Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Co s elektronickým sytičem?
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=93
Stránka 1 z 1

Autor:  Monika S4 [ 29.1.06, 23:06 ]
Předmět příspěvku:  Co s elektronickým sytičem?

Poradte nekdo co udelat s elektron. sitičem, mam Favorita 136LS r.v. 89. mam ho krátce a prepočítali sme spotrebu asi 10-11l na 100. Tak chceme vymenit karb. a udelat sitič na manual. Prej se to dá, ale mohu tam dát karb ze Skody 125? Moc se v tom nevyznam, ale musí se to dát predelat....

Autor:  rasa [ 30.1.06, 08:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Co s elektronickým sytičem?

Monika S4 píše:
Poradte nekdo co udelat s elektron. sitičem, mam Favorita 136LS r.v. 89. mam ho krátce a prepočítali sme spotrebu asi 10-11l na 100. Tak chceme vymenit karb. a udelat sitič na manual. Prej se to dá, ale mohu tam dát karb ze Skody 125? Moc se v tom nevyznam, ale musí se to dát predelat....


No sytič u favo karbecu je asi tak elektronický jako ve 120cce. Automatický možná je ale...Jinak s tim karbem
ze 125cy to technicky možné je ale daleko jednodušší je dát tam ruční sytič.Možná by se dal ještě pořídit někde v
mototechně.

Autor:  kdoasi [ 3.2.06, 14:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Co s elektronickým sytičem?

Monika S4 píše:
Poradte nekdo co udelat s elektron. sitičem, mam Favorita 136LS r.v. 89. mam ho krátce a prepočítali sme spotrebu asi 10-11l na 100. Tak chceme vymenit karb. a udelat sitič na manual. Prej se to dá, ale mohu tam dát karb ze Skody 125? Moc se v tom nevyznam, ale musí se to dát predelat....


Co takhle nechat to opravit, nez delat nesmysly se stodvackovym karburatorem? Jenom by vznikl hybrid, ktery by fungoval jeste hur nez ted.

Autor:  trestament [ 4.2.06, 16:49 ]
Předmět příspěvku: 

sada na prestavbu automatickeho sytice na manualni se da bezne koupit (zatim)...aspon teda u nas v mototechne...cena je myslim kolem 3stovek nebo tak nejak. Ale nechtel bych to...radsi dat do kupy automatiku.

Autor:  Jiří Čech [ 6.2.06, 12:57 ]
Předmět příspěvku: 

Ruční sytič se dá stále koupit. Ovšem otázkou je, jestli při krátkých jízdách, které na takovou spotřebu ukazují, něco ušetříš. A také jestli vůbec umíš jezdit tak, aby auto nežralo.

Autor:  mišo [ 9.2.06, 05:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Co s elektronickým sytičem?

jednoduchá oprava mierne zručný človek by to mal zvládnuť, zhodiť filter a na lavo je komora sytiča idú do nej dve hadice na vodu. celý mechanizmus premazať olejom, nie WD-čkom ak stále nefunguje dobre, zohriať motor na cca 60-70°C vtedy už obohacovanie nie je potrebné, povoliť tri skrutky na krížový skrutkovač z ľavej strany a pootočiť telesom aj s tými hadicani v protismere hodinových ručičiek až kým po plidaní plynu otáčky neklesnú na voľnobeh. ak sa už viac pootočiť nedá, vypnúť motor potom treba skrutky vybrať a bimetalovú pružinu napružiť aby v kľudnom stave bola cca o 90°C posunutá, pozor na smer. pri nasádzaní ešte pozor na plastový trn ktorý musí zasadnúť do pružiny a nesmie drhnúť. ak je komora s hadicami odmontovaná od karburátora dá sa pekne funkcia sytiča vyskúšať - miernym tlakom na otočný plastový died a zároveň pridaním plynu ( akcelerátora ) na karburátore, pootáča mechanizmus ktorý je prepojený s klapkou sytiča. má 3, alebo 4 polohy, ja som toto spravil asi pred rokom a štartujem aj jazdím bez problémov, sytič sa mi úplne vypne už keď sa teplota vyšplhá za plvú rysku na teplomeri cca 60-70°C.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/