Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 14:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 Porad imo... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Porad imo...
Kluci ... nemam skodovku... ale treba nekdo bude te mit nejakej napad...mazda 626.. porad me zlobi imo... chvilku to jede a chvilku ne.. chytne zdechne a porad dokola... dneska sem ani neodjel.... :cry: potreboval bych sehnat nejake presne schema zapojeni... sehnal sem druhoo jednotku.. z auta bez ima.. ale kdyz ji pripojim tak na ni nebezi cerpadlo... ale blafne to.... tak sem premyslel ze bych tam dal tu... ale bude tam nejaka zmena v zapojeni asi... nebo nevim... nebo nejaky zpusob... ja odblokovat tu moji jednotku...cokoliv.... nechal sem udelat a naprogramovat novej klic.. nepomohlo.... objednali sme celou jednotku ima.. novou... ale ta zatim neprisla... a cekam na ni uz asi tri mesice a porad ni..... diagnostiku k tomu nepripojim... ma to jiny konktro nez Dl 16... ale vyblikaval sem to diodou a nasel tam chybu ze mi nekomunikuje jednotka imobiliseru.... nema nekdo nejaky napad... nebo odkaz... na neco... diky jirka


3.3.08, 21:23
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Porad imo...
Jiri píše:
Kluci ... nemam skodovku... ale treba nekdo bude te mit nejakej napad...mazda 626.. porad me zlobi imo... chvilku to jede a chvilku ne.. chytne zdechne a porad dokola... dneska sem ani neodjel.... :cry: potreboval bych sehnat nejake presne schema zapojeni... sehnal sem druhoo jednotku.. z auta bez ima.. ale kdyz ji pripojim tak na ni nebezi cerpadlo... ale blafne to.... tak sem premyslel ze bych tam dal tu... ale bude tam nejaka zmena v zapojeni asi... nebo nevim... nebo nejaky zpusob... ja odblokovat tu moji jednotku...cokoliv.... nechal sem udelat a naprogramovat novej klic.. nepomohlo.... objednali sme celou jednotku ima.. novou... ale ta zatim neprisla... a cekam na ni uz asi tri mesice a porad ni..... diagnostiku k tomu nepripojim... ma to jiny konktro nez Dl 16... ale vyblikaval sem to diodou a nasel tam chybu ze mi nekomunikuje jednotka imobiliseru.... nema nekdo nejaky napad... nebo odkaz... na neco... diky jirka


a nemáš více klíčů s rozdílnými piny u spínačky? asi ten nejlepší nápad bude druhá mazda a všechno přeházet tam záleží na čase kolik ho máš, ale nejlépe mazda servis, je to kolikrát boj s větrným mlýnem a tam ti to pořeší během chvíle a aby tě neodrbali si u toho můžeš stát miloš


3.3.08, 21:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
v mazde to prave bylo na ten novej klic.. a nezjistili tam nic... zadnej problem s naprogramovanim klice.... ale to nepomohlo tak se tam volalo a poradili ze tu jednotku vymenit... tak sme ji objednali ale v uz v listopadu a jeste neprisla... cena je 42 liber.. tak myslim ze cekaji az tech dilu bude vic... ma to prujit origo z japan.....no jenze porad to zlobi... a stejne nevim jestli to tim bude nebo ne....idealne bych to odblokoval a hotovo... nebo tam dat tu druhou jednotku... tu sem vytahl ze stejneho auta... dvoulitr.. akorat bez ima.... no ale nesepne mi cerpadlo...na ni....kdyby mel nekdo odkaz na nejake schema zapojeni... nekde....


3.3.08, 21:40
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Jiri píše:
v mazde to prave bylo na ten novej klic.. a nezjistili tam nic... zadnej problem s naprogramovanim klice.... ale to nepomohlo tak se tam volalo a poradili ze tu jednotku vymenit... tak sme ji objednali ale v uz v listopadu a jeste neprisla... cena je 42 liber.. tak myslim ze cekaji az tech dilu bude vic... ma to prujit origo z japan.....no jenze porad to zlobi... a stejne nevim jestli to tim bude nebo ne....idealne bych to odblokoval a hotovo... nebo tam dat tu druhou jednotku... tu sem vytahl ze stejneho auta... dvoulitr.. akorat bez ima.... no ale nesepne mi cerpadlo...na ni....kdyby mel nekdo odkaz na nejake schema zapojeni... nekde....


pokud diagnostika nic neřejne tak jedině přehazovat z druhého auta časově náročné ale laciné, pokyn na čerpadlo jde z řj motoru a kombinovt jiné řj to nejde i když jsou téměř stejné mají jinak piny a podobně, imo zpravidla odpojí vstřikování a čerpadlo, tak když čerpadlo sprovozníš nebude vstřik, no a co mi ještě napadá nebude tam nějaký bezpečnostní spínač, třeba ve sloupku řidiče nebo u fordu když hodíš rezervu do kufru tak ti pak nejde čerpadlo, ten spínač odpojuje jen čerpadlo vstřiky jedou tak když na čerpadlo přivedeš štávu chytne a jede, ale není tam ten průvodní znak chytne zdechne miloš


3.3.08, 22:04
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Co je to za typ? Piranha?

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


3.3.08, 22:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
je to 626 rok 96... konec... model 97 fotky mam v garazi motor 2.0 16V... kod FS... to imo nevim co odpojuje.. ale cerpadlo ne... to jede do posledni chvile...kdyz nastartuju tak to bezi tak dve vteriny a hned to chcipne...rekl bych ze to odstavi vstriky a zapalovani... nebo jen neco z toho.... cerpadlo se zastavi az dobehne motor... a pokud tam pripojim tu druhou jednotku... z auta bez ima.. tak to nastartuje.. ale jent ak to zaskyta... protoze nejede cerpadlo.... .. ale skyta to takze zapalovani a vstriky jdou...


3.3.08, 22:21
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Jiri píše:
je to 626 rok 96... konec... model 97 fotky mam v garazi motor 2.0 16V... kod FS... to imo nevim co odpojuje.. ale cerpadlo ne... to jede do posledni chvile...kdyz nastartuju tak to bezi tak dve vteriny a hned to chcipne...rekl bych ze to odstavi vstriky a zapalovani... nebo jen neco z toho.... cerpadlo se zastavi az dobehne motor... a pokud tam pripojim tu druhou jednotku... z auta bez ima.. tak to nastartuje.. ale jent ak to zaskyta... protoze nejede cerpadlo.... .. ale skyta to takze zapalovani a vstriky jdou...


tak jestli to škytá dej 15 na čerpadlo třeba to pojede a pak uvidíš co z toho vyleze, já jsem měl jendou problém zas fáčko BMM pokyn nešel z řj k relátku čerpadla,(řj motoru byla tehdy hodně drahá) tak jsem připojil 15 na čerpadlo je to možná brutální, ale jezdí dodnes miloš


3.3.08, 22:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Taky me to napadlo.. no.. ale ono to ma jeste nejakej regulator tlaku...na rampe.. ovladanej podtlakovym ventilem... japonec no...sama hadicka... tak prave sem chtel zjistit nekde schema tech dvou aut.. s imem a bez nej.. jake tam jsou rozdily... a prepojit to pripadne... ty jednotky maji obe stejny kod... FS....jen to auto je rok 94.. a ja mam 96.... a je tam myslim trochu odlisnost prave v tom palivovem systemu... teda vizualne... a mohl bych si z vrakace jeste vzit neco.. z toho auta kdyby bylo potreba.....jinak v autodatech sem nasel piny z jednotky... popsane... imo tam ale nikde neni.. a je to od 92... do 97... takze to same pro obe verze....potreboval bych podrobnejsiho neco...


3.3.08, 22:51
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
tak sem to dnes rano zkousel.. neslo... v poledne kdyz bylo teplo... bez problemu.. ani jednou to neudelalo..-.. a vecer kdyz se ochladilo.. tak zase nee... jinak sem tam jeste trochu laboroval.. a dal tam tu druhou jenotku.. a cerpedlo na porimo... a jede to ulne normalne.. tedaneprojizdel sem.. ale na plyne se ten motro chova stejne... akorat.... hrozne brzo spina ventilator na chladici... takze jeste asi nejaka zmena zapojeni cidel.. a nebo jina hodnota cidla pro ridici jednotku... moje dasli napady jsou... ze zkusim rozdelat puvodni ridici jednotku a propajet ten hlavni konektro... jestli tam neni studenak... a pokud nee. tak tam nejak dostat tu druhou jednotku... myslim ze tam bude proste jen odlisnost v zapojeni... a pojede to


4.3.08, 22:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Takze sem dnes prijel domu svym autem a snad bude problem vyresen... dal sem tam tu druhoj jednotku bye ima... pin na cerpadlo sem nasel.. a prepojil primo v konektoru jednotky a dalsi problem byl v tom ze jak se to trosku zahralo sepnul ventilator na chladici a sel porad... zjistil sem ze starsi verze mela dve cidla.. pro jednotku a zvlast pro ventilator ale to davalo impuls take jednotce a ta teprve rele takze sem tam pridal jedno a pripojil k jednotce a spina to asi jak ma jede to normnalne jak pred tim tak uvidime ce se na tom jeste podela... doufam ze nic a dekuju vsem za rady Jura


5.3.08, 23:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Tak auto me jezdi vykon je ok..spotreba taky stejna ale obcas se stane ze nespadnou hned otacky...u zahrateho motoru spdnou na 1000..tam se to na okamzik zasekne a pak normalne..nekdy to dela nekdy ne...a za studena to nekdy ma skoro 2000 volnobeh....myslel sem ze to nekde pritahuje vzduch ale nenasel sem nic....pro jistotu sem i vyradil recirkulaci spalin....taky ne.....obcas to chodi normalne obcas takhle.....nemel by nekdo neco....diky..


16.3.08, 21:36
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz