Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 11.11.24, 03:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 413 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 28  Další
 DarkLord - Ferrarit Combi aka Makač 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Oukej... však jak říkám respektive píšu to je už jen na tobě :wink:

_________________
Favo 135 (G)LX '93


20.10.10, 22:31
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
toto chcem ci nechcem? http://e41.autokelly.cz/Catalog.aspx#CT=5|PDID=1949116
[link treba skopirovat, toto zastarale phpbb to nejak nepobera]

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


20.10.10, 23:31
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11889
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Capricorn: Na šteft už jsem dávno zapomněl. :lol: Hádáme se o hovně, to je fakt. :wink:

DL: Tohle je jenom těsnění, které je ještě pod celým obohacovačem. Kup jej celý, v normálních obchodech stojí kolem 150kč i s tímhle těsněním.

Edit: Tohle je nějaká čína, ale za stovku... to je celkem směšná investice a chvíli to fungovat bude.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


20.10.10, 23:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Nechceš :D Nebo není to nutný... těsnění bývá dobrý. Ty potřebuješ novou membránu což znamená celý obohacovač tj. toto http://e41.autokelly.cz/Catalog.aspx#CT=5|PDID=1949113
Napřed ho zkontroluj ať nekupuješ zbytečně... ikdyž je i tak lepší jej vyměnit preventivně zvláť když se jezdi na LPG to pak odchází často jak psal gokralik. :wink:

Edit: gokralik byl koukám rychlejší :)

_________________
Favo 135 (G)LX '93


20.10.10, 23:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11889
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jojo... stejně až to překopeš na plyn zjistíš, že karbec je prakticky nahovno... že by ti stačil jenom sytič a klapky.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


20.10.10, 23:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
s tým obohacovačom to nieje také kritické, ja som ho menil iba raz, treba s tým občas jazdiť aj na benzín...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.10.10, 05:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Tak je vymeneny, klepanie akosi stichlo, teple to uz ide celkom aj nastartovat, uvidime aka bude spotreba.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


21.10.10, 10:50
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Furt to klepe, dokonca aj na LPG. Otazka je ci su to fakt detonacie alebo hukot rozvodov/ventilov (Jako stado cvrckov to furt mrnci). Skusim este ubrat predstih, ale to uz budem pomaly pod nulou... grrrr
Inak kolko sa tak cca vojde plynu do tej nadrze miesto rezervy? Moje premierove LPG capovanie vydalo 28.5L do prazdnej nadrze (predtym som ju vyjazdil uplne az to chciplo)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


22.10.10, 12:12
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11889
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Objem by tak zhruba odpovídal. To cvrlikání nevím, nedokážu si ten zvuk představit. Zkus to auto ještě prohřát. Mě tak do pěti minut cvrlikají ventily, ale jak otevře termostat, tak to ztichne.

Jo a ten plyn seřídíš tak, že ten šroub na hadici vytočíš na 2,5 ot a budeš ho během jízdy pořád utahovat. Až se ti bude auto zdát chcíplé, tak to trochu povol nebo nech tak. Ale zas jestli to auto nejede víc jak 80km/h, to je nějaké jeté. Bude v tom nějaká bota. Není přidřená druhá klapka karburátoru?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


23.10.10, 14:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Tak fofrman ma za sebou prvy vecsi vylet (661km za den), celkova spotreba vysla na 7.5L/100km ale bohuzial som to u Pepu trochu nahanal a na spiatocnej ceste som bol tiez skoro stale nohou na podlahe (predsalen uz bola pokrocila nocna hodina a vidina postele mi nedovolila ist na spotrebu na prazdnych cestach). Cize ciastkovo: Brno-Zilina-Litovel 6.7L/100km, Litovel-Letovice 7.9L/100km. To LPG do spotrebaka nebude az taka zla vec, len ma trochu trapi ten trpiaci karburator...

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


24.10.10, 01:24
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11889
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Na karbec se vykašli, kup si nějaký do zálohy a v případě, že budeš chtít jezdit na benzín je přehoď. Ty údaje jsou na plyn jo? V tom případě je to moc pěkné. :shock:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


24.10.10, 11:05
Profil
Dezertér 2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8497
Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
Příspěvek 
Králík: pokud je pravda co říkal temnýpán tak je tam fakt něco v čudu a chtělo by to někoho zkušeného, aby to prošel..

_________________
V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!

RAPID 130 POWER FOREVER!!!

Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.

Karoserie COUPE je mým osudem!


24.10.10, 11:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
No uvidime ako to bude vypadat az na tom bude prvych 5000km. Kazdopadne musim zistit preco to tak cvrlika, strasne mi to leze na nervy. A hlavne az neodserem motor uplne.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


24.10.10, 13:06
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Tak ja dufam ze cvrlikaniu bude koniec. Doviezol som si feldacku hlavu liznutu na KP 9.7 a ako bonus k nej bola aj 254/254 vacka. Tak hadam v piatok to s michalom nejako vyspravime. Dneska som siel kolegovym favom a teda cvrlikanie sa nekonalo aj ked tomu rachtaju na volnobeh rozvody, takze mam podozrenie na vymlatene voditko v ktorom skace ventil alebo rozmlatene vahadlo. Myslim ze toto by mohlo mat na svedomi aj nizsi vykon motoru. Je tak?

(a myslim ze som tomu tiez moc nepomohol ked som dal 15W40 oil na cukanie v meste...)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


2.11.10, 23:24
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Tak nakupene: tesnenie pod hlavu, tesnenie pod parohy, tesnenie vyfuku, grafitovy kruzok, silentblok vodnej pumpy, tesnenie pod vanu+prsa+dekel zdvihatok+ventildekel+benzinpumpu, sroby do tlmicov, tesnenie pod karbec, nejake matky a podobne drobnosti, hlavu a vacku. Tak hadam to zajtra dobre dopadne

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


4.11.10, 19:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 413 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 28  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz