Autor |
Zpráva |
Stryko
Příspěvky: 103 Bydliště: Poděbrady
|
Tak převodovka nevím to se musím mrknouk kde kdy a kam se dávaly "pomalé" převodovky nicméně na trojku při cca 2000-2250 ot/min mé fáčko jede přesně 50Km/h a na čtyřku jede 80Km/h při zhruba stejných otáčkách tj. nějakých cca 2250 ot/min pokud beru že otáčkoměr ukazuje správně ale + - ano (tachometr ukazuje velice přesně)
Jinak i kdyby tam byla ta či ona převodovka je mi to celkem jedno, asfalt to stejně trhat nebude a jelikož je autíčko o něco málo mladší nežli já tak taky potřebuje jemnější zacházení
Jen doufám že se nezvýší spotřeba protože jsem s ní nadmíru spokojen
_________________ Škoda Favorit 136 LS - automobil který vás pohltí!
|
13.3.08, 14:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Stryko
Příspěvky: 103 Bydliště: Poděbrady
|
Pravda ti doma se mrknu na auto neb velký technyčák mi sebrali když jsem to včera převáděl neřádi. Doufám že mi ho dají alespoň ofotit
Jinak jsem koukal na ty grafy a nějak mi ty otáčky na pátý převodový stupeň neštymujou
_________________ Škoda Favorit 136 LS - automobil který vás pohltí!
|
13.3.08, 15:09 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
|
13.3.08, 15:47 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Ondras83 píše: no....to je hezký, ale nevyčet sem z toho, jestli když tam dám 135 převodovku jestli pojedu na 2000rpm víc než 80 nebo míň....
To ani nevyčteš, nic jako 135/136 převodovka neexistuje, záleží na stálem převodu a ten je vyznačen na čísle převodovky, tak jak je to v tabulce pod odkazem.
Do vozů Škoda Favorit se standardně montovaly převodovky se stálým převodem 3,895 , nebo 4,167 od 1. 1993 standardně a ve zvláštní výbavě od 12. 1990 do 12.1992. Do Formanů a Felícií se montuje pouze převodovka se stálým převodem 4,167. Konkrétní stálý převodový poměr rozvodovky lze zjistit z identifikačního čísla převodovky.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
13.3.08, 18:58 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
jasný, vo tý tabulce vim.....dneska sem to tak sledoval na feldě no a ta taky jede zhruba na 2000 nějakejch 80km/h....ale to co se jede s fildou normálka pohodička 100, tak se jede na (zhruba) 3000 no a když takhle jedu pohodička s fáglem tak jedu na nějakejch 2500 (spíš míň)....tak neim, prostě tam u favorita je dlouhá pětka, kvůli tomu, že nevěděli, jakej to bude dělat rachot když bude motor ve předu proto to udělali tak, aby šel v nižších otáčkách.....prostě kopec a hned se musí řadit.....(s fildou ne)
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
13.3.08, 19:49 |
|
|
Stryko
Příspěvky: 103 Bydliště: Poděbrady
|
Pokud jsem tu tabulku správně pochopil tak nevím ale jsem otáčkově níže nevím čím to je ale je to tak.
Rozdíl otáček mezi fáčkem a felinou je dle mého názoru cca 500 neb při stejné rychlosti u Felicie a Favoritu ukazuje Felicie o 500 ot/min více (porovnávám s Felicií 1,3 MPI rv. 12/1998)
Nicméně důvod bude asi taky ten že Felicie má cca 50KW a fáčko 46KW
_________________ Škoda Favorit 136 LS - automobil který vás pohltí!
|
14.3.08, 12:51 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Budíky ve favoritu jsou orientační, měřit můžou dobře, ale nemusí, taky mám na volnoběh podle otáčkoměru asi 400 otáček...
Nejde o kilowaty, ale o převody!, důvod je ten, že feldá má převod přibližně 4,2 a fávo přibližně 3,9 , přesný hodnoty si přečti na obrázku od nepéra,, když budeš mít fávo 93+,bude stejný jako felda. To je celej problém.
Naposledy upravil Vít dne 14.3.08, 13:01, celkově upraveno 1
|
14.3.08, 12:58 |
|
|
Stryko
Příspěvky: 103 Bydliště: Poděbrady
|
To bude ono tak už alespon vím jakou mám převodovku
Díky
_________________ Škoda Favorit 136 LS - automobil který vás pohltí!
|
14.3.08, 13:00 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
no z roku 88 ani jinou než dlouhou mít nebudeš, jedině, že by se v tom někdo už hrabal
|
14.3.08, 13:01 |
|
|
Stryko
Příspěvky: 103 Bydliště: Poděbrady
|
Nemyslím si že by do toho někdo vrtal neb má auto jen kosmetické úpravy a měněny byli jen díly které to potřebovali. Nicméně faktem zústává že první majitel byl nějaký kutil protože auto muselo být hned po koupi stříknuto tlumexem a mělo též vystříkané dutiny.
_________________ Škoda Favorit 136 LS - automobil který vás pohltí!
|
14.3.08, 14:14 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
to buď rád, aspoň to tolik nehnije, kdyby to neudělal, nejspíš bys už musel vyvářet
|
14.3.08, 14:21 |
|
|
Stryko
Příspěvky: 103 Bydliště: Poděbrady
|
_________________ Škoda Favorit 136 LS - automobil který vás pohltí!
|
14.3.08, 14:47 |
|
|
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
to je v klidu mě teď vyvařuje moje a už je pryč půl podlahy a to se na druhou stranu ještě nedostal. Hold kovářova kobyla a ševcova žena
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
14.3.08, 16:15 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Můžu tě ujistit, že nevím o favoritu, který by měl ten prostor u tlumičů nedotčený. Možná v muzeu.
|
14.3.08, 16:56 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Vít píše: Můžu tě ujistit, že nevím o favoritu, který by měl ten prostor u tlumičů nedotčený. Možná v muzeu.
....a ještě ten náš
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
14.3.08, 20:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|