Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Autor |
Zpráva |
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Šemik: jezdí to bez problému už řada aut, tak uvidíme
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
20.1.19, 11:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Včera proběhlo první letošní svezení s novou vačkou a doladění programovatelného zapalování. První svezení sice nebývá po zimě moc objektivní, ale asi tam nějaký ten poník navíc bude a třeba dvojka je na omezovači (7200rpm) sakra rychle... Zapalování bez rozdělovače funguje parádně a velmi přesně.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
18.3.19, 21:23 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Máš tam i nějakou zátěžovou regulaci (TPS/MAF) nebo jen podle otáček?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
18.3.19, 22:05 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Nemám, pro plný plyn to nemá valného významu a já jinak nejezdím
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
18.3.19, 22:11 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Nějaké ty hejbací obrázky z neděle z Mostu. Funguje to myslím krásně v technické pasáži tlačím i na EVO: https://www.youtube.com/watch?v=QcFeR7qF-O0&t=565s
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
29.3.19, 21:35 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Před svátky jsem vyhrál účast na akci Track & safety. Prima svezení a pokec s Filipem Marešem. Tady nějaký onboard z akce: https://www.youtube.com/watch?v=M-YjTGNGOq4
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
23.4.19, 17:23 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Moc pěkné. Ty ji ale dáváš na prdel. Jede parádně, krásný zvuk. Kolik to točíš?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.4.19, 18:18 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
varok: Díky. Občas je tam na dvojku slyšet omezovač (7000rpm). Šlo to bez problémů vytočit i na 7200, ale to už by nemusely ustát ventilové kuželové pružiny podle dodavatele vačky jsem tedy dal "bezpečných" 7000rpm.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
23.4.19, 19:41 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Hm, mazec. Jde krásně za plynem. To se u jakoby běžných škodovek řady 742 nevidí. Moc pěkné. Držím palce ať slouží co nejdéle.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.4.19, 21:33 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Ja bych mel dotaz, je to teda trochu OT, ale co uz.
Dal jsem si do motoru teplomer oleje (bavime se o T3, tzn. 1.6TD), je primo za filtrem. Kdyz jedu uplne leharko, treba ve meste, drzi se kolem 100°C, kdyz jedu mimo mesto, treba 90km/h, tak mi ta teplota vyleze nekam asi ke 120°C a tam se drzi. Je to spatne, nebo to 10W60 snese a nemam to resit?
Jo a jeste poddotaz... nevedel bys kde sehnat tabulku odporu pro cidlo Audi/VW do 180°C? Za studena ma kolem 3k a nemuzu nikde vygooglit tabulku. Budik byl puvodne na 2k cidlo, snizil jsem mu proud do kompenzacniho vinuti takze 100°C mi sedi, ale u ty vyssi teploty nevim kolik to realne je, vypada to jako 120°C, ale takhle ten budik muze mit jinou citlivost, tak bych to rad overil zmerenim odporu cidla.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
24.4.19, 19:55 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Varok: Snad to nějaký pátek vydrží, ale už je v plánu nový motor s pořádnou hlavou a krmením. Nicméně plánů sposta, času málo Viky: Oleje 10W60 bez problému snesou teplotní zatížení kolem 130°C. Když jezdím pomalejší trať, tak obvykle jsem po 10min. na 130°C jako nic. Nicméně jsou i tam rozdíly, tak kde Divinol 10W60 při 120°C mazal sotva 4 bary, tak s novým Yacco jsem stále přes 4. Čidla bohužel netuším, mám Bosch a ty jsou přesně zkalibrované se SW toho digi budíku od výrobce JF performance. Třeba by dokázal poradit on, je to moc šikovný kluk.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
24.4.19, 21:27 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Heh... kdyz ja nemam ani otackomer, natoz abych vedel tlak oleje. Ale OK, diky za data, zkusim s tim pracovat.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
24.4.19, 21:48 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Viki- čidlo máš na originál místě v "noze filtru" ? s 10w60 bych moc nedráždil hydroštely
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
25.4.19, 08:38 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Jo, cidlo mam v noze filtru, tam kde bylo puvodne cidlo tlaku (stejne nefungovalo).
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
25.4.19, 09:26 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Tuner#2 - Škoda 105 - 136L
Tak mi ten olej vrtal hlavou a dospel jsem k zaveru, ze jsem asi debil. Zapojil jsem chlazeni turba do serie s chlazenim oleje, s tim, ze to je dobry, protoze kdyz bezi obehovy cerpadlo, tak to dobre dochladi a nejak mi nedoslo, ze jsem si tim silne narusil samoodvzdusneni tyhle casti okruhu, protoze jsem v tom zpomalil vodu. To samo o sobe asi nevadi, ale jenom do ty doby, nez se to moc ohreje, udela se tam bublina a prestane to tocit vodu uplne. Takze moje teorie zni - dokud to funguje, drzi se olej na 100°C, ale kdyz se voda zastavi, tak se olej prehreje a turbo taky. Fungovalo to dobre jenom dokud byla venku zima nebo pokud jsem jezdil do 20km vzdalenosti. Coz by vysvetlovalo, proc mi to zralo olej jenom cestou do Tabora. Zkusim nejjednodussi reseni - misto do serie to pripojim paralelne. Tim se voda prestane brzdit a mohlo by to pripadny bublinky i normalne zpracovavat. Jestli se mi to povede poznam celkem snadno na teplomeru oleje. Dospel jsem k ty teorii podle toho, ze mi to prestane chladit olej kdyz se otevre termostat (zpomali se proudeni v tyhle casti okruhu) a zaroven teplota oleje nechce klesat kdyz motoru uberu a zchladne voda. (omlouvam se za OT, ale kdyz to napisu ke mne to dematu, nikdo to necte. )
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
25.4.19, 17:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|