Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.9.24, 06:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 447 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30
 hardb - fávo 135 Lse LPG 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Pěknej vejlet :wink:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


3.7.10, 21:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
tak, mám na 2 roky pokuj od technické, ale na jaře plánuju vyvařit prahy,podlahu a znovu auto nastříkat a ted už to snad půjde líp ;)


9.10.10, 19:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14761
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Co se dívám, tak má hodně favoritů poslední dobou černý výfuk. Navíc plyn v autě s motorem dost mává, protože má asi 110 octanů, nebo tak nějak. Máš dobře seřízený předstih a přidané 5° ? Ty máš ale myslím Ecotronik, ne? Tak nevím, jestli tam neřídí předstih ta primi ŘJ.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


24.10.10, 12:28
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
přesně tak, je to ekotronik a ten předstih si upravuje RJ, jinak výfuk mám taky černý a to už delší dobu dalo by se s tím něco udělat nebo ne?


24.10.10, 15:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14761
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jestli má Ecotronik Lambda sondu, zkus jestli není špatná. Prostě máš bohatou směs. Nevím na jakém přesně principu pracuje ten debilní systém, ale lambda určuje bohatost. Popř. by to mohlo být špatné čídlo teploty chl. kapaliny, jestli to je jeden ze členů ŘJ.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


24.10.10, 16:35
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
tak to spší bude lambda špatná nebo KO při tom když jede na LPG ...

páč ten co mi tam dával ten plyn mi poradil jak seštelovat správnou bohatost a to tím že na lambda sondu napojím multimetr a budu sledovat napětí 0.1 -1 V to by mělo žeprý ukazovat pokud by ta bohatost byla dobrá ale tohle mě ukazovalo jen při tom když sem jel na benzín ...

pokud sem přepl na plyn tak to ukazovalo 0 - 0.1 V jinak na LPG auto jede o něco hůř než na benzín ....


24.10.10, 17:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14761
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak hlavně záleží, co máš za systém LPG. Podle mě tam budeš mít klasický podtlakový systém, jako se dával na karbecy. Pochybuji, že by do Ecotroniku někdo dával ten systém řízený lambdou, který má svoji ŘJ jako mám já v BMM. Ale můžu se mílit. Ten kdo ti to montoval ti podle mě nakukal blbosti. Ano, lambda má mít 0-1V, ale klasickým multimetrem to určitě nejde měřit. Proč by měli v servisech drahé diagnostiky a pal testy, kdyby mohli koupit měřák za 150,- kč v Tescu a měřit to tím? Jsem četl někde na netu, že to napětí jde měřit nějakým analizátorem, nebo tak něco. Více ale asi napíší jiní, kteří tomu více rozumí.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


25.10.10, 05:58
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
ok,

co se týče LPG tak tam nemám žádnou RJ. prostě to ovládám manuálně jak přepínání z benzinu na PLG tak i naopak ....

jen je divný že na ten benzin to ukazovalo dobře postupně ty volty klesali i stoupali .... za stejné rychlosti i otáčkách ale na PLG to neukazovalo skoro nic ....


25.10.10, 16:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14761
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Aha, tak to možná měřákem měřit jde. Já jsem četl na netu, že na tu lambdu musí být nějaký spešl měřák, tak nevím.
Ta lambda v tom případě nemá s LPG systémem nic společného, jen na benzín. Maximálně se podle ní můžeš orientovat, a podle toho poznat bohatost směsi. Lambda přímo řídí asi jen benzín a na LPG je to celé vypnuté. Možná nic neukazuje, protože není vyhřívaná. Lambda se musí vyhřívat, aby něco naměřila. Pokud na LPG je úplně odpojená a ani vyhřívání není zapnuté, tak nic nenaměříš.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


26.10.10, 09:48
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
asi je to tak teda vyřešené že je odpojená když auto jede na LPG ...
jen je auto "línější" :(


26.10.10, 15:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14761
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jestli máš klasický podtlakový systém, tak laboruj, ne? Jak jsi psal, tak máš čerstvě po technické. Tak si hrej s tím šroubem na té hrubé hadici od LPG. Šteluj tak dlouho, až budeš mít nastaveno podle svých představ. Ale u těchhle systémů se zase nemůžeš moc dívat na spotřebu. Buď to budeš mít hodně líné a nádhernou spotřebu, třeba jako na benzín, nebo ti to bude žrát jako tank a bude to svižnější.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


27.10.10, 08:17
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
tak to je taky řešení ale pokud mám nohu více k podlaze tak to je celkem solidní výkon jen ten motor se dostane rychleji do otáček pokud je tam benzín ....

ale možná by pomohlo na svižnější rozjezdy a celkovou jízdu jen seštelovat spojku ( když sem jel na tu technickou tak sem benzín zapl na začátku města a cestou sem měl pár křižovatek se světelnou signalizací a divil sem se že je takový rozdil když se rozjíždím na LPG a na benzín páč když sem jel na benzin tak sem pustil trošku spojku auto se rozjelo a pak sem jí pustil uplně a auto tak tošku "poskočilo" prostě jen trošku klesli otáčky)

spojku mám snad jak novou protože zabírá skoro hned na podlaze stačí jí o kousek povolit a auto se pomalinku rozjede tak by třeba stačilo aby se spojka sepla o kousek dál tím by se ten kroutící moment mohl přenášet pomaleji ne ?


27.10.10, 17:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 447 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz