Autor |
Zpráva |
darklord
Příspěvky: 12494
|
ona by asi bola najlepsia moznost keby bola 4ka trochu dlhsia aby sa to roztiahlo a potom moc nepadli otacky, ono ked sa to rozbehlo z kopecka na 5 cez 4500ot tak to uz potom slo, ale ako pises staci poriadne nastavit a potom nieje porblem to roztahovat na 5ku uz od 80kmh
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
24.4.10, 09:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
takže jsem dlouho přemejšlel, a dospěl jsem k názoru že 4.22 bude v kombinaci s 135kou dobrá volba teda alespoň v to doufam, protože je to konfigurace GLi/RiC, a ty prej nejsou vůbec lenivý :)
jinak časovej plán:
I: dopravit motor a převodovku na požadovaný místo (tj. z Rapidího zimoviště ke mě domu) // sobota \\ hotovo
II: vyčištění motoru kontrola co všechno je nutný vyměnit, dokončení příprav převodovky (ta už je vyčistěná) // neděle-pondělí
III: odstrojení Rapida, vymontování 136ky a 3.9ky // středa
IV: montáž 135ky a 4.22ky, první zkušební start // středa-čtvrtek
V: seřízení a zkušební jízda // čtvrtek-pátek
tak jsem zvědavej jak se mi povede tenhle plán splnit :)
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
24.4.10, 21:52 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
mas ho moc natiahnuty ten plan
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
25.4.10, 05:52 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
malinko... ale dřív jak ve středu stejně Rapida rozebírat nebudu, protože v úterý v poledne mě MUSÍ dovezt do Bechyně (autobusy jedou buď o cca 5 hodin brzo, nebo o 30 minut pozdě)
a taky počítam s tim že na to budu sám a s tim že jsem motory a převodovky zatim jenom vyndaval, takže tak
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
25.4.10, 07:52 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
takže proti plánu už mam skluz motor je teď ve fázi přetěsňování, ještě musim vyčistit vanu a zatěsnit boční víko... převodovka je připravená.
jenom motor už nebude tak hezky čistej jako byla 136ka (ARVA nesmeje zoxidovanej hliník ), ale alespoň to nebude zvenku od oleje
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
26.4.10, 22:23 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Viky píše: Se 4.22 dokaze jet celkem svizne i auto s mizernym vykonem, jako 105POWER, takze 130ka by s tim mela bejt letadlo, ale musi tocit. Kdyz konci na 4000, tak je 3.9 zlata proti tomu. Presne toto, záleží na motore...točivejší motor chce 4,22; ale klasická 135ka možno bude lepšia na 3,9...ak by časom bola ostrejšia vačka+vyšší, kp, tak 4,22...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
28.4.10, 15:10 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Já bych teda zrovna 135 dal co nejlehčí převod.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.4.10, 15:46 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
4.22 je v plánu, jenom jí namontovat do auta... a 135ka bude jenom dočasně po dobu než se zgenerálkuje 136ka...
jinak takhle to vypadá když minulej rok nedobrzdil nějakej citroen
a ještě jedna bez čela, aby to nezkreslovalo...
v zadnim čele je jenom nepatrná promáčklina od tažnýho, inak nic
a ten citroen skončil bez předního nárazníku
tažný dam jiný, nezkroucený (přece jeno je to další efektivní deformační zóna
ferrari: a ta 135ka se snad nebude točit? já myslim že až jí trochu rozjezdim, tak bude spolehlivě vědět kde jsou otáčky max. výkonu
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
28.4.10, 21:07 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
1 člověk a včera za šera 1 hodinu, dneska 1.5 a výsledek:
Rapid BMV ( BezMotorové Vozidlo)
a tady už 136ka s 3.9kou...
teď udělam opačnej postup s 4.22 a 135kou
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
29.4.10, 10:45 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Pěkně si hraješ. Abych ti tam auto taky nepřistavil .
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
29.4.10, 14:06 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
tak 135ka a 4.22 jsou v autě, motor má klidnej chod (na vonloběh se prakticky nehne ), přes kroužky prakticky vůbec nefouká , první pokus o start dopad úspěšně motor po cca 5s točení startérem naskočil jenom zatim nejni dostatečně seřízenej na drženívolnoběhu
takže zejtra ještě dodělat drobnosti jako důkladný odvzdušnění, seřízení spojky, kontrola dotažení všech spojů, montáž zadního čela a tažnýho... a zkušební jízda
novomi: tak taky záleží co by jsi s nim chtěl udělat rozebrat auto na základní komponenty umim za necelej den
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
29.4.10, 20:24 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
už to jezdí, proti 136ce je to živější docela slušně bere už od 1500 a až do 5500 (a to to ještě nejni seřízený) a umí zrychlovat z 50 i na 5ku
v porovnání s bývalou 136kou: ta jela tak od 2500 do 4000, 50 na 4ku byl problém, vytahnout 3ku na 100km/h trvalo strašně dlouho
a zjištění: už fakt musim vyměnit tlumiče...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
1.5.10, 18:59 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
už mam nový tlumiče (vepředu monroe, vzadu ateso), teď se prozměnu začínaj ozejvat ložiska na přední nápravě a pravym zadnim kole...
jo a byl jsem poprvý v servisu, přestal mi těsnit spoj u tankovacího hrdla na LPG -> uvolněnej ten těsnicí váleček co tam je nalisovanej na trubce -> opraveno, LPG mi už neutíka
taky jsem laboroval s rozdělovačema, mam jich doma asi 5, ale vybrat 1 v dobrym stavu je velkej problém... nakonec jsem vybral ten co měl nejmenší rozptyl předstihu (takže už to nejni 5°±5, ale 5°±0.5 a měnil jsem u něj kondenzátor, starej vytvořil omezovač na 3000 rpm
takže pro šemíka: jestli chceš kondenzátor s funkcí omezovače otáček, můžu ti ho dát
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
18.5.10, 09:50 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
URU: kondenzator je zastaraly, semik vyuziva bezkontaktnu technologiu buducnosti, ako kazdy komu sa nechce srat s odtrhami, kladivkami, kondenzatormi a neviem este co sa vsetko sere v tych starych rozdelovacoch
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
18.5.10, 09:57 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
jo musím říct že ten bezkontakt co mi dával Bany je vpohodě, není s tím žádný sraní
|
18.5.10, 11:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|