Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.24, 07:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1957 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 131  Další
 gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Ty jsem měnil před pěti lety a na to, jak jsem se toho tehdy bál to kupodivu šlo hladce. Úplně zarostlé by být neměly, kdyžtak se to proleje WDčkem a pomlátí kladivem. A i kdybych je urval, u Fáčka to není žádná tragedie. Ne jako když jsem utrhl matku navařenou uvnitř nosníku u Felicie.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


4.10.15, 17:23
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
No ty šrouby zadního silentu ramena jsou rezave za par týdnů po vyměně. Stříká na ně všechen bordel z cesty.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


4.10.15, 19:15
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
No u me na Belousovi to byl boj.Matky samozrejme rezignovaly. :mrgreen:

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


4.10.15, 19:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Na druhé straně mám už taky podlahu. Akorát teda správně nastavit svářečku a naučit se svařovat se mi povedlo až když jsem měl tak 80 % hotovo. Každopádně luxus. Pak mě to začalo i řádně bavit, když děláte krásné housenky a když občas plech propálíte pěkně si ho "vyblikáte" zpátky. Na řidičově straně po vybroušení jsem musel ještě hromadu děr zalátat. Tady byly jen asi dva resty, takže perfektní. :) Tak přemýšlím, kdy začnu vyvařovat Miloše. :D

ObrázekObrázekObrázekObrázek

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


7.10.15, 11:15
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27229
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
na autě neděláme housenky ale bodujeme jeden bod přes druhej :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


7.10.15, 13:38
Profil ICQ

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
JardaS: No já boduji jen nedůležité věci, jako ty vršky předních podběhů, zadní lemy, nějaké drobnější opravy na dveřích, blatníkách apod. Prahy, podlahu a pod. taky svařuji jakoby v kuse. Sice to nevařím přímo housenkami, ale boduji rychle po sobě a vedle sebe, takže výsledný svár vypadá podobně jako u Gokralíka. Po takových prasatech jako ty potom ukazují v TV auta, které se při nehodě zlomí napůl :!:

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


7.10.15, 15:38
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27229
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
myslim stejnej způsob jako děláš ty, bod přes bod takže ve výsledku vznikne housenka

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


7.10.15, 15:45
Profil ICQ

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Aha, tak to jsem tě potom špatně pochopil. Omlouvám se.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


8.10.15, 15:16
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4137
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re:
gokralik píše:
Na druhé straně mám už taky podlahu. Akorát teda správně nastavit svářečku a naučit se svařovat se mi povedlo až když jsem měl tak 80 % hotovo. Každopádně luxus. Pak mě to začalo i řádně bavit, když děláte krásné housenky a když občas plech propálíte pěkně si ho "vyblikáte" zpátky. Na řidičově straně po vybroušení jsem musel ještě hromadu děr zalátat. Tady byly jen asi dva resty, takže perfektní. :) Tak přemýšlím, kdy začnu vyvařovat Miloše. :D

ObrázekObrázekObrázekObrázek



Už si teda moc nevybavuju jaké má favorit profilování podlahy, tak se možná zeptám blbě..ale proč se proboha trápíš a děláš to z takových kousíčků? :shock: :oops:

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk
OctaviaII 1,9tdi 462tk


8.10.15, 23:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
ObrázekObrázek


Protože proto. Chtěl jsem, aby byla podlaha přivařená i k těm nosníkům. Vím, že normálně se vyvrtají otvory a přes ně se to pak svaří. Ale mě to holt takto přišlo jednodušší na výrobu a provedení. Ty malé kousíčky jsou místa, na která jsem přišel až později, takže než vyřezávat z plechu jeden složitý tvar, vyřešil jsem to kostičkama. Holt tohle je poprvé, co sám něco vyvařuju, takže jsem rád, že se mi vůbec něco takového povedlo. :)

Dneska jsem nasadil pedálovou konzolu a posilovač. Teda řeknu vám, že větší gynekologii jsem ještě nezažil. No a pak, když jsem sundával brzdové trubky jsem vytrhl jeden držák z podlahy. Myslel jsem, že mě jebne. Ale lepší, než kdybych na to přišel až po smontování interiéru. Takže šup šup. Musím se teda pochlubit, že vyvaření toho místa mi netrvalo ani půl hodiny a to i s natřením odrezovačem a barvou. :D

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


9.10.15, 12:05
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4137
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Však já tě nekritizuju, jen se ptám :)

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk
OctaviaII 1,9tdi 462tk


9.10.15, 13:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Však já se taky nijak nečertím. Jen vysvětluju svůj postup. :)

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


9.10.15, 15:02
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Ono totiž to profilování je jakoby takové vyztužení, aby byla podlaha trošku pevná, když už je z tak tenkého plechu. Jestli myslíš jak vychází ta výztuha pod podlahou(hokejka), tak to je origo dělané tak, že se to přivaří jen na místa, které doléhají na sebe.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


9.10.15, 18:08
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Ano,pedalovou konzoli a posilovac jsem absolvoval take a mohu potvrdit vyse zmineny lekarsky obor. :mrgreen:

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


9.10.15, 21:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Stk máme úspěšně za sebou. Emise na BA naprosto v pořádku, na LPG trochu motor v otáčkách zaváhal, ale po chvilce to spadlo do limitu. Na TK jako obvykle pozlobila žárovka. Můžu to kontrolovat jak chci, ale před technikem se pokaždé nějaká rozhodne pozlobit. Teď pravá brzda, minule to byl blinkr. Na válcích už vše svítilo jak mělo. Když už jsme u těch brzd, tak mě překvapilo, že obě nápravy včetně ruční brzdy brzdí téměř bez rozdílu. U zbytku nebylo co řešit. Jen mě trochu mrzí, že technik nevyzkoušel sklápění světel. Určitě by byl překvapen.

Mimochodem odhlučnění příčky motoru a podlahy musím pochválit. Při stovce se dá bavit bez zvyšování hlasu. Teď ještě dodělat dveře. A pak mě bude určitě štvát hluk zezadu. :)

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


22.10.15, 15:09
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1957 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 131  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz