Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
info o typech škoda 100, 110L, 110LS https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=9934 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Vít [ 29.3.08, 15:50 ] |
Předmět příspěvku: | info o typech škoda 100, 110L, 110LS |
může mi někdo říci, co (pokud vůbec něco) mají stovečky společného s jinými typy ? zejména 105,120... případné odkazy na zajímavé články uvítám |
Autor: | elegant [ 29.3.08, 16:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hrdzaveli ako ostatné... Hmm napadá ma rozteč kolies... Aby to nebolo až tak od veci |
Autor: | Viky [ 29.3.08, 17:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: info o typech škoda 100, 110L, 110LS |
Vít píše: může mi někdo říci, co (pokud vůbec něco) mají stovečky společného s jinými typy ? zejména 105,120... případné odkazy na zajímavé články uvítám S radou 742 maji spolecne skoro vsechno. s Mkama samozrejme min. Kastli nepocitam, ta je samozrejme uplne jina. V predni napravje je nejakej rozdil v ulozeni svislych cepu, jinak snad nic. V zadni napravje... 100ka nemela samostavy a ramena jsou slabsi, jinak stejny. Myslim ze tim padem se 100kova poloosa neda namontovat na 120kovy podelny rameno, protoze ma asi kratsi srouby, ale poloosa s ramenem ze 120ky na 100ku pasuje. Prevodovka ma jinou pricku, ale uchyceni je stejny, 100kova nema kontakt na svetla zpatecky, 100ka ma spinac v tunelu, staly prevod 4.44 se pouzival i do prvnich 120tek, takze vnitrnosti plne zamenne se 4Q na 120ky. Motor ma jinej termostat a tudiz jinej kastlik na termostat ale je zamenny. Myslim ze 100ka ma jinej zavit na cidlo teploty, takze pokud menis hlavu, musis se spravnym teplomerem. Karburator jinej, saci a vejfukovy potrubi (a vejfuk) taky, ale ale jako celek zamenny. Filtrbox taky jinej. Celkove receno, 100ka motor jde ustrojit jako 120ka a nasadit do 120ky. Nemyslim si teda, ze by nekdo chtel davat, ale jednokomorovej karbec ze stovky by dohromady s filtrboxem a sacim potrubim mel jit namontovat na 120kovej motor. Na co sem zapomnel? |
Autor: | Viky [ 29.3.08, 17:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jinak takovy ty data jako ze vrtani a komprese.... 100: 68x68, komprese snad 1:7.5 110: 68x72, komprese asi 1:7.6 110LS: 68x72, komprese 1:9.5 Neboli: motory 100/110 se od 105/120 lisi zdvihem klikovky, ojnice jsou myslim stejny ale pisty ma 120ka nizsi. V hlave jsou jiny ventily, ale hlava jako celek je zamenna. |
Autor: | Jiri [ 29.3.08, 17:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
trochu poopravim..zadni naprava je stejna...jen tisicovka mela slabsi ramena ale nohavice do preveodovky je porad to same az emko je sirsi..akorat ty samostavy tam nejsou...zavit pro cidlo teploty je taky porad stejnej..zase jen tisicovka..tam byl jeste rtutovy teplomer...s predni napravou mas pravdu...motor prevodovka je to same...myslim uchycenim.,.a tvarem...nemyslim vrtani zdvih.prevodove pomery..atd...terostat sani vyfuk je jiny...stovka ma chladic vzadu...tak jiny system chlazeni...a topeni..to je pod zadnim sedadlem....brzdy predni jsou stejne jak na uzovkach.,.akorat nema posilovac a jsou jina valce pro spojku a brzdu...spojka je stejna s uzovkou..lamela 180mm.....nevim...co dal..kdyz tak se ptejte.. |
Autor: | Vít [ 29.3.08, 18:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
děkuju, zatím mě to těší... konkrétně se zeptám, brzdový válečky? pakny? bubny? kotouče? třemy? desky? .... může se stát, že budu mít to štěstí a jednu 110L budu přivádět k životu, jenže už minimálně 10 let stojí, čili velká akce, komplet brzdy, motor a jinak OK, no a tak mě zajímá, co je stejné, protože díly 105 120 jsou dostupnější (avšak stejné jako stejné, nikoli podobné, aby z toho byl veterán) |
Autor: | venda [ 29.3.08, 18:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Brzdy by měly být až na samostavy vzadu a hlavní válec naprosto stejný. |
Autor: | Vít [ 29.3.08, 19:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
vynikající. ale když nemají samostav, to se musí nějak seřizovat? já to neznám, mám ve svým techničáku rok výroby 1986 a tak už jsem moc stoveček nezažil ani na silnici, natož se v nich vrtat |
Autor: | Šemik [ 29.3.08, 19:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tedy prapůvodní, úplně první kila měly i vpředu bubny z litra |
Autor: | Šemik [ 29.3.08, 19:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít píše: vynikající. ale když nemají samostav, to se musí nějak seřizovat? já to neznám, mám ve svým techničáku rok výroby 1986 a tak už jsem moc stoveček nezažil ani na silnici, natož se v nich vrtat Stovky už mají samostavy Excentry mělo naposledy 1000 MB U těch první kil je to otázkou co ukrývaly bubny, jestli ještě excentry nebo už samostavy.. |
Autor: | Vít [ 29.3.08, 19:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
informace začínají být dost rozporuplné... |
Autor: | Jiri [ 29.3.08, 19:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
nemeli...melo to serizovaci excentry...vzadu na stitu ale pakny jsou stejne...a lepsi je tam ty samostavy dat....i kdyz to mas jako veterana...tak do bubnu nikdo nevidi... |
Autor: | Viky [ 29.3.08, 19:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít píše: informace začínají být dost rozporuplné... Jednoduse: aby to byl veteran, musis sehnat stovkovy zadni ramena,okud je budes menit. Jinak muzes nahradni dily co jsi rikal klidne davat z uzovky. Zadni pakny co se vyrabjeji by mely pasovat jak na samostavy tak na excentry, tak te to nemusi trapit, nechas co tam bylo. |
Autor: | Jiri [ 29.3.08, 19:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
ramena jsou stejny...jen silentblok na konci je jinej |
Autor: | Šemik [ 29.3.08, 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hm Kouknul jsem do Cedrycha o Š100/110, a vážně vzadu excentry. Ale v odklápěcí posteli na které práve ležím mám dobovou, plnou krabičku s nápisem "samostavy zadních brzd ŠKODA 100/110 |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |