Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 11.11.24, 03:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 141 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další
 Euromen - EX Š120L - nové auto strana 6 

Jak se Vám líbí? (jako ve škole)
1 45%  45%  [ 14 ]
2 26%  26%  [ 8 ]
3 10%  10%  [ 3 ]
4 3%  3%  [ 1 ]
5 16%  16%  [ 5 ]
Celkem hlasů : 31

 Euromen - EX Š120L - nové auto strana 6 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 471
Bydliště: Děčín
Příspěvek 
Nepér píše:
Jak funguje ten ekonoměr, nikdy jsem to neviděl... :oops:

podle sešlápnutýho plynu ukazuje na tom poli.. zelená ok.. šrafovaný přeřaď (v realu to teprv konečně jede) červená neekonomická jízda (stejně je furt na doraz.. pak to fakt jede)
reaguje to na podtlak v sání

_________________
život je boj, bohudík


21.1.07, 22:20
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 471
Bydliště: Děčín
Příspěvek 
udělal sem pár fotek ekonoměru.. neni z fabriky.. je to home made.. takže inspirace pro domácí kutily
kdyby měl někdo dotázek jak a co je dělaný tak se ptejte

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

_________________
život je boj, bohudík


14.2.07, 10:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Takže čím větší podtlak, tím zelenější provoz jo?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


14.2.07, 10:55
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Co je to za budík? To máš ten měřák vyrobený z nějakýho voltmetru, nebo je na to přímo určený? A celé to reaguje na podtlak v sání?

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


14.2.07, 13:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Martin píše:
Co je to za budík? To máš ten měřák vyrobený z nějakýho voltmetru, nebo je na to přímo určený? A celé to reaguje na podtlak v sání?


Tuhle úpravu znám... Je to budík ekonoměru PAL zabudovaný do budíku 6 kontrolek a reaguje to na podtlak v sání - čím víc plynu tím víc ručička v červeném :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


14.2.07, 14:05
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
A jaky to ma vyznam? To mi nemusi budik rikat jak mam seslapnutej plyn, nejak to stale nechapu :shock: :(

Me se libi jina vec - koňometr, ma to Veyron a ukazuje kolik koni je aktualne vyuzito, prikladam obr. To by bylo zajimave, ale nevim jak to muze fungovat :( Obrázek

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


14.2.07, 14:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ukazuje to, nakolik je otevřená šrtící klapka, dá se podle toho jezdit kvůli spotřebě, prostě držet motor v zelenym pásmu a řadit v červeno zelenym... Červené pásmo je pak oblast hodně otevřená škrtící klapka, tudíž vysoká spotřeba...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


14.2.07, 14:30
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
chtelo by to spis budik kterej ukazuje dobu tesne predtim nez se otevre klapka druhy komory... da se tak jen taky svizne a pritom usporne,bez budiku se na to da prijit nejsnaz jen na rovince, kdy se nemeni casto poloha plynu...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


14.2.07, 14:33
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
kachnis píše:
chtelo by to spis budik kterej ukazuje dobu tesne predtim nez se otevre klapka druhy komory... da se tak jen taky svizne a pritom usporne,bez budiku se na to da prijit nejsnaz jen na rovince, kdy se nemeni casto poloha plynu...


Tak to by stacila LEDka spinana mikrospinacem - nefachalo by to teda pred otevrenim druhy komory ale nepatrne po, stacilo by malo ji otevrit ... :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


14.2.07, 14:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Matthes píše:
kachnis píše:
chtelo by to spis budik kterej ukazuje dobu tesne predtim nez se otevre klapka druhy komory... da se tak jen taky svizne a pritom usporne,bez budiku se na to da prijit nejsnaz jen na rovince, kdy se nemeni casto poloha plynu...


Tak to by stacila LEDka spinana mikrospinacem - nefachalo by to teda pred otevrenim druhy komory ale nepatrne po, stacilo by malo ji otevrit ... :)


Taky by to šlo udělat před otevřením - dát mikrospínač na tu packu, která uvolňuje klapku II. komory... :wink:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


14.2.07, 14:50
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ale pokud se uvolni packa, jeste to neznamena ze se otvira druha komora nebo jo :?: :shock:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


14.2.07, 14:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6584
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
nie, druhu komoru otvori az podtlak. a ak je debilne nastavena zakladna poloha, tak je pod tou klapkou tak velky podtlak, ze sa neotvori vobec, lebo ta podtlakova membrana na to nebude mat silu.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


14.2.07, 15:20
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Nemusí se nutně otevřít II. komora (ale většinou se otvírá hned, když to člověk moc nepodtáčí...), ale klapka I. komory je otevřená už natolik, že už to lze označit za neekonomické... :D

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


14.2.07, 15:38
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 471
Bydliště: Děčín
Příspěvek 
mno teoreticky by se dalo zjistit na ekonoměru v jakym místě se podtlakem otvírá druhá klapka.. jj je to z ekonoměru PAL.. měli sme je v každý škodovce...úplně na doraz v zelenym to neklesne nikdy.. při normálnim volnoběhu to je cca na desátý až půl jedenáctý.. jinak podtlak to bere z posilovače ať se netahá hadice přes celý auto

_________________
život je boj, bohudík


14.2.07, 21:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
když se otevře druhá komora pornáš... prstě to chytne druhej dech a celkem to pak jede, otvírá jí podtlak, ale je blokovaná tím, že jí neotevře dokud je 1 komora otevřená na míň jak 1/2 (aby se motor nehltil a neškubal), ovšem pokud to rozpálíš na vysokou rychlost a budeš jí jen udržovat, tak přesto že budeš mít plyn otevřenej na víc než 1/2, tak ucítíš jemný škubnutí, jak se druhá komora zavře (při udržování rychlosti na rovině máš sice při velký rychlosti vyšší otáčky, ale malej podtlak, protože ve skutečnosti přes vyšší otáčky odebíráš třeba jen 10-15kw...) dřív se dělaly karburátory s ozvíránm druhý komory mechanicky, ty ovšem při udržování rychlosti víc žraly (pootevřená druhá komora, nastavená na bohatou směs)

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


16.2.07, 10:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 141 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz