Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 31.10.24, 22:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1957 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 131  Další
 gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Je pravda, že to je jak kdy...ale sere mě to. Asi už si motor zvykl na LPG, protože to funguje naprosto bez problémů. :? Možná si seženu jiný karbec. Nebo možná jiný motor a pomaličku jej zrenovuju. :wink:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


14.2.10, 10:21
Profil
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Nejaky lekry na pokusy mam :-)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


14.2.10, 10:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Mně blbnul motor v Dacii (1,6 BMM, LPG), taky jenom na benzín s tím, že se mi rožnula kontrolka, která dodnes nevim, co značí :roll:
Na LPG to bylo OK, ale na benzín to jelo, jako kdyby byl ucpanej přívod benzínu...
...pak jsem nějak prošel konektory v motoru (rozpojil, vyčistil, zapojil) a je o OK :)
Ale BMM tam má víc elektriky, než karbec...
...teda pokud nemáš ekotronika :)
...a s přisáváním vzduchu jsem zjistil to, že na benzín to má daleko větší vliv, než na LPG - když mi vylítla hadička podtlaku, tak na benzín to jelo na tři válce a na LPG skoro žádnej rozdíl oproti normálu.

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


14.2.10, 11:01
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No...hadičky bych zkusit mohl... Je fakt, že hadička regulace předstihu už má své nejlepší dny za sebou a konce jsou rozpraskané. Ale že by to mělo vliv jen na teplé starty? :)

Kámoš teďka bude nejspíš kupovat LEKRa na traktor, tak ho můžu nejdříve vyzkoušet u mě. :wink:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


14.2.10, 11:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Svině turecké/polské/tchaiwanské. Že já vás neposlechl hned a tu černou základovku neobrousil. Kamínky odlétavající od kol ji otřískali až na plech. Dneska jsem to musel v dost nepřirozené poloze brousit s flexou těsně u ksichtu a to natírání byla taky lahoda. V létě to asi ještě celé sundám, prdnu na to stříkací tmel (na konci jednoho prahu byl a zapotil jsem se, než jsem ten lak sundal :shock: ) a stříknu to znova. Doufám, že mi do té doby nezatuhne tužidlo co mi zbylo z loňska.

ObrázekObrázekObrázek

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


27.2.10, 18:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Dneska jsem dojezdil benzín až do chcípnutí a odteď opět jezdím na plyn. Na jednu plnou nádrž jsem najel 610,9km. Spotřeba tudíž vychází necelých 7,7l/100km což je celkem pěkná hodnota vzhledem k tomu, že v kuse jsem najel maximálně 40km, jinak to byly couračky do 15km. A ještě ty moje zimáky, ty sežraly určitě litr. :?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


28.2.10, 18:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10230
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Vliv zimáků se nadhodnocuje. Obvykle dělá tak 0,2 - 0,3l/100km. Spíš je zvýšená spotřeba zimou - studený starty, delší chod na sytič, na namrzlé silnici se jede pomalu - a pak se to hodí na gumy...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


28.2.10, 18:45
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
Já tomu taky nevěřim, na 105L jsou celoročně měkký zimáky a nežere víc.


28.2.10, 18:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jo, ale podívejte se, na čem jezdím já. :) Navíc ty gumy neudrží tlak a mě to nebaví furt foukat, takže jsou skoro pořád podhuštěné. Ale třeba máte pravdu. V létě mu dám taky plnou a vyjedu do sucha...uvidíme jak to vyjde.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


28.2.10, 19:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Dneska jsem si udělal radost a promazal ventilátor topení. Takže už mě neruší žádné cvrlikání. Ale proč jsem to neudělal už před půl rokem, kdy to začalo nevím. :oops:

Mimochodem po promazání dokáže ventilátor na trojku vytvořit v autě docela slušný vichr. :shock: Takže vřele doporučuju. Teď už nevidím žádný důvod dávat topení z Feldy.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


3.3.10, 16:49
Profil

Příspěvky: 278
Příspěvek 
Ahoj, rád bych se zeptal jak při tom promazání ventilátoru topení postupovat. Už mi taky začíná docela hlučet. Předem díky za odpověď.

_________________
Favorit GLXi


4.3.10, 19:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No hučení je do jisté míry normální. Já sundal horní kryt a pak už jde vidět motor. Jen je k němu velice špatný přístup. Nejlepší je mít olejničku s dlouhou špicí. Ventilátor jsem zapl na první rychlostní stupeň a pak jsem do míst, kde se hřídelka dotýká tělesa ventilátoru nakapal pár kapek motorového oleje. Tohle jsem něklikrát opakoval na všechny rychlostní stupně. Nakonec jsem ventilátor vypl a při ručním otáčení jsem s ním hýbal zleva doprava (tam byla příčina mého vrzání). Stříkat na to olej ve spreji nedoporučuju, to jsem udělal před půl rokem a dlouho trvalo než se z toho vzpamatoval (výrazně se zpomalil jeho chod, ale časem asi olej stekl, tak to pak jelo OK).

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


4.3.10, 20:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Dneska mě zase překonal můj "zimní kopeček" :D Aspoň jednou za zimu ho prostě nevyjedu a divím se, že to auto je ještě celé. :oops: Jediné co jsem zatím našel je trochu ohnutá koncovka výfuku. :roll: Zůstal jsem tam stát naštorc předkem zapíchnutý do svahu a zadkem pár centimetrů od plotu. :) Takže plný rejd, zpátečku a toč se... Když jsem se řítil pozadu dolů a v zrcátku viděl ten sloupek od plotu a vzpomněl si na ten velký kus obrubníku, který jsem taktak minul při cestě nahoru, tak jsem se opotil, že budu muset vyklepávat zadek a shánět pátá vrata, ale nakonec všechno dobře dopadlo. :)

ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


7.3.10, 12:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Další blbůstka hotova.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


9.3.10, 19:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
:lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


9.3.10, 20:32
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1957 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 131  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz