DarkLord - Ferrarit Combi aka Makač
Autor |
Zpráva |
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
prosímtě hlavně do toho nevrážej prachy...když koukám, kolik tam chceš udělat oprav, tak si říkám, jestli by ses spíš neměl podívat po něčem spolehlivým, malým a levným (rozuměj suzuki swift )
|
16.10.10, 00:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
heeeej! nejaku udrzbu to proste potrebuje, kupou auta nikdy investicie nekoncia. ale je pravda ze okrem tej spojky a rozvodov uz asi nic ine robit nebudem, minimalne do doby az zacne rozhodovanie ci este dalsiu stk
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
16.10.10, 00:29 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
rozhodování jo? Já ze začátku tak nějak pochopil, že STK=konec...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
16.10.10, 00:54 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Tak ZATIAL to auto nie je na tom az tak zle ze by sa nedala este jedna technicka urobit, diery sa daju zapatlat tmelom, streknut sprejom z tesca a tych 24 hodin to bude vypadat ze to je OK. Ale otazka je co sa stane za dve zimy...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
16.10.10, 01:09 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
vyměnit se dá samotnej silentblok pumpa ale musí ven z auta
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
16.10.10, 07:32 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Sadra17 píše: vyměnit se dá samotnej silentblok pumpa ale musí ven z auta
nemusí, motor sa dá vyvesiť, už som to niekoľko krát robil...
najvážnejšia bude tá podlaha, to by si mal zavariť, silenty sú malina a rozvody by som ti pomohol, ale musel by si prísť...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
16.10.10, 18:54 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
tak favo neskutocne zere, myslim ze 12-13 po meste nieje normalna spotreba a 11-12 mimo mesto tiez nie. Vit mi poradil vymenit obohacovac, zajtra to skusim, mam tu iny karbec. Co pripadne by este mohlo mat takyto zasadny vplyv na ekonomiku jazdy? Za studena to chyta na drc (pred startom preslapnem plyn) ale za tepla to chytat proste nechce (neh uz robim s plynom cokolvek), a mam pocit ze ono spominane klepanie sa objavuje len pri zahriatom motore (zeby bohata zmes). Vyfuk je vnutri extremne zasrackovany od sadzi (ked mi to netesnilo pod autom tak to normalne zasralo podlahu na cierno), olejom to nebude, ten to nijak nezere. Nejake rady?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
20.10.10, 20:19 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
hoď to ze skály
|
20.10.10, 20:23 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11889 Bydliště: Český Těšín
|
No jo, zkus ten obohacovač. Ale viděl bych problém i jinde. Jestli to jezdilo na LPG, tak plyn likviduje všechno gumové v karburátoru... bych zkusil prohlédnout všechny gumové součásti. Naštěstí jich moc není... a motor jinak jede v pořádku?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
Naposledy upravil gokralik dne 20.10.10, 20:26, celkově upraveno 1
|
20.10.10, 20:25 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
jako když to hodí ze skály, tak se tím ochudí směs? Má to veškerý příznaky že je to moc bohatý...ale nevim jak je karbec u fazola, tohle peklo mě minulo...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
20.10.10, 20:26 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
tak co ine gumove ako obohacovac bude mat vplyv na spotrebu? je tam este nieco okrem akceleracnej pumpy? to by beztak skorej chcalo von z karbeca nie? to by som si vsimol ze to je zabordelene...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
20.10.10, 20:31 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
crowack: i tento problém bude vyřešen
|
20.10.10, 20:32 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Též bych to viděl na obohacovač... prdla ti membrána a kanálkem ti to z plovákovky chčije rovnou pod klapku do sání místo přes trysku obohacovače do emulzní trubice tak jak by to správně mělo být. Pak i třeba hladina nebo váznoucí sytič, ale šel bych po tom obohacovači jak ti radil i Vít. To je taková klasika, ale zase nebrat to tak že to je nějká extra bolest... těch 100 tis. pokud to je originál vydrží. Jen prostě únava materiálu stářím hold jako u všeho a všech karburátorů.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
20.10.10, 20:37 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Capricorn: haha moj servisny technik sa ozval a schvalil napad, tak ja to zajtra kuchnem a vymenim z toho jeteho karbecu, da sa to nejak okometricky skontrolovat? pripadne da sa to vymenit aj bez demontaze karbecu a vsetkeho toho harampadia z LPG?
BTW: je to teda cislo 34 z obrazku http://www.vagcat.com/p/B107/114100.png ?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
20.10.10, 20:42 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
paži píše: spolehlivým, malým a levným (rozuměj suzuki swift )
nic proti swiftu,ale auto kde je zadni lozisko nedilnou soucasti bubnu..to je trochu ujety..jinak proti swiftu nic, sice je osklivej, ale ten motor 0,988 je dobrej
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
20.10.10, 20:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|