Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 14:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 info o typech škoda 100, 110L, 110LS 
Autor Zpráva
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek info o typech škoda 100, 110L, 110LS
může mi někdo říci, co (pokud vůbec něco) mají stovečky společného s jinými typy ? zejména 105,120... případné odkazy na zajímavé články uvítám


29.3.08, 15:50
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Hrdzaveli ako ostatné... :D

Hmm napadá ma rozteč kolies... Aby to nebolo až tak od veci :)

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


29.3.08, 16:38
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: info o typech škoda 100, 110L, 110LS
Vít píše:
může mi někdo říci, co (pokud vůbec něco) mají stovečky společného s jinými typy ? zejména 105,120... případné odkazy na zajímavé články uvítám


S radou 742 maji spolecne skoro vsechno. s Mkama samozrejme min.
Kastli nepocitam, ta je samozrejme uplne jina.

V predni napravje je nejakej rozdil v ulozeni svislych cepu, jinak snad nic.

V zadni napravje... 100ka nemela samostavy a ramena jsou slabsi, jinak stejny. Myslim ze tim padem se 100kova poloosa neda namontovat na 120kovy podelny rameno, protoze ma asi kratsi srouby, ale poloosa s ramenem ze 120ky na 100ku pasuje.

Prevodovka ma jinou pricku, ale uchyceni je stejny, 100kova nema kontakt na svetla zpatecky, 100ka ma spinac v tunelu, staly prevod 4.44 se pouzival i do prvnich 120tek, takze vnitrnosti plne zamenne se 4Q na 120ky.

Motor ma jinej termostat a tudiz jinej kastlik na termostat ale je zamenny. Myslim ze 100ka ma jinej zavit na cidlo teploty, takze pokud menis hlavu, musis se spravnym teplomerem.

Karburator jinej, saci a vejfukovy potrubi (a vejfuk) taky, ale ale jako celek zamenny.
Filtrbox taky jinej.

Celkove receno, 100ka motor jde ustrojit jako 120ka a nasadit do 120ky. Nemyslim si teda, ze by nekdo chtel davat, ale jednokomorovej karbec ze stovky by dohromady s filtrboxem a sacim potrubim mel jit namontovat na 120kovej motor.

Na co sem zapomnel?

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


29.3.08, 17:28
Profil ICQ YIM
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Jinak takovy ty data jako ze vrtani a komprese....

100: 68x68, komprese snad 1:7.5
110: 68x72, komprese asi 1:7.6
110LS: 68x72, komprese 1:9.5

Neboli: motory 100/110 se od 105/120 lisi zdvihem klikovky, ojnice jsou myslim stejny ale pisty ma 120ka nizsi.

V hlave jsou jiny ventily, ale hlava jako celek je zamenna.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


29.3.08, 17:34
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
trochu poopravim..zadni naprava je stejna...jen tisicovka mela slabsi ramena ale nohavice do preveodovky je porad to same az emko je sirsi..akorat ty samostavy tam nejsou...zavit pro cidlo teploty je taky porad stejnej..zase jen tisicovka..tam byl jeste rtutovy teplomer...s predni napravou mas pravdu...motor prevodovka je to same...myslim uchycenim.,.a tvarem...nemyslim vrtani zdvih.prevodove pomery..atd...terostat sani vyfuk je jiny...stovka ma chladic vzadu...tak jiny system chlazeni...a topeni..to je pod zadnim sedadlem....brzdy predni jsou stejne jak na uzovkach.,.akorat nema posilovac a jsou jina valce pro spojku a brzdu...spojka je stejna s uzovkou..lamela 180mm.....nevim...co dal..kdyz tak se ptejte..


29.3.08, 17:58
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
děkuju, zatím mě to těší...

konkrétně se zeptám, brzdový válečky? pakny? bubny? kotouče? třemy? desky? .... může se stát, že budu mít to štěstí a jednu 110L budu přivádět k životu, jenže už minimálně 10 let stojí, čili velká akce, komplet brzdy, motor a jinak OK, no a tak mě zajímá, co je stejné, protože díly 105 120 jsou dostupnější (avšak stejné jako stejné, nikoli podobné, aby z toho byl veterán)


29.3.08, 18:44
Profil ICQ

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Brzdy by měly být až na samostavy vzadu a hlavní válec naprosto stejný.


Naposledy upravil venda dne 29.3.08, 19:00, celkově upraveno 1



29.3.08, 18:56
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
vynikající. ale když nemají samostav, to se musí nějak seřizovat? já to neznám, mám ve svým techničáku rok výroby 1986 a tak už jsem moc stoveček nezažil ani na silnici, natož se v nich vrtat


29.3.08, 19:00
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tedy prapůvodní, úplně první kila měly i vpředu bubny z litra :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


29.3.08, 19:00
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Vít píše:
vynikající. ale když nemají samostav, to se musí nějak seřizovat? já to neznám, mám ve svým techničáku rok výroby 1986 a tak už jsem moc stoveček nezažil ani na silnici, natož se v nich vrtat


Stovky už mají samostavy :) Excentry mělo naposledy 1000 MB

U těch první kil je to otázkou co ukrývaly bubny, jestli ještě excentry nebo už samostavy.. :roll:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


29.3.08, 19:00
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
informace začínají být dost rozporuplné...


29.3.08, 19:02
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
nemeli...melo to serizovaci excentry...vzadu na stitu ale pakny jsou stejne...a lepsi je tam ty samostavy dat....i kdyz to mas jako veterana...tak do bubnu nikdo nevidi...


29.3.08, 19:06
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Vít píše:
informace začínají být dost rozporuplné...


Jednoduse: aby to byl veteran, musis sehnat stovkovy zadni ramena,okud je budes menit. Jinak muzes nahradni dily co jsi rikal klidne davat z uzovky.

Zadni pakny co se vyrabjeji by mely pasovat jak na samostavy tak na excentry, tak te to nemusi trapit, nechas co tam bylo.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


29.3.08, 19:06
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
ramena jsou stejny...jen silentblok na konci je jinej


29.3.08, 19:07
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Hm :D

Kouknul jsem do Cedrycha o Š100/110, a vážně vzadu excentry. Ale v odklápěcí posteli na které práve ležím mám dobovou, plnou krabičku s nápisem "samostavy zadních brzd ŠKODA 100/110 :shock: :lol:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


29.3.08, 19:17
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz