Příběh no.? - str. 118 nový projekt !
Autor |
Zpráva |
lubosh
Příspěvky: 950
|
Re: Nový příběh no.3 - str. 28 aneb Škoda 120 GLS !
Hehe ... Hele, vzhledem k tomu, že škůdka bude do budoucna na klasickejch bílejch značkách, napadlo mě, že bych si popustil lehce fantazii na špacír a vrhnul se i na nějaký "úpravy", jelikož to stejně nikdy nebude žádnej výstavní skvost, nebo extra veterán. No, napadlo mě ... 1) prolisy (na užovku dobrý, na "M" ko asi přehnaný). Ty máme, na "závodním" kilu 2) "M" nápravy (zadní úhlovku) v tom případě Jupitery 3) 4-pístky 4) motor 130 (popř. 136) atd. atd. Co myslíte ? btw. Jediná užovková vlečená (původní) zadní náprava je Garde, pokud se nepletu. A to bude asi boj schrastit, což ? To, kdybych se rozhodl zachovat užovku užovkou.
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650 2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford
|
26.2.16, 18:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Re: Nový příběh no.3 - str. 28 aneb Škoda 120 GLS !
Zdar. Pokud Ti jde o vlečku dozadu, klidně bych se vydal tím směrem dát dozadu širokou vlečku. Ale na předku široká náprava u užovky většinou fakt nevypadá dobře. Tam bych šířku zachoval. A úzkou hřebenovku si mužeš pohodově sestavit.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
26.2.16, 19:23 |
|
|
lubosh
Příspěvky: 950
|
Re: Nový příběh no.3 - str. 28 aneb Škoda 120 GLS !
Dnes ventily, svíčky, olej atd. A dostal jsem od kolegy "škodovkáře" nezbytnej dárek ...
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650 2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford
|
27.2.16, 19:25 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12135 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Nový příběh no.3 - str. 28 aneb Škoda 120 GLS !
Ja bych se v tom nerejpal, nevi presne tenhle rocnik, ale u vetsiny uzovek je i hreben i vlečka nevratna změna v kastli.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
27.2.16, 21:31 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
Re: Nový příběh no.3 - str. 28 aneb Škoda 120 GLS !
lubosh píše: "M" nápravy (zadní úhlovku)
bude třeba předělat kaslík baterky. sedany do tušim 1987 měly hlubokej. překáží levýmu šikmýmu rameni... lubosh píše: motor 130 (popř. 136)
130 je na první pohled k nerozeznání od 120, 135/136 pozná prakticky každej. je na tobě jak nenápadná úprava to má bejt...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
27.2.16, 21:38 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Nový příběh no.3 - str. 28 aneb Škoda 120 GLS !
Ano,jen Garde byla uzka uhlovka.A vpredu uzky hreben.
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
27.2.16, 22:09 |
|
|
lubosh
Příspěvky: 950
|
Re: Nový příběh no.3 - str. 28 aneb Škoda 120 GLS !
O kastlíku vím, mám ten "hlubokej", ale to by nebyl až takovej problém. O návratnosti "úprav" jsem přemýšlel, ale spíš se přikláním k tomu, že to podstoupím viz. jak jsem psal, bejt to TOP sběratelskej kus, ani bych na to nepomyslel, ale takhle ... A "vzhledově" je určitě 130 tkovej motor lepší, než "fávo" s hliníkovým víkem ventilů, to zas jo. Navíc mám v papírech napsanej výmaz čísla motoru a tak by nebyl sebemenší problém. btw. Když se dávají "M" nápravy, musí se dát i široká převodovka, pokud se nepletu. Já bych se hlavně chtěl zbavit tý zadní mokrý nápravy, přední by byl jako bonus. Řízení, matice, mi nevadí. Dokonce máme na skladě sání z rapida, na 136ku, takže ten bysme tam mohli napasovat taky. Jen pořešit karbík.
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650 2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford
|
27.2.16, 22:42 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12135 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Nový příběh no.3 - str. 28 aneb Škoda 120 GLS !
Trochu v tom litas hele.
Zadna siroka převodovka není. Mokry poloosy jsou plne zamenny, da se klidne na jednu stranu dat kratka a na druhou dlouha.
A téma nenavratejma zmenama si to fakt rozmysli, jednou by te to mohlo mrzet. Ja osobne jsem jezdil s uzovkou co mela zadni napravu sirokou a bylo to fajn, vlečka (uhlova) je dobra, ale musí bejt v top stavu, jinak je s tim peklovani vic nez s mokrou.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
27.2.16, 23:31 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
Re: Nový příběh no.3 - str. 28 aneb Škoda 120 GLS !
převodovky se nerozlišujou široká/úzká, ale pro kyvku(mokrý poloosy) a pro vlečku a ještě 4q a 5q, takže máš 4 kombinace vlečkovej 4q se blbě shání, nejčastějc seženeš 5q z Rapida 5q převodovka je proti 4q delší, bude třeba upravit kastli nebo přeskládat diferák z 5q vlečkový do kyvkový 4q
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
27.2.16, 23:33 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12135 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Nový příběh no.3 - str. 28 aneb Škoda 120 GLS !
A co chces vlastne delat se 136kovym potrubim na 130ce motoru?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
27.2.16, 23:57 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Nový příběh no.3 - str. 28 aneb Škoda 120 GLS !
Nejdřív jsem se k tomu nechtěl vyjadřovat, ale budiž.. Za: 1. Gratuluju ke koupi pěkného auta 2. Nekurvi to, a nebo si moc dobře rozmysli jak to zkurvíš, protože by to bylo fakt škoda. (ať nemusím brát bod1. zpět ) 3. Pro užovku není vlečka ani pětikvalt ani 130, natož 135/6 motor povolen, takže si naděláš jen problémy. 4. Že máš výmaz motoru neznamená, že tam můžeš dát 130, protože jak bylo výše zmíněno 130 tam být nesmí, takže bys minimálně musel 7 překlepat na 1 či 2 a z hnědé slepice udělat žlutou, či černou. 5. Co se týče převodovek, tak se plně ztotožňuju s Vikym a musím poopravit Uru, protože abys poskládal suchej 4q tak krom diferáku suchého potřebuješ ještě víko převodovky z garde a je tam i jiný držák, protože převodovka je kratší, tak nemůžeš použít rapidí. Co se týče použití 5q, tak se ti nevleze do kastle..musel bys převařit tunel, což je celkem prasečina a navíc zásah do nosné části vozidla (kterou mimo jiné výrobce neschvaluje) taky ti nebudou sedět vodní trubky, takže budeš měnit uplně všecko.. 6. A rozdíl mezi vlečkou a kyvkou není zase taková sláva.. já přešel na úhlovku relativně před nedávnem a musím říct, že na kyvce jsem se cítil líp..úhlovku mám v top stavu, všechno udělané, ale to auto i když má zejména při vyšších rychlostech větší snahu držet stopu, tak má zase tendenci se v prudkých zatáčkách naklánět a prostě není to ono..s kyvkou se dá krásně plynule přejít do nádherně řízeného smyku a vlečka prostě drží drží, naklání se naklání se a pak se dost neohrabaně urve (a to nemluvím o tom, že se občas urve dřív předek, než zadek což je u zadohrabu fakt nahlavu).. Když jsi chtěl úhlovku, 5q, 136 a čtyřpísty měl jsi si pořídit rapida
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
28.2.16, 00:08 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12135 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Nový příběh no.3 - str. 28 aneb Škoda 120 GLS !
Skodovka:
ad 6) Zkratit vepředu pera a vzadu sbihavost blizkou nule. Riziko ustreleni predku se znacne snizi.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
28.2.16, 00:13 |
|
|
lubosh
Příspěvky: 950
|
Re: Nový příběh no.3 - str. 28 aneb Škoda 120 GLS !
No, teda, díky za info, musím se v tom nějak zorientovat ... Jak říkám, fa/fe jsem měl zmáklý, ale tady jsem z toho nějakej divokej ... Já už tam právě 5q mám ... Někdo ho tam v minulosti dal, společně s posilovačem brzd. Musí tak bejt tunel už upravenej, na ten se mrknu zítra za světla. A sání bylo myšleno tak, že tam ve finále může přijít motor z fáva, ideálně 136 / rapid. Na ten máme pro zástavbu sání v zásobě. Co se týče čísla motoru, když je výmaz, tak bych na motoru klidně číslo "vymáznul" a 130 by tam byla coby dup. (Ne)legálnost zásahů je mi dobře známá s tím do toho jdu. Jediný, čeho bych se bál je případná nehoda a pojišťovna. Jsem rád, že se tady najde taková spousta lidí jako Vy, co škodovky mají takhle zmáklý a poradí, vysvětlí co a jak. Klobouk dolu. PS: Široká / úzká převodovka jsem měl na mysli "široká" - 5q a úzká 4q. Asi jsem to blbě napsal. O poloosách jsem četl. Kolega "škodovkář" má tuhle "blankitku", má tam 136 motor a spousty úprav, ze kterejch bych si něco pobral, jako inspiraci na svojí ... Jo a Rapida bych tůůůze rád, ale když jsem koukal na ceny ... Já bych defakto chtěl docílit toho, že budu mít "nejmodernější - nejvychytanější" podvozek co se dělal s kastlí užovkový GLSky a nějakým "schopným" motorem, řízením a brzdama. Nadruhou stranu to nechci hnát do extrémů typu zástavby motoru, kterej v tomhle autě nikdá z fabriky nebyl.
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650 2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford
|
28.2.16, 01:26 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Nový příběh no.3 - str. 28 aneb Škoda 120 GLS !
Jenže tvůj kolega má emko.. tam to všechno s určitýma výhradama a lítáním po úřadech mít můžeš.. Co se týče toho výmazu motoru, tak v tom máš taky trochu hokej, protože výmaz tě opravňuje k tomu zahodit svůj konkrétní motor, ale musíš dodržet typ motoru, který vychází z výrobního čísla.. je to to číslo za lomítkem takže tam můžeš mít akorát /1 to je 105, nebo /2 to je 120 no a tím, že je to gls tak tam můžeš mít i /6 a /9 to jsou gls motory..jeden určený do sedana a druhý do garde, ale jsou plně záměnné. No a 130 má /7, takže s /7 či bez čísla bys měl z technické vyletět jak děcko z cigánky.. Viky píše: Skodovka:
ad 6) Zkratit vepředu pera a vzadu sbihavost blizkou nule. Riziko ustreleni predku se znacne snizi. Péra zkracovat nemůžu..stojí to teď krásně rovně, ale geometrii jsem nechal dělat..kolik tam však nastavili je otázka.. Ještě chcu vepředu vyměnit tlumiče, protože maj nalítáno přes 200tk, ale ještě se tváří, že tlumí tak nevim..
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
28.2.16, 10:55 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Nový příběh no.3 - str. 28 aneb Škoda 120 GLS !
Viky píše: Ja bych se v tom nerejpal, nevi presne tenhle rocnik, ale u vetsiny uzovek je i hreben i vlečka nevratna změna v kastli. změna v kastli už je jenom ten 5q co tam je
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.2.16, 18:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|