Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Tun(z)ing?
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=8416
Stránka 1 z 1

Autor:  kingbacker [ 10.1.08, 23:20 ]
Předmět příspěvku:  Tun(z)ing?

Nevímjestli to už někde je..
http://tuning.sbazar.cz/skoda-120-tunin ... 54446.html
zvenku jo, ale neviděl jsem třeba 120ku s pěknou palubkou, kdyby ml někdo odkzay na pěkny interiery, 100-130, pošlete, dík :o)

Autor:  Viky [ 10.1.08, 23:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tun(z)ing?

kingbacker píše:
Nevímjestli to už někde je..
http://tuning.sbazar.cz/skoda-120-tunin ... 54446.html
zvenku jo, ale neviděl jsem třeba 120ku s pěknou palubkou, kdyby ml někdo odkzay na pěkny interiery, 100-130, pošlete, dík :o)


Tak asi 25let, bez zensky, bez deti a zrejme dela v oboru a nema vkus. Zato ma dost penez. ;-)

Nebo to prodava protoze si tu zenskou a deti uz poridil a potrebuje kombika.

Autor:  kingbacker [ 10.1.08, 23:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tun(z)ing?

Viky píše:
kingbacker píše:
Nevímjestli to už někde je..
http://tuning.sbazar.cz/skoda-120-tunin ... 54446.html
zvenku jo, ale neviděl jsem třeba 120ku s pěknou palubkou, kdyby ml někdo odkzay na pěkny interiery, 100-130, pošlete, dík :o)


Tak asi 25let, bez zensky, bez deti a zrejme dela v oboru a nema vkus. Zato ma dost penez. ;-)

Nebo to prodava protoze si tu zenskou a deti uz poridil a potrebuje kombika.


ten motor jako jo, ale ja jsem zastanccem tuningu abych nemusel kupovat zeleny SPZ a neplatil za tu srandu jen na pojisteni 30+. On to tam ma vickrat, treba jak ma tu fotku predni casti vnitrku, tak to mi prijde lito, ze kazej dela exterier a vevnitr furt hnusny

Autor:  gokralik [ 10.1.08, 23:36 ]
Předmět příspěvku: 

Ale cestující na zadních sedadlech budou trpět bolestí zad.

Autor:  Radic [ 10.1.08, 23:37 ]
Předmět příspěvku: 

Citace:
Motor: Fábie v bloku ze Š742.136 - vačka cca 265-280, komplet upravená hlava komprese cca 11:1, odlehčený setrvačník, novej 130covej karbec

toto značí že je to naprostý motorový ignorant...neví co v tom vlastně má a že narve střeva z fabky a zadusí to obyč karbem? :roll:

Autor:  kingbacker [ 10.1.08, 23:42 ]
Předmět příspěvku: 

Radic píše:
Citace:
Motor: Fábie v bloku ze Š742.136 - vačka cca 265-280, komplet upravená hlava komprese cca 11:1, odlehčený setrvačník, novej 130covej karbec

toto značí že je to naprostý motorový ignorant...neví co v tom vlastně má a že narve střeva z fabky a zadusí to obyč karbem? :roll:


Nevim co s tim autem, bo to sice mozna jede, ale spis bych se bal, kdyz nevim poradne co cekat abych nejel a najednou tam neco ncouchlo a konec, cekat na odtah v lepsim pripade. A jestli am ma stary bzdy tak dobrej motor :-))

Autor:  kingbacker [ 10.1.08, 23:43 ]
Předmět příspěvku: 

gokralik píše:
Ale cestující na zadních sedadlech budou trpět bolestí zad.


Tuning zvaný praktik, bohatě stačí basák do plata s dvěma satakama, pokud clovek chce hodi vejskac a pokud ma maly repraky tak kvalita zvuku je stejne slusna, ty jeho repraky da clovek na 15% vykonu pokud ma mozek

Autor:  cyz [ 11.1.08, 08:47 ]
Předmět příspěvku: 

Radic píše:
Citace:
Motor: Fábie v bloku ze Š742.136 - vačka cca 265-280, komplet upravená hlava komprese cca 11:1, odlehčený setrvačník, novej 130covej karbec

toto značí že je to naprostý motorový ignorant...neví co v tom vlastně má a že narve střeva z fabky a zadusí to obyč karbem? :roll:


Neviděl bych to tak tragicky. Když jsem se bavil o závodní úpravě motoru na škodovku s tím motorářem jak mi upravoval hlavu tak mi říkal že se 130kovým SEDRem se dá dosáhnout výborných výsledků když se trochu přetryskuje a že hodně závodníků to tady na ty škodovky dává co jezdí veterány protože s Weberama je nepustí do závodu sériovek.

Autor:  Radic [ 11.1.08, 16:42 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
Radic píše:
Citace:
Motor: Fábie v bloku ze Š742.136 - vačka cca 265-280, komplet upravená hlava komprese cca 11:1, odlehčený setrvačník, novej 130covej karbec

toto značí že je to naprostý motorový ignorant...neví co v tom vlastně má a že narve střeva z fabky a zadusí to obyč karbem? :roll:


Neviděl bych to tak tragicky. Když jsem se bavil o závodní úpravě motoru na škodovku s tím motorářem jak mi upravoval hlavu tak mi říkal že se 130kovým SEDRem se dá dosáhnout výborných výsledků když se trochu přetryskuje a že hodně závodníků to tady na ty škodovky dává co jezdí veterány protože s Weberama je nepustí do závodu sériovek.


ale ten co jezdí veterány nemá takovéto auto...a hlavně střeva z fábky.

Autor:  cyz [ 11.1.08, 17:32 ]
Předmět příspěvku: 

Právě střeva z fábky se dávají.

Autor:  Autogen [ 11.1.08, 18:20 ]
Předmět příspěvku: 

Tak střeva z fábky mu zvednou obsah na 1,4, tak proc by tam nemohl mít 130 karburátor, když ho trochu přetryskuje. Jinak basové repro zabudovaný v opěradlech sedačky, to jsem ještě neviděl :lol: :lol: :lol:

Autor:  Neex [ 11.1.08, 18:51 ]
Předmět příspěvku: 

nejde ani tak o přetryskování jako o velikost difuzorů... na obsah 1,4 už by bylo třeba trochu víc než jen 22 a 24 aby to bylo k něčemu i když netvrdím že to se sériovým jen přetryskovaným nepojede dobře.

Autor:  Martin 007 [ 11.1.08, 18:57 ]
Předmět příspěvku: 

Neex píše:
nejde ani tak o přetryskování jako o velikost difuzorů... na obsah 1,4 už by bylo třeba trochu víc než jen 22 a 24 aby to bylo k něčemu i když netvrdím že to se sériovým jen přetryskovaným nepojede dobře.


A na kolik tak mohu-li se optat ??? 24 -28 třeba ??? Nebo víc...kombinace...

Autor:  Autogen [ 11.1.08, 20:14 ]
Předmět příspěvku: 

Neex píše:
nejde ani tak o přetryskování jako o velikost difuzorů... na obsah 1,4 už by bylo třeba trochu víc než jen 22 a 24 aby to bylo k něčemu i když netvrdím že to se sériovým jen přetryskovaným nepojede dobře.

Já na tom motoru teď mám sedra s difuzorama 23 a 27, trysky a vzdušníky ted nevim, protože se to pořád měnilo. Kamarád na tom stejnym motoru mel ale dif. 22,24 a osazeni 210/122 a 160/135. A jelo mu to možná líp než mě. Narozdíl od něj nemám ale zatím mechanické otvírání druhé komory. Musíme si s tím ještě pohrát.

Autor:  Bagrr [ 13.1.08, 16:42 ]
Předmět příspěvku: 

Autogen píše:
Neex píše:
nejde ani tak o přetryskování jako o velikost difuzorů... na obsah 1,4 už by bylo třeba trochu víc než jen 22 a 24 aby to bylo k něčemu i když netvrdím že to se sériovým jen přetryskovaným nepojede dobře.

Já na tom motoru teď mám sedra s difuzorama 23 a 27, trysky a vzdušníky ted nevim, protože se to pořád měnilo. Kamarád na tom stejnym motoru mel ale dif. 22,24 a osazeni 210/122 a 160/135. A jelo mu to možná líp než mě. Narozdíl od něj nemám ale zatím mechanické otvírání druhé komory. Musíme si s tím ještě pohrát.


A tayk neměl takový prodlevy při řazení, a karoserie byla kupé:-D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/