Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 5.2.25, 21:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 zapojeni anteny do radia 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9236
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ona má zosiľňovač, ale to je iný typ koncovky...nie som extra odborník, ale skús posurfovať eshopy s anténami, mohla by na to byť redukcia...myslím, že to napájanie zosiľňovača je stredom kábla...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


29.5.10, 09:19
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14841
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já to mám na fáčku zase úplně naopak. Káblík z antény mám zakončený klasickým favo konektorem, ale rádio má ten novější typ konektoru. Mám tam redukci, ale pořád mi to vypadává.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


29.5.10, 15:16
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9460
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
si mel rict hned ze hledas anteni adapete DIN >ISO

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže - 7.1.25 posledni cesta


29.5.10, 17:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
21lucas píše:
si mel rict hned ze hledas anteni adapete DIN >ISO


Ten mám také, i s packami k rádiu a nevypadává. :)

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


29.5.10, 17:55
Profil

Příspěvky: 14841
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Karátek: Já to mám ale naopak. V autě mám z antény klasický konektor co bývá ve fáčkách. Ten jakoby válcový s tím dlouhým kolíkem a v rádiu mám podobný jako je na televizi. Koupil jsem v GES redukci, ale v tom rádiu to moc nedrží.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


29.5.10, 18:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Vím co myslíš, zkusím pak vyfotit a poslat, tenhle konektor jsem měl ve favoritu také.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


29.5.10, 18:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
http://www.vpcentrum.prodejce.cz/produk ... edukce.jpg

Myslíš doufám tohle. Mám tohle, akorát ty packy má delší a zacvaknou se do rádia.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


29.5.10, 18:51
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Do Felicií se dávaly dva typy antén... První typ měl anténní zesilovač napájený separátně vodičem vedoucím vedle koaxiálu. Druhý typ montovaný od 5.1999 měl anténní zesilovač napájený přes koaxiál... tudíž na první pohled se může zdát že tam anténní zesilovač není. Ale je... pouze je potřeba v případě montáže jiného než originálního autorádia, které bylo uzpůsobeno pro napájení anténního zesilovače po koaxiálu vřadit tzv. fantomové napájení antény nebo taky nazývané jako separátor napájení... http://www.dobry-obchod.cz/obchod/kateg ... -napajeni/

_________________
Favorit 136X


3.6.10, 05:53
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Ono v podstatě toto co jsi koupil tak je jen redukce samotného konektoru. Ale pokud nemáš originální autorádio které bylo montované ve fabrice tak s největší pravděpodobností nemáš v provozu zesilovač v patce antény protože není napájený. Aby byl tak se musí vřadit tento separátor napájení. Možná že nějaké ty nejnovější typy autorádií už umí napájet zesilovač po koaxiálu... těžko říct tak dalece do toho audia zase nevidím. Pokud ti to hraje dobře tak to nech být.

_________________
Favorit 136X


3.6.10, 22:54
Profil

Příspěvky: 14841
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Karátek: to je přesně ta redukce co mám. V mém fáčko je rádio asi z nějakého VW a je tam ten blbý konektor. Rádio je ale docela slušné, tak ho tam nechám. Jen mě sere ta redukce. Ten favo konektor v redukci drží, ale fajfka nedrží v rádiu. Ptal jsem se na jinou redukci po obchodech, ale jinou jsem nesehnal.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


20.6.10, 12:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
varok, posílám fotky mé redukce a dá se sehnat, možná bude pasovat i tobě.
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


20.6.10, 13:09
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9460
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
Karatek > to je dobrej napad s tou pojistkou proti vytahnuti :-P ja kdyz mel Blaupunkta tak sem mel redukci ale ta nastesti drzela

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže - 7.1.25 posledni cesta


20.6.10, 13:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
21lucas, hlavně když drží. :D Zlatý starý Blaupukt. :)

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


20.6.10, 13:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 87
Bydliště: Vysoké Mýto
Příspěvek 
Já mám v autě taky starýho Blaupunkta, ale ta fajfka, ta redukce se mi rozsypala. Tak sem jednoduše ten ISO-DIN konektor, ten středovej kolíček omotal kouskem drátku a druhej konec toho drátku strčil do rádia. Drží to, a chytám na to i nějaký polský radio Klodzko, nebo tak nějak :-)

_________________
Škoda Favorit 136LS


21.6.10, 12:33
Profil ICQ

Příspěvky: 14841
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já mám právě tu fajfku, kterou tady dával Karátek jako první. Jen tu redukci. Koupil jsem ji v GESu a jinou neměli. Zkusím kdyžtak koupit čistě jen ten konektor, ale přímo na koaxiál od antény. Tu redukci vyhodím, dám nový konektor místo toho favoriťáckého.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


9.7.10, 10:30
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz