává za pár korun auto, co vypadá na obrázku dost slušně. Těžko říct, co by potřebovalo dál, ale není rozhodně z nejhorších http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=8378

Autor:  kingbacker [ 9.1.08, 19:05 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
peugeot 405 grd :wink:


Abych něco nekoupil a nemusel do toho to amý dát. Brácha koupil formama s boschem za 30k, hendka dalsich 30 na tom nechal a v soucastnosti po GO vseho u dobryho mechanika vetne vyvareni, zesileni nekterych partii je vcetne koupe cena 110k. To uz je extrem, ale zae supr, kdyz i forman jede bez problemu. Zkrtaka auto "v poradku" s temi kriterii. Ale je fakt ze stastna nebo spis smolna ruka je silnym hracem

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/