|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9236 Bydliště: Partizánske
|
Ona má zosiľňovač, ale to je iný typ koncovky...nie som extra odborník, ale skús posurfovať eshopy s anténami, mohla by na to byť redukcia...myslím, že to napájanie zosiľňovača je stredom kábla...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
29.5.10, 09:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14841 Bydliště: Havířov
|
Já to mám na fáčku zase úplně naopak. Káblík z antény mám zakončený klasickým favo konektorem, ale rádio má ten novější typ konektoru. Mám tam redukci, ale pořád mi to vypadává.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
29.5.10, 15:16 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9460 Bydliště: Kolín
|
si mel rict hned ze hledas anteni adapete DIN >ISO
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže - 7.1.25 posledni cesta
|
29.5.10, 17:52 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
21lucas píše: si mel rict hned ze hledas anteni adapete DIN >ISO
Ten mám také, i s packami k rádiu a nevypadává.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
29.5.10, 17:55 |
|
|
varok
Příspěvky: 14841 Bydliště: Havířov
|
Karátek: Já to mám ale naopak. V autě mám z antény klasický konektor co bývá ve fáčkách. Ten jakoby válcový s tím dlouhým kolíkem a v rádiu mám podobný jako je na televizi. Koupil jsem v GES redukci, ale v tom rádiu to moc nedrží.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
29.5.10, 18:42 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Vím co myslíš, zkusím pak vyfotit a poslat, tenhle konektor jsem měl ve favoritu také.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
29.5.10, 18:46 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
http://www.vpcentrum.prodejce.cz/produk ... edukce.jpg
Myslíš doufám tohle. Mám tohle, akorát ty packy má delší a zacvaknou se do rádia.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
29.5.10, 18:51 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
Do Felicií se dávaly dva typy antén... První typ měl anténní zesilovač napájený separátně vodičem vedoucím vedle koaxiálu. Druhý typ montovaný od 5.1999 měl anténní zesilovač napájený přes koaxiál... tudíž na první pohled se může zdát že tam anténní zesilovač není. Ale je... pouze je potřeba v případě montáže jiného než originálního autorádia, které bylo uzpůsobeno pro napájení anténního zesilovače po koaxiálu vřadit tzv. fantomové napájení antény nebo taky nazývané jako separátor napájení... http://www.dobry-obchod.cz/obchod/kateg ... -napajeni/
_________________ Favorit 136X
|
3.6.10, 05:53 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
Ono v podstatě toto co jsi koupil tak je jen redukce samotného konektoru. Ale pokud nemáš originální autorádio které bylo montované ve fabrice tak s největší pravděpodobností nemáš v provozu zesilovač v patce antény protože není napájený. Aby byl tak se musí vřadit tento separátor napájení. Možná že nějaké ty nejnovější typy autorádií už umí napájet zesilovač po koaxiálu... těžko říct tak dalece do toho audia zase nevidím. Pokud ti to hraje dobře tak to nech být.
_________________ Favorit 136X
|
3.6.10, 22:54 |
|
|
varok
Příspěvky: 14841 Bydliště: Havířov
|
Karátek: to je přesně ta redukce co mám. V mém fáčko je rádio asi z nějakého VW a je tam ten blbý konektor. Rádio je ale docela slušné, tak ho tam nechám. Jen mě sere ta redukce. Ten favo konektor v redukci drží, ale fajfka nedrží v rádiu. Ptal jsem se na jinou redukci po obchodech, ale jinou jsem nesehnal.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.6.10, 12:47 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
20.6.10, 13:09 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9460 Bydliště: Kolín
|
Karatek > to je dobrej napad s tou pojistkou proti vytahnuti ja kdyz mel Blaupunkta tak sem mel redukci ale ta nastesti drzela
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže - 7.1.25 posledni cesta
|
20.6.10, 13:27 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
21lucas, hlavně když drží. Zlatý starý Blaupukt.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
20.6.10, 13:38 |
|
|
Desperado
Příspěvky: 87 Bydliště: Vysoké Mýto
|
Já mám v autě taky starýho Blaupunkta, ale ta fajfka, ta redukce se mi rozsypala. Tak sem jednoduše ten ISO-DIN konektor, ten středovej kolíček omotal kouskem drátku a druhej konec toho drátku strčil do rádia. Drží to, a chytám na to i nějaký polský radio Klodzko, nebo tak nějak
_________________ Škoda Favorit 136LS
|
21.6.10, 12:33 |
|
|
varok
Příspěvky: 14841 Bydliště: Havířov
|
Já mám právě tu fajfku, kterou tady dával Karátek jako první. Jen tu redukci. Koupil jsem ji v GESu a jinou neměli. Zkusím kdyžtak koupit čistě jen ten konektor, ale přímo na koaxiál od antény. Tu redukci vyhodím, dám nový konektor místo toho favoriťáckého.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
9.7.10, 10:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|