Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Tun(z)ing? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=8416 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | kingbacker [ 10.1.08, 23:20 ] |
Předmět příspěvku: | Tun(z)ing? |
Nevímjestli to už někde je.. http://tuning.sbazar.cz/skoda-120-tunin ... 54446.html zvenku jo, ale neviděl jsem třeba 120ku s pěknou palubkou, kdyby ml někdo odkzay na pěkny interiery, 100-130, pošlete, dík ) |
Autor: | Viky [ 10.1.08, 23:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tun(z)ing? |
kingbacker píše: Nevímjestli to už někde je.. http://tuning.sbazar.cz/skoda-120-tunin ... 54446.html zvenku jo, ale neviděl jsem třeba 120ku s pěknou palubkou, kdyby ml někdo odkzay na pěkny interiery, 100-130, pošlete, dík ) Tak asi 25let, bez zensky, bez deti a zrejme dela v oboru a nema vkus. Zato ma dost penez. Nebo to prodava protoze si tu zenskou a deti uz poridil a potrebuje kombika. |
Autor: | kingbacker [ 10.1.08, 23:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tun(z)ing? |
Viky píše: kingbacker píše: Nevímjestli to už někde je.. http://tuning.sbazar.cz/skoda-120-tunin ... 54446.html zvenku jo, ale neviděl jsem třeba 120ku s pěknou palubkou, kdyby ml někdo odkzay na pěkny interiery, 100-130, pošlete, dík ) Tak asi 25let, bez zensky, bez deti a zrejme dela v oboru a nema vkus. Zato ma dost penez. Nebo to prodava protoze si tu zenskou a deti uz poridil a potrebuje kombika. ten motor jako jo, ale ja jsem zastanccem tuningu abych nemusel kupovat zeleny SPZ a neplatil za tu srandu jen na pojisteni 30+. On to tam ma vickrat, treba jak ma tu fotku predni casti vnitrku, tak to mi prijde lito, ze kazej dela exterier a vevnitr furt hnusny |
Autor: | gokralik [ 10.1.08, 23:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale cestující na zadních sedadlech budou trpět bolestí zad. |
Autor: | Radic [ 10.1.08, 23:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Citace: Motor: Fábie v bloku ze Š742.136 - vačka cca 265-280, komplet upravená hlava komprese cca 11:1, odlehčený setrvačník, novej 130covej karbec toto značí že je to naprostý motorový ignorant...neví co v tom vlastně má a že narve střeva z fabky a zadusí to obyč karbem? |
Autor: | kingbacker [ 10.1.08, 23:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Radic píše: Citace: Motor: Fábie v bloku ze Š742.136 - vačka cca 265-280, komplet upravená hlava komprese cca 11:1, odlehčený setrvačník, novej 130covej karbec toto značí že je to naprostý motorový ignorant...neví co v tom vlastně má a že narve střeva z fabky a zadusí to obyč karbem? Nevim co s tim autem, bo to sice mozna jede, ale spis bych se bal, kdyz nevim poradne co cekat abych nejel a najednou tam neco ncouchlo a konec, cekat na odtah v lepsim pripade. A jestli am ma stary bzdy tak dobrej motor ) |
Autor: | kingbacker [ 10.1.08, 23:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
gokralik píše: Ale cestující na zadních sedadlech budou trpět bolestí zad. Tuning zvaný praktik, bohatě stačí basák do plata s dvěma satakama, pokud clovek chce hodi vejskac a pokud ma maly repraky tak kvalita zvuku je stejne slusna, ty jeho repraky da clovek na 15% vykonu pokud ma mozek |
Autor: | cyz [ 11.1.08, 08:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Radic píše: Citace: Motor: Fábie v bloku ze Š742.136 - vačka cca 265-280, komplet upravená hlava komprese cca 11:1, odlehčený setrvačník, novej 130covej karbec toto značí že je to naprostý motorový ignorant...neví co v tom vlastně má a že narve střeva z fabky a zadusí to obyč karbem? Neviděl bych to tak tragicky. Když jsem se bavil o závodní úpravě motoru na škodovku s tím motorářem jak mi upravoval hlavu tak mi říkal že se 130kovým SEDRem se dá dosáhnout výborných výsledků když se trochu přetryskuje a že hodně závodníků to tady na ty škodovky dává co jezdí veterány protože s Weberama je nepustí do závodu sériovek. |
Autor: | Radic [ 11.1.08, 16:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
cyz píše: Radic píše: Citace: Motor: Fábie v bloku ze Š742.136 - vačka cca 265-280, komplet upravená hlava komprese cca 11:1, odlehčený setrvačník, novej 130covej karbec toto značí že je to naprostý motorový ignorant...neví co v tom vlastně má a že narve střeva z fabky a zadusí to obyč karbem? Neviděl bych to tak tragicky. Když jsem se bavil o závodní úpravě motoru na škodovku s tím motorářem jak mi upravoval hlavu tak mi říkal že se 130kovým SEDRem se dá dosáhnout výborných výsledků když se trochu přetryskuje a že hodně závodníků to tady na ty škodovky dává co jezdí veterány protože s Weberama je nepustí do závodu sériovek. ale ten co jezdí veterány nemá takovéto auto...a hlavně střeva z fábky. |
Autor: | cyz [ 11.1.08, 17:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Právě střeva z fábky se dávají. |
Autor: | Autogen [ 11.1.08, 18:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak střeva z fábky mu zvednou obsah na 1,4, tak proc by tam nemohl mít 130 karburátor, když ho trochu přetryskuje. Jinak basové repro zabudovaný v opěradlech sedačky, to jsem ještě neviděl |
Autor: | Neex [ 11.1.08, 18:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
nejde ani tak o přetryskování jako o velikost difuzorů... na obsah 1,4 už by bylo třeba trochu víc než jen 22 a 24 aby to bylo k něčemu i když netvrdím že to se sériovým jen přetryskovaným nepojede dobře. |
Autor: | Martin 007 [ 11.1.08, 18:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neex píše: nejde ani tak o přetryskování jako o velikost difuzorů... na obsah 1,4 už by bylo třeba trochu víc než jen 22 a 24 aby to bylo k něčemu i když netvrdím že to se sériovým jen přetryskovaným nepojede dobře. A na kolik tak mohu-li se optat ??? 24 -28 třeba ??? Nebo víc...kombinace... |
Autor: | Autogen [ 11.1.08, 20:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neex píše: nejde ani tak o přetryskování jako o velikost difuzorů... na obsah 1,4 už by bylo třeba trochu víc než jen 22 a 24 aby to bylo k něčemu i když netvrdím že to se sériovým jen přetryskovaným nepojede dobře. Já na tom motoru teď mám sedra s difuzorama 23 a 27, trysky a vzdušníky ted nevim, protože se to pořád měnilo. Kamarád na tom stejnym motoru mel ale dif. 22,24 a osazeni 210/122 a 160/135. A jelo mu to možná líp než mě. Narozdíl od něj nemám ale zatím mechanické otvírání druhé komory. Musíme si s tím ještě pohrát. |
Autor: | Bagrr [ 13.1.08, 16:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Autogen píše: Neex píše: nejde ani tak o přetryskování jako o velikost difuzorů... na obsah 1,4 už by bylo třeba trochu víc než jen 22 a 24 aby to bylo k něčemu i když netvrdím že to se sériovým jen přetryskovaným nepojede dobře. Já na tom motoru teď mám sedra s difuzorama 23 a 27, trysky a vzdušníky ted nevim, protože se to pořád měnilo. Kamarád na tom stejnym motoru mel ale dif. 22,24 a osazeni 210/122 a 160/135. A jelo mu to možná líp než mě. Narozdíl od něj nemám ale zatím mechanické otvírání druhé komory. Musíme si s tím ještě pohrát. A tayk neměl takový prodlevy při řazení, a karoserie byla kupé:-D |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |