Autor |
Zpráva |
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
tak dej M8 nebo M6...
|
31.3.08, 19:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
PJDefort
Příspěvky: 1357 Bydliště: Teplice
|
pravda no ta moje demence
|
31.3.08, 19:25 |
|
|
PJDefort
Příspěvky: 1357 Bydliště: Teplice
|
nevim co roupama takže se ptám co tak vydržej originál silentbloky na motoru a jestli tyhle už vypadaj na výměnu..
|
2.4.08, 16:50 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
já nemám 100 tisíc najeto a bylo třeba měnit... až ti to začne třískat, vyměň, případně kdyby byla nějaká rozborka tak preventivně, do té doby dobrý
|
2.4.08, 16:57 |
|
|
Stryko
Příspěvky: 103 Bydliště: Poděbrady
|
Já mám cca 200 000 tisíc a mám je origo no ale viděl jsem je dost často třeba utržený.
_________________ Škoda Favorit 136 LS - automobil který vás pohltí!
|
3.4.08, 11:27 |
|
|
PJDefort
Příspěvky: 1357 Bydliště: Teplice
|
chci se zeptat co má podle vás větší cenu a neřikejte všecko chci to dělat postupně ale nevim čim začít..stojí to všecko ve výsledku stejně...takže :
mám nejdřív vyměnit silentbloky všechny přední+zadní nebo nejdřív vyměnit čepy řízení, nebo čepy ramen?...co je důležitější a víc se projeví při jízdě?..časem se udělá všecko spíš mě zajímá v jakym pořadí podle důležitosti by ste postupovali..
|
6.4.08, 20:46 |
|
|
krysolet007
Příspěvky: 597 Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
|
Jestli myslíš silentbloky ramen, většinou stačí vyměnit jenom ten zadní a to je rychlovka (půl hodina práce), akorát bacha ať neutrhneš šrouby. A všechny čepy (rejdové a spodní) taky nejsou velký problém, takže to zfoukni zarás a máš to v cajku.
_________________ Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302
|
6.4.08, 21:41 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Důležitější je to, co je špatné.
|
7.4.08, 09:35 |
|
|
krysolet007
Příspěvky: 597 Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
|
Citace: Důležitější je to, co je špatné.
To je u tak starého auta těžko určit, já sem měl třeba dost vymlácený silnetblok na pravém ramenu (zadní), tak sem ho vyměnil. Nedávno sem zjistil že i levý je trochu volný, tak sem ho taky vyměnil. Kdybych udělal rovnou oba zarás, tak mám klid. Prostě výměnou se nic nepokazí, jedině to prospěje. Navíc za ty prachy...
_________________ Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302
|
7.4.08, 11:00 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
no jo, ale někdo už třeba něco měnil než to prodal, je zbytečný vyměnit všecko...
|
7.4.08, 12:52 |
|
|
PJDefort
Příspěvky: 1357 Bydliště: Teplice
|
auto už bylo zvedlý jednou a právě je špatný všecko...všecko je bych řek i původní když vidim nýty na čepech..ale nemám na to abych naráz všecko vyměnil tak chci postupně tak se ptám právě čim začít..
|
7.4.08, 13:32 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
nejdřív bych udělal silentbloky, poněvadž to třískání do podlahy když jsou špatný je hrozně protivný, pak bych udělal čepy všechny naráz a zajel na geometrii... no a bude pokoj... a když už se v tom budeš vrtat, proveď kontrolu manžet na řízení, na poloosách... abys to nerozebíral zbytečně za měsíc znova
|
7.4.08, 13:38 |
|
|
PJDefort
Příspěvky: 1357 Bydliště: Teplice
|
dneska mě napadlo lehnout si pod auto a kouknout se na jednotlivý části...a zároveň mě překvapilo pár věcí:
přední kola - přijde mi jako by to byli starý disky...tzn rozteč 4x98
potom zadní kola ale vypadaj na 4x100, což je správně
a pak mě zaujal předek zespod...jako by tam byl stabilizátor z feldy?! to teda při GO podvozku koupit ještě silentblok stabilizátoru coo?...nebo co se ještě mění takhle v servisech...ten silentblok na něm vypadá po smrti
a co ten zadní silentblok? je to ten starší Fá typ nebo to je ten novější co maj už i feldy?? to nedokážu takhle rozpoznat předešlej majitel si asi hrál když to vidim...nějaký názory uvítám A TO nejdivnější nakonec...ty zadní disky co jsou podle mě 4x100 sem měl vepředu kde jsou teď ty co vypadaj jako 4x98! tak fakt nevim
_________________ Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km
|
24.4.08, 16:32 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
máš pravdu tie disky s hranatými dierami sú 4x98mm (staré Favo) a tie s oválnymi 4x100mm (nové Favo)
podľa toho čo som videl by som sa bál s tým autom vôbec jazdiť, všimni si úchyt torznej tyče stabilizátora k ramenu, je to tam zvarované, je to jedna z najnamáhanejších častí na náprave a zvarovať rameno je prasačina, je to tam oslabené zoriatím a môže sa to zlomiť.
všimni si ako to má riešené felda, tá má ramená masívnejšie a ten úchyt je súčasťou toho plechu, takže navrhujem zohnať ramená s feldy. nápravnicu máš Favo, neviem ako je k nej uchytený stabík... silenty máš favo, inak sú dva typy, ak by si chcel nový tak aj s ramenom, ale felďácke rameno má väčšiu tú príložku k silentu takže to treba upraviť. felďácke silenty sú úplne iné a do Fava sa dajú upraviť len veľmi ťažko....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.4.08, 16:57 |
|
|
PJDefort
Příspěvky: 1357 Bydliště: Teplice
|
no to si mě teda potěšil s tim stabíkem jinak mi nejde spíš do hlavy že vepředu jsou teda teď kola 4x98 ale byli tam při koupi ty co sou vzadu (4x100) tak fakt nechápu
_________________ Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km
|
24.4.08, 17:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|