Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
2/4takt https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=9979 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Kachnis [ 31.3.08, 16:00 ] |
Předmět příspěvku: | 2/4takt |
http://auto.idnes.cz/dvoutaktnim-motore ... aktual_vok |
Autor: | Martin 007 [ 31.3.08, 16:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co to zas je |
Autor: | Carlos [ 31.3.08, 16:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já někde četl že japonci prej udělali 2taktní diesel. |
Autor: | michalkatka [ 31.3.08, 16:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
WIO 46 píše: Já někde četl že japonci prej udělali 2taktní diesel. väčšina lokomotív, aj lodné motory sú dvojtaktný diesel. |
Autor: | Martin 007 [ 31.3.08, 16:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo to jsou...kdo by takový hlavy a ventily dělal...zbytečný...i když výjimky samozřejmě sou jako vždy... |
Autor: | michalkatka [ 31.3.08, 16:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin 007 píše: Jo to jsou...kdo by takový hlavy a ventily dělal...zbytečný...i když výjimky samozřejmě sou jako vždy... to jo, ale ten ventil by sa mi v izbe páčil ako konferenčný stolík.... |
Autor: | Martin 007 [ 31.3.08, 16:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: Martin 007 píše: Jo to jsou...kdo by takový hlavy a ventily dělal...zbytečný...i když výjimky samozřejmě sou jako vždy... to jo, ale ten ventil by sa mi v izbe páčil ako konferenčný stolík.... No právě...nebo stylovej deštník až na hmotnost no |
Autor: | michalkatka [ 31.3.08, 16:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin 007 píše: No právě...nebo stylovej deštník až na hmotnost no aspoň by sa ten stolík neprekotil, a keby sa to podarilo, nechcel by som tam mať nohu.... |
Autor: | Carlos [ 31.3.08, 16:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sem zas za blbce nóó. |
Autor: | Vít [ 31.3.08, 16:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
WIO 46 píše: Já někde četl že japonci prej udělali 2taktní diesel. daihatsu : http://news.auto.cz/technika/dvoudoby-t ... a-iaa.html a to je do auta |
Autor: | michalkatka [ 31.3.08, 17:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
WIO 46 píše: Sem zas za blbce nóó. ono, jak u benzínu tak u nafty keď je vačka nahradená variabilným časovaním ventilov pomocou elektromagnrtického otvárania ventilov, tak dvojtakt je iba otázka softu a odpadá mazanie kľukovky atď prostredníctvom zmesi, keď RJ musí riadiť nielen vstrekovanie, ale aj otváranie ventilov, veľkým problémom je veľkosť a sila elektromagnetu a kotvy ktorá otvára ventil ako aj energetická náročnosť, ale japonci povedia Nič nieje nemožné |
Autor: | Nepér [ 31.3.08, 17:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
WIO 46 píše: Já někde četl že japonci prej udělali 2taktní diesel. |
Autor: | elegant [ 31.3.08, 18:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: WIO 46 píše: Sem zas za blbce nóó. ono, jak u benzínu tak u nafty keď je vačka nahradená variabilným časovaním ventilov pomocou elektromagnrtického otvárania ventilov, tak dvojtakt je iba otázka softu a odpadá mazanie kľukovky atď prostredníctvom zmesi, keď RJ musí riadiť nielen vstrekovanie, ale aj otváranie ventilov, veľkým problémom je veľkosť a sila elektromagnetu a kotvy ktorá otvára ventil ako aj energetická náročnosť, ale japonci povedia Nič nieje nemožné Hlavne jedna konkrétna automobilka... |
Autor: | Matthes [ 31.3.08, 20:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stary no Uz je hodne motoru ... 2takt 3takt 4takt 5takt To staci ne? |
Autor: | Martin 007 [ 31.3.08, 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Stary no Uz je hodne motoru ... 2takt 3takt 4takt 5takt To staci ne? waaaaaaaaaaaaaaau ukázat ukázat ukázat |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |