Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Co s elektronickým sytičem? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=93 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Monika S4 [ 29.1.06, 23:06 ] |
Předmět příspěvku: | Co s elektronickým sytičem? |
Poradte nekdo co udelat s elektron. sitičem, mam Favorita 136LS r.v. 89. mam ho krátce a prepočítali sme spotrebu asi 10-11l na 100. Tak chceme vymenit karb. a udelat sitič na manual. Prej se to dá, ale mohu tam dát karb ze Skody 125? Moc se v tom nevyznam, ale musí se to dát predelat.... |
Autor: | rasa [ 30.1.06, 08:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Co s elektronickým sytičem? |
Monika S4 píše: Poradte nekdo co udelat s elektron. sitičem, mam Favorita 136LS r.v. 89. mam ho krátce a prepočítali sme spotrebu asi 10-11l na 100. Tak chceme vymenit karb. a udelat sitič na manual. Prej se to dá, ale mohu tam dát karb ze Skody 125? Moc se v tom nevyznam, ale musí se to dát predelat.... No sytič u favo karbecu je asi tak elektronický jako ve 120cce. Automatický možná je ale...Jinak s tim karbem ze 125cy to technicky možné je ale daleko jednodušší je dát tam ruční sytič.Možná by se dal ještě pořídit někde v mototechně. |
Autor: | kdoasi [ 3.2.06, 14:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Co s elektronickým sytičem? |
Monika S4 píše: Poradte nekdo co udelat s elektron. sitičem, mam Favorita 136LS r.v. 89. mam ho krátce a prepočítali sme spotrebu asi 10-11l na 100. Tak chceme vymenit karb. a udelat sitič na manual. Prej se to dá, ale mohu tam dát karb ze Skody 125? Moc se v tom nevyznam, ale musí se to dát predelat.... Co takhle nechat to opravit, nez delat nesmysly se stodvackovym karburatorem? Jenom by vznikl hybrid, ktery by fungoval jeste hur nez ted. |
Autor: | trestament [ 4.2.06, 16:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
sada na prestavbu automatickeho sytice na manualni se da bezne koupit (zatim)...aspon teda u nas v mototechne...cena je myslim kolem 3stovek nebo tak nejak. Ale nechtel bych to...radsi dat do kupy automatiku. |
Autor: | Jiří Čech [ 6.2.06, 12:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ruční sytič se dá stále koupit. Ovšem otázkou je, jestli při krátkých jízdách, které na takovou spotřebu ukazují, něco ušetříš. A také jestli vůbec umíš jezdit tak, aby auto nežralo. |
Autor: | mišo [ 9.2.06, 05:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Co s elektronickým sytičem? |
jednoduchá oprava mierne zručný človek by to mal zvládnuť, zhodiť filter a na lavo je komora sytiča idú do nej dve hadice na vodu. celý mechanizmus premazať olejom, nie WD-čkom ak stále nefunguje dobre, zohriať motor na cca 60-70°C vtedy už obohacovanie nie je potrebné, povoliť tri skrutky na krížový skrutkovač z ľavej strany a pootočiť telesom aj s tými hadicani v protismere hodinových ručičiek až kým po plidaní plynu otáčky neklesnú na voľnobeh. ak sa už viac pootočiť nedá, vypnúť motor potom treba skrutky vybrať a bimetalovú pružinu napružiť aby v kľudnom stave bola cca o 90°C posunutá, pozor na smer. pri nasádzaní ešte pozor na plastový trn ktorý musí zasadnúť do pružiny a nesmie drhnúť. ak je komora s hadicami odmontovaná od karburátora dá sa pekne funkcia sytiča vyskúšať - miernym tlakom na otočný plastový died a zároveň pridaním plynu ( akcelerátora ) na karburátore, pootáča mechanizmus ktorý je prepojený s klapkou sytiča. má 3, alebo 4 polohy, ja som toto spravil asi pred rokom a štartujem aj jazdím bez problémov, sytič sa mi úplne vypne už keď sa teplota vyšplhá za plvú rysku na teplomeri cca 60-70°C. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |