Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 23:16



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 185 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další
 Škodař Valda Rapid původně 130 potom nevím asi 135:) 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Sadra17 píše:
http://skoda-virt.cz/cz/inzerce/prodam-cz/108939-vlecka-prevodovka-lem/ :lol:
díky plechařinu mám až na jeden prah šikmí ramena jsou na cestě za 7kil obě a vlečka po repasi s ložiskama od barvy? :lol: že by vymezení vůle?

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


13.4.09, 12:25
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
tak přidány fotky do toho odkazu stou karoserijí pro připoměnutí :arrow: http://zdendarapid.rajce.net/plecharina_vyvarovani
přemýšlím o novích podběhách a chladičovce ale asik to jen zalátám :oops:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


16.4.09, 18:51
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Hlavně si vytáhni přední svazek dovnitř do kabiny ať nespálíš/nepřeřežeš dráty.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.4.09, 18:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Šemik píše:
Hlavně si vytáhni přední svazek dovnitř do kabiny ať nespálíš/nepřeřežeš dráty.
to už taky dělám týden ještě jsem si nedonesl papír abych si nakreslil zapojení ke světlům :oops:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


16.4.09, 20:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
dnes jsem si donesl altík 70a ze sběru železa zkusím myměnit regél a popřídapě diody pasuje to z 55A? :oops:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


18.4.09, 23:30
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
škodař píše:
dnes jsem si donesl altík 70a ze sběru železa zkusím myměnit regél a popřídapě diody pasuje to z 55A? :oops:


Hochu Ty seš stejně případ hodný sledování. Zapni mozek někdy. V 55A altiku budou diody snad slabší než než v 70A ne ?

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


19.4.09, 09:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Martin 007 píše:
škodař píše:
dnes jsem si donesl altík 70a ze sběru železa zkusím myměnit regél a popřídapě diody pasuje to z 55A? :oops:


Hochu Ty seš stejně případ hodný sledování. Zapni mozek někdy. V 55A altiku budou diody snad slabší než než v 70A ne ?
já myslel jako s jinýma parametrama nebo ták nějak :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


19.4.09, 20:48
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Parametry ano...nižší proudové zatížení u 55A vs. 70A. :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


19.4.09, 20:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Hlavně nespěchej...s ničim...Ani s kastlí ani s motorem ani s ošetřováním zavařených a opravených míst...Poůžívej nejen odrezovač ale i zinek ve spreji nebo natírací v plechovce....snaž se všude tam kde se ti plechy překrývají nanést pod ně zinek...i je třeba rožkleb šroubovákem a pak zaklepni malým kladívkem,ale vše důkladně,jen tak se budeš vyvarovat korozi,která útočí na svár vždy jako první :wink:Pak si to teprve tmel a uprav prskačkou a jinejma sajrajtama...nespěchej :wink:


19.4.09, 22:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Hlavně nespěchej...s ničim...Ani s kastlí ani s motorem ani s ošetřováním zavařených a opravených míst...Poůžívej nejen odrezovač ale i zinek ve spreji nebo natírací v plechovce....snaž se všude tam kde se ti plechy překrývají nanést pod ně zinek...i je třeba rožkleb šroubovákem a pak zaklepni malým kladívkem,ale vše důkladně,jen tak se budeš vyvarovat korozi,která útočí na svár vždy jako první :wink:Pak si to teprve tmel a uprav prskačkou a jinejma sajrajtama...nespěchej :wink:
díkes právě proto chci co nejmíň překrití a svár a stím zinkem to je něco jako žárový pozinkování nebo jen náhražka vydrží to něco? :oops:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


20.4.09, 20:49
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Nee tak dokonalý to není jako žárový :wink: ...Ale je to asi druhá nejlepší ochrana proti korozi,co se týče nátírání,nebo nenášení barev obecně k ochraně po sváření atd......Buď je ve spreji jako srříbřenka nebo jako šedá barva,ten druhý je odolnější,je totiž už jako plnohodnotná barva s nepřístupem vzduchu...ten stříbřenkovej se musí ještě přestříkat,tolik neuzavírá,aby třeba na dešti odolával...ten je spíš pouze jako první ochrana po svaru...naprosto nepostradatelnej je jakejkoliv :wink:


21.4.09, 22:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Nee tak dokonalý to není jako žárový :wink: ...Ale je to asi druhá nejlepší ochrana proti korozi,co se týče nátírání,nebo nenášení barev obecně k ochraně po sváření atd......Buď je ve spreji jako srříbřenka nebo jako šedá barva,ten druhý je odolnější,je totiž už jako plnohodnotná barva s nepřístupem vzduchu...ten stříbřenkovej se musí ještě přestříkat,tolik neuzavírá,aby třeba na dešti odolával...ten je spíš pouze jako první ochrana po svaru...naprosto nepostradatelnej je jakejkoliv :wink:
poptám se v krámu co tak budou mít díkes moc na tohle jsme ani nepomyslel valil byhc tam základovku hned co mi martin 007 poradil tu lepší ale ptřeba by měla v sobě taky něco takovýho :)

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


22.4.09, 20:00
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
škodař píše:
patrik-hp píše:
Nee tak dokonalý to není jako žárový :wink: ...Ale je to asi druhá nejlepší ochrana proti korozi,co se týče nátírání,nebo nenášení barev obecně k ochraně po sváření atd......Buď je ve spreji jako srříbřenka nebo jako šedá barva,ten druhý je odolnější,je totiž už jako plnohodnotná barva s nepřístupem vzduchu...ten stříbřenkovej se musí ještě přestříkat,tolik neuzavírá,aby třeba na dešti odolával...ten je spíš pouze jako první ochrana po svaru...naprosto nepostradatelnej je jakejkoliv :wink:
poptám se v krámu co tak budou mít díkes moc na tohle jsme ani nepomyslel valil byhc tam základovku hned co mi martin 007 poradil tu lepší ale ptřeba by měla v sobě taky něco takovýho :)


Když bude plechovka tý základovky stát cca 400,- tak asi jo :wink: :lol:


22.4.09, 21:39
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
sprej stojí cca 200,-250,-300,- plechovka zinku cca 550,- na rekonstrukci celýho favorita cca padly tři-čtyři plechovky,4-5 sprejů a pak teprve zinková prskačka a nebo plnič,podle druhu místa....samozřejmě cca 4 odrezovače s dvěma funkcemi stojí cca 80,- né ten za cca 40,-jednodruh..atd...a tý práce...ani nedomyslet... :roll:


22.4.09, 21:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
patrik-hp píše:
sprej stojí cca 200,-250,-300,- plechovka zinku cca 550,- na rekonstrukci celýho favorita cca padly tři-čtyři plechovky,4-5 sprejů a pak teprve zinková prskačka a nebo plnič,podle druhu místa....samozřejmě cca 4 odrezovače s dvěma funkcemi stojí cca 80,- né ten za cca 40,-jednodruh..atd...a tý práce...ani nedomyslet... :roll:
dobrý cenu šak to nikam neuteče do řidičáku mám rok a půl a budu si stím pomalu hrát a když to bude za dýl tak se nic nestane:)

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


24.4.09, 12:00
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 185 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz