moraviček píše:
Tie trubky beriem ale videl som niečo na foto vyzeralo to postavené na pôvodnej skrátenej podlahe.
Na trubkový rám budem asi potrebovať nejaký prípravok aby tie trubky boli aspoň trocha zuhlované + vyrobyť uchyty na napravy + opracovanie rádiusov na koncoch trubiek.Nemám skúsenosti z prerábaním áut.Zhodiť plecherinu odrezať strechu a skrátiť podlahu mi pripadá menej pracné ako robiť nový rám.Nepotrebujem to na nejaké extrémnosti skôr na také víkendové vozenie po prašných cestách,takže náklady=minimum.
Ked zhodis strechu a skratis podlahu, budes trubkovy ram potrebovat ako sol, lebo odstranis 98% tuhosti v oblasti podlahy a navyse skratenim uplne rozhodis silove pomery na karoseriu, takze sa ti auto v polke zlomi. Pri tom, ako velmi je motor vysunuty za zadnu napravu by som to ale velmi neskracoval...