Euromen - EX Š120L - nové auto strana 6
Euromen - EX Š120L - nové auto strana 6
Autor |
Zpráva |
euromen
Příspěvky: 471 Bydliště: Děčín
|
Nepér píše: Jak funguje ten ekonoměr, nikdy jsem to neviděl...
podle sešlápnutýho plynu ukazuje na tom poli.. zelená ok.. šrafovaný přeřaď (v realu to teprv konečně jede) červená neekonomická jízda (stejně je furt na doraz.. pak to fakt jede)
reaguje to na podtlak v sání
_________________ život je boj, bohudík
|
21.1.07, 22:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
euromen
Příspěvky: 471 Bydliště: Děčín
|
_________________ život je boj, bohudík
|
14.2.07, 10:13 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Takže čím větší podtlak, tím zelenější provoz jo?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
14.2.07, 10:55 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Co je to za budík? To máš ten měřák vyrobený z nějakýho voltmetru, nebo je na to přímo určený? A celé to reaguje na podtlak v sání?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
14.2.07, 13:05 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Martin píše: Co je to za budík? To máš ten měřák vyrobený z nějakýho voltmetru, nebo je na to přímo určený? A celé to reaguje na podtlak v sání?
Tuhle úpravu znám... Je to budík ekonoměru PAL zabudovaný do budíku 6 kontrolek a reaguje to na podtlak v sání - čím víc plynu tím víc ručička v červeném
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.2.07, 14:05 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
14.2.07, 14:17 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ukazuje to, nakolik je otevřená šrtící klapka, dá se podle toho jezdit kvůli spotřebě, prostě držet motor v zelenym pásmu a řadit v červeno zelenym... Červené pásmo je pak oblast hodně otevřená škrtící klapka, tudíž vysoká spotřeba...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.2.07, 14:30 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
chtelo by to spis budik kterej ukazuje dobu tesne predtim nez se otevre klapka druhy komory... da se tak jen taky svizne a pritom usporne,bez budiku se na to da prijit nejsnaz jen na rovince, kdy se nemeni casto poloha plynu...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
14.2.07, 14:33 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
kachnis píše: chtelo by to spis budik kterej ukazuje dobu tesne predtim nez se otevre klapka druhy komory... da se tak jen taky svizne a pritom usporne,bez budiku se na to da prijit nejsnaz jen na rovince, kdy se nemeni casto poloha plynu...
Tak to by stacila LEDka spinana mikrospinacem - nefachalo by to teda pred otevrenim druhy komory ale nepatrne po, stacilo by malo ji otevrit ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
14.2.07, 14:40 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Matthes píše: kachnis píše: chtelo by to spis budik kterej ukazuje dobu tesne predtim nez se otevre klapka druhy komory... da se tak jen taky svizne a pritom usporne,bez budiku se na to da prijit nejsnaz jen na rovince, kdy se nemeni casto poloha plynu... Tak to by stacila LEDka spinana mikrospinacem - nefachalo by to teda pred otevrenim druhy komory ale nepatrne po, stacilo by malo ji otevrit ...
Taky by to šlo udělat před otevřením - dát mikrospínač na tu packu, která uvolňuje klapku II. komory...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
14.2.07, 14:50 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ale pokud se uvolni packa, jeste to neznamena ze se otvira druha komora nebo jo
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
14.2.07, 14:51 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6584 Bydliště: Kosice
|
nie, druhu komoru otvori az podtlak. a ak je debilne nastavena zakladna poloha, tak je pod tou klapkou tak velky podtlak, ze sa neotvori vobec, lebo ta podtlakova membrana na to nebude mat silu.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
14.2.07, 15:20 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Nemusí se nutně otevřít II. komora (ale většinou se otvírá hned, když to člověk moc nepodtáčí...), ale klapka I. komory je otevřená už natolik, že už to lze označit za neekonomické...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
14.2.07, 15:38 |
|
|
euromen
Příspěvky: 471 Bydliště: Děčín
|
mno teoreticky by se dalo zjistit na ekonoměru v jakym místě se podtlakem otvírá druhá klapka.. jj je to z ekonoměru PAL.. měli sme je v každý škodovce...úplně na doraz v zelenym to neklesne nikdy.. při normálnim volnoběhu to je cca na desátý až půl jedenáctý.. jinak podtlak to bere z posilovače ať se netahá hadice přes celý auto
_________________ život je boj, bohudík
|
14.2.07, 21:00 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
když se otevře druhá komora pornáš... prstě to chytne druhej dech a celkem to pak jede, otvírá jí podtlak, ale je blokovaná tím, že jí neotevře dokud je 1 komora otevřená na míň jak 1/2 (aby se motor nehltil a neškubal), ovšem pokud to rozpálíš na vysokou rychlost a budeš jí jen udržovat, tak přesto že budeš mít plyn otevřenej na víc než 1/2, tak ucítíš jemný škubnutí, jak se druhá komora zavře (při udržování rychlosti na rovině máš sice při velký rychlosti vyšší otáčky, ale malej podtlak, protože ve skutečnosti přes vyšší otáčky odebíráš třeba jen 10-15kw...) dřív se dělaly karburátory s ozvíránm druhý komory mechanicky, ty ovšem při udržování rychlosti víc žraly (pootevřená druhá komora, nastavená na bohatou směs)
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
16.2.07, 10:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|