Autor |
Zpráva |
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Sadra17 píše: http://skoda-virt.cz/cz/inzerce/prodam-cz/108939-vlecka-prevodovka-lem/ díky plechařinu mám až na jeden prah šikmí ramena jsou na cestě za 7kil obě a vlečka po repasi s ložiskama od barvy? že by vymezení vůle?
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
13.4.09, 12:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
tak přidány fotky do toho odkazu stou karoserijí pro připoměnutí http://zdendarapid.rajce.net/plecharina_vyvarovani
přemýšlím o novích podběhách a chladičovce ale asik to jen zalátám
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
16.4.09, 18:51 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Hlavně si vytáhni přední svazek dovnitř do kabiny ať nespálíš/nepřeřežeš dráty.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.4.09, 18:58 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Šemik píše: Hlavně si vytáhni přední svazek dovnitř do kabiny ať nespálíš/nepřeřežeš dráty. to už taky dělám týden ještě jsem si nedonesl papír abych si nakreslil zapojení ke světlům
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
16.4.09, 20:25 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
dnes jsem si donesl altík 70a ze sběru železa zkusím myměnit regél a popřídapě diody pasuje to z 55A?
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
18.4.09, 23:30 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
škodař píše: dnes jsem si donesl altík 70a ze sběru železa zkusím myměnit regél a popřídapě diody pasuje to z 55A?
Hochu Ty seš stejně případ hodný sledování. Zapni mozek někdy. V 55A altiku budou diody snad slabší než než v 70A ne ?
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
19.4.09, 09:09 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Martin 007 píše: škodař píše: dnes jsem si donesl altík 70a ze sběru železa zkusím myměnit regél a popřídapě diody pasuje to z 55A? Hochu Ty seš stejně případ hodný sledování. Zapni mozek někdy. V 55A altiku budou diody snad slabší než než v 70A ne ? já myslel jako s jinýma parametrama nebo ták nějak
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
19.4.09, 20:48 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Parametry ano...nižší proudové zatížení u 55A vs. 70A.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
19.4.09, 20:58 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Hlavně nespěchej...s ničim...Ani s kastlí ani s motorem ani s ošetřováním zavařených a opravených míst...Poůžívej nejen odrezovač ale i zinek ve spreji nebo natírací v plechovce....snaž se všude tam kde se ti plechy překrývají nanést pod ně zinek...i je třeba rožkleb šroubovákem a pak zaklepni malým kladívkem,ale vše důkladně,jen tak se budeš vyvarovat korozi,která útočí na svár vždy jako první Pak si to teprve tmel a uprav prskačkou a jinejma sajrajtama...nespěchej
|
19.4.09, 22:28 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
patrik-hp píše: Hlavně nespěchej...s ničim...Ani s kastlí ani s motorem ani s ošetřováním zavařených a opravených míst...Poůžívej nejen odrezovač ale i zinek ve spreji nebo natírací v plechovce....snaž se všude tam kde se ti plechy překrývají nanést pod ně zinek...i je třeba rožkleb šroubovákem a pak zaklepni malým kladívkem,ale vše důkladně,jen tak se budeš vyvarovat korozi,která útočí na svár vždy jako první Pak si to teprve tmel a uprav prskačkou a jinejma sajrajtama...nespěchej díkes právě proto chci co nejmíň překrití a svár a stím zinkem to je něco jako žárový pozinkování nebo jen náhražka vydrží to něco?
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
20.4.09, 20:49 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Nee tak dokonalý to není jako žárový ...Ale je to asi druhá nejlepší ochrana proti korozi,co se týče nátírání,nebo nenášení barev obecně k ochraně po sváření atd......Buď je ve spreji jako srříbřenka nebo jako šedá barva,ten druhý je odolnější,je totiž už jako plnohodnotná barva s nepřístupem vzduchu...ten stříbřenkovej se musí ještě přestříkat,tolik neuzavírá,aby třeba na dešti odolával...ten je spíš pouze jako první ochrana po svaru...naprosto nepostradatelnej je jakejkoliv
|
21.4.09, 22:02 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
patrik-hp píše: Nee tak dokonalý to není jako žárový ...Ale je to asi druhá nejlepší ochrana proti korozi,co se týče nátírání,nebo nenášení barev obecně k ochraně po sváření atd......Buď je ve spreji jako srříbřenka nebo jako šedá barva,ten druhý je odolnější,je totiž už jako plnohodnotná barva s nepřístupem vzduchu...ten stříbřenkovej se musí ještě přestříkat,tolik neuzavírá,aby třeba na dešti odolával...ten je spíš pouze jako první ochrana po svaru...naprosto nepostradatelnej je jakejkoliv poptám se v krámu co tak budou mít díkes moc na tohle jsme ani nepomyslel valil byhc tam základovku hned co mi martin 007 poradil tu lepší ale ptřeba by měla v sobě taky něco takovýho
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
22.4.09, 20:00 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
škodař píše: patrik-hp píše: Nee tak dokonalý to není jako žárový ...Ale je to asi druhá nejlepší ochrana proti korozi,co se týče nátírání,nebo nenášení barev obecně k ochraně po sváření atd......Buď je ve spreji jako srříbřenka nebo jako šedá barva,ten druhý je odolnější,je totiž už jako plnohodnotná barva s nepřístupem vzduchu...ten stříbřenkovej se musí ještě přestříkat,tolik neuzavírá,aby třeba na dešti odolával...ten je spíš pouze jako první ochrana po svaru...naprosto nepostradatelnej je jakejkoliv poptám se v krámu co tak budou mít díkes moc na tohle jsme ani nepomyslel valil byhc tam základovku hned co mi martin 007 poradil tu lepší ale ptřeba by měla v sobě taky něco takovýho
Když bude plechovka tý základovky stát cca 400,- tak asi jo
|
22.4.09, 21:39 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
sprej stojí cca 200,-250,-300,- plechovka zinku cca 550,- na rekonstrukci celýho favorita cca padly tři-čtyři plechovky,4-5 sprejů a pak teprve zinková prskačka a nebo plnič,podle druhu místa....samozřejmě cca 4 odrezovače s dvěma funkcemi stojí cca 80,- né ten za cca 40,-jednodruh..atd...a tý práce...ani nedomyslet...
|
22.4.09, 21:50 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
patrik-hp píše: sprej stojí cca 200,-250,-300,- plechovka zinku cca 550,- na rekonstrukci celýho favorita cca padly tři-čtyři plechovky,4-5 sprejů a pak teprve zinková prskačka a nebo plnič,podle druhu místa....samozřejmě cca 4 odrezovače s dvěma funkcemi stojí cca 80,- né ten za cca 40,-jednodruh..atd...a tý práce...ani nedomyslet... dobrý cenu šak to nikam neuteče do řidičáku mám rok a půl a budu si stím pomalu hrát a když to bude za dýl tak se nic nestane:)
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
24.4.09, 12:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|