Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

chrastění v palubce
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=940
Stránka 1 z 1

Autor:  chandy [ 25.5.06, 06:28 ]
Předmět příspěvku:  chrastění v palubce

Chtěl jsem se zeptat, cim muze byt, ze mi trochu chrasti v palubce, je to jen kdyz jedu po nerovnem terenu (treba kostky), takove jemne chrasteni. A take takove tlumenejsi vrčeni, to je zpusobeno chodem motoru. Je to teda ve ventilatorech.. Da se to nejak odstarnit ?Celkem me to znervoznuje... Jde o skodu octavia. Diky za radu....

Autor:  Roman [ 25.5.06, 13:40 ]
Předmět příspěvku: 

co je to za autak?

Autor:  kachnis [ 25.5.06, 13:53 ]
Předmět příspěvku: 

je to oktavka :)
podle myho to muze delat treba listi v ofukach v palubce...nikdy sem oktavku vevnitr nekoumal, ale tenhle problem maj i fava i filcky, dokonce i nejlepsi 120ky... nejak se ti dostalo listi do nafuku a prolitlo vetrakem a ted dela brajgl... to si teda myslim ja ...

Autor:  Bukaj [ 25.5.06, 16:25 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis píše:
je to oktavka :)
podle myho to muze delat treba listi v ofukach v palubce...nikdy sem oktavku vevnitr nekoumal, ale tenhle problem maj i fava i filcky, dokonce i nejlepsi 120ky... nejak se ti dostalo listi do nafuku a prolitlo vetrakem a ted dela brajgl... to si teda myslim ja ...


To je blbost, oktávka má pylový filtr... :wink:
Řekl bych, že o sebe něco tře, ale může to být cokoliv, takhle ti asi neporadíme, to bychom museli slyšet (a i vidět a osahat) :(

Autor:  Bukaj [ 25.5.06, 16:31 ]
Předmět příspěvku: 

...ale jinak to listí je mrcha - jedete v zimě, topení naplno a nastavené ofuky na ruce nebo obličej (prostě tam, kde jste víc zmrzlí) a najednou vás do ksichtu (do ruky apod.) praští list, vylítnuvší z ofuku :shock:
Člověk se lekne a zrovna to může být v nějaké blbé situaci a je problém...
...pylový filtr je dobrá věc :P

Autor:  kachnis [ 27.5.06, 14:32 ]
Předmět příspěvku: 

:shock: pylovy filtr???? dobra vyfikundace :wink: jak to vypada jaxe to dava do 120ky???? kdyz to ma oktavka, musim to mit i ja.... :)

Autor:  Roman [ 27.5.06, 16:30 ]
Předmět příspěvku: 

:lol: :lol: :lol: spravnej pristup :D

Autor:  Dom [ 27.5.06, 17:08 ]
Předmět příspěvku: 

:D :D :D

Autor:  michalkatka [ 27.5.06, 19:14 ]
Předmět příspěvku: 

neviem ako filter to ide do 120, alebo kde ho má oktávka, ale na Favorit som si dal kus záclony na sanie vzduchu priamo pod kapotu, pôvodne som tam dal kus pančuchy, ale ta sa pri daždi nasiakla vodou tak že to nefúkalo dostatočne, záclona má dosť veľké oká aby v daždi prepúštala vzduch ale lístie a iný bordel sa nedostal do kúrenia. z času na čas to čo sa tam nachytá vyhodím.

Autor:  Bukaj [ 28.5.06, 09:34 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis píše:
:shock: pylovy filtr???? dobra vyfikundace :wink: jak to vypada jaxe to dava do 120ky???? kdyz to ma oktavka, musim to mit i ja.... :)


Tak na to zapomeň :lol:
- stodváca má už takhle slabý ventilátor topení a ještě kdyby měl překonávat odpor filtru...
...nejlepší, co můžeš udělat je dát nějaké sítko (moskytiéru, jemný tahokov apod.) na sací otvor ventilátoru, aby ti tam nenasával větší nečistoty, ale pyl a prach ti to rozhodně neodfiltruje :lol:

Jinak pylový filtr vypadá jako filtr do digestoří, vysavačů, klimatizačních zařízení apod. (v Oktávce je to kvádr cca 350x200x35mm) a je v plastovém pouzdře jako vzduchový filtr u aut od Favorita dále...

Autor:  kachnis [ 3.6.06, 20:27 ]
Předmět příspěvku: 

aaaaaha :) tak dik za info, myslim ze kdyz mam tahokov uz na nasavaci na kapote,tak dalsi davat nebudu a s tim vykonem mas pravdu....asi by to neufouk....no ale to porad neznamena, ze mas lepsi auto nez ja :lol: tak zdarec :)

Autor:  Bukaj [ 4.6.06, 20:16 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis píše:
aaaaaha :) tak dik za info, myslim ze kdyz mam tahokov uz na nasavaci na kapote,tak dalsi davat nebudu a s tim vykonem mas pravdu....asi by to neufouk....no ale to porad neznamena, ze mas lepsi auto nez ja :lol: tak zdarec :)


Já ale mám stotřícu, né oktávku :lol:

Autor:  Kachnis [ 8.6.06, 16:01 ]
Předmět příspěvku: 

ha :shock: 130ka??? sem se zalek, ale nedam se :lol: trvam na svym :) a nezkousel si topeni u 120ky tunit na vetsi fuk??? my zkouseli davat ventilator z fava, ale prekazeli nam tahla od steracu... :( takze nic..

Autor:  1maty1 [ 9.6.06, 09:14 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis píše:
ha :shock: 130ka??? sem se zalek, ale nedam se :lol: trvam na svym :) a nezkousel si topeni u 120ky tunit na vetsi fuk??? my zkouseli davat ventilator z fava, ale prekazeli nam tahla od steracu... :( takze nic..

me se nejak omylem povedlo zvetsit vykon motoru u topeni tim ze sem ho slozil ze dvou kusu jeden (jeden Mkovej druhej uzovka)
tim ze sem nacpal rotor z uzovky do Mkovyho topeni koukal sem na vynuti a ten uzovkovej rotor ma min zavitu s vetsim prumerem (nebo je to opacne :) a ted to fouka jak o zivot

Autor:  Kachnis [ 9.6.06, 11:31 ]
Předmět příspěvku: 

neni to jenom tim, zes to proste vycistil kdyz si to mel vyndany????? ja mam uzovku, takze by melo foukat podle tebe rychle,pac stator je stejnej, neni tam rozdil, jsou tam jen magnety, nic vic...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/