Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.9.24, 14:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1927 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 129  Další
 Tuner#2 - Škoda 105 - 136L 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Viktor se víc osvědčil na závodákách, kde je velká komprese, já mám srovnanou hlavu a temac mě vzadu chčije, ale stojí asi o 200 mín než victor :) když sem repasovali kámošoj motor, cca 90 koníků, komprese 11:1 tak sme dávali victora, ale normálně dáváme temac a vydržel v pohodě, ale sou to seriový auta, co většinou neznaj 5 tis

osobně bych bejt tebou dal victora :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


1.11.09, 20:43
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Hledal jsem to snad všude, ale nenašel - zajímalo by mne, kde máš přesně umístěnou palivovou pumpu? Vím že někde dole u nádrže, ale k čemu je tam připevněná? Ke krycímu plechu pod nádrží? A ještě jak je přichycená, potřebuje silentbločky kvůli hluku nebo nejsou třeba?
Děkuji za odpověď :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


1.11.09, 21:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5627
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
jedna fotka, ale nejsem si jist, jestli pak Honza umístění ještě nepředělával. Silentbolky tam jsou
http://img.skoda-virt.cz/vase_auta_uplo ... -16_41.jpg

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


1.11.09, 21:34
Profil

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Díky, ale tuhle jsem viděl, mám takový dojem, že Honza na Virtu pak řešil spálení pumpy snad právě špatného umístění a novou dal někam dolů k nádrži kde je stále zaplavená benzínem.. Už si to téma ale moc nepamatuji :oops:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


1.11.09, 21:37
Profil

Příspěvky: 188
Bydliště: Banská Bystrica
Příspěvek 
temac je fajn


Naposledy upravil suri dne 15.3.11, 11:48, celkově upraveno 1



1.11.09, 21:38
Profil

Příspěvky: 188
Bydliště: Banská Bystrica
Příspěvek 
to šemík http://skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/5 ... 5#p1003865


1.11.09, 21:39
Profil

Příspěvky: 188
Bydliště: Banská Bystrica
Příspěvek 
a ešte k tesneniu , používal som aj oplechované hrubé s kaliny a spokojnosť , ono vydrží všetko pokiaľ je hlava rovná ako má byť , blok rovný , vložky majú presahy ktoré sú na každej vložke rovnaké , čistota a stav dosadacích ploch netreba komentovať , to ty isto dobre vieš .


Naposledy upravil suri dne 15.3.11, 11:48, celkově upraveno 1



1.11.09, 21:41
Profil

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ahá, díky za link na to téma Suri. Je tedy potřeba ji mít hodně dole, není mi ale stále jasné kde ji tam vlastně Žlutka má :lol: :oops: Já přemýšlím o uchycení na krycí plech nádrže (pokud se vejde, ale nějaké místo tam je). Přepad do hrdla nádrže mám, jen asi zvětším přepadovou trysku (teď je tryska jen 50).

Sorry za zaplácávání garáže :oops:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


1.11.09, 21:58
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
To není zaplácávání, ale řešení konkrétního vozu v jeho Garáži...a mě to taky zajímá. 8)

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


1.11.09, 22:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 56
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
paži: JJ to je pěkný, ale udolával jsem ho dlouho, na rovině to docela jeda. jen dodám, že 1,1 s turbem, takže tam krouťák bude slušnej.


1.1 CRDI
55 kW a 152 Nm.... ;-)

_________________
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8T ..... ostatní je druhořadý :mrgreen:


1.11.09, 22:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Šemík: Mám v tom samém místě jako na fotce d MATTESSa, jen je níž a to na tom nosníku v kterém jsou 3 - 4 kulaté díry. Takže těsně nad plechem motoru. Podle mě ta spálená byl vadný kus, více se hřála a asi ten šváb byl vadný? Netuším.

TUNER: NJ tak parametry +/- podobné menší výkon, ale větší krouťák.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


2.11.09, 11:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Tak byl tady dotaz jak jsem měl uchycenou kameru. Kamera byl kompakt buď Panasonic a nebo Canon (Panasonic jsou první dvě videa a má lepší zvukový záznam) a byl takhle na stativu přidělaný za držák sedačky a za držáky podlahy.

Obrázek

Tady je pak to víčko expanzky + to co jsem vyškrabal z nádobky jsem vymáznul na něj takže na víčku toho bylo o něco méně po otevření. Je KO těsnění? Už jsem slyšel že být nemusí a to od člověka který tomu docela rozumí. Poslal jsem mu taky fotku tak uvidíme co na to řekne po fotce. Jinak říkal vzít Temac

Obrázek

No a tady mě zajímá co to způsobilo. Poblité sání a z druhé strany trubka na vodu a plech u výfuku. Při normální jízdě to nikdy nedělalo, asi velké odstředivé síly a přetíkala plovákovka tím otvorem v karbci z boku? Nevybavuju si jak to tam přesně je, už jsem to zas dva roky neměl rozebraný. Dá se tomu zabránit?

ObrázekObrázekObrázek

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


2.11.09, 13:02
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Máš toho sajrajtu viacej ako ho mám ja na svojej expanzke. U mňa sa to kadoročne opakuje a nič tomu autu neni. Ale ty tam toho máš fakt veľa. Ale či naozaj tomu niečo je, to ti neviem povedať.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


2.11.09, 13:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
V tomhle místě mám na LEKRu taky proužek, asi od benzínu, nikdy jsem tam nic tíct neviděl ale občas se to objeví. Taky kolem osičky klapky prvního stupně pod tou pružinou.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


2.11.09, 13:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Jinak na pumpu je dobrý tohleto http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... 224d8d62f2
mám jí nakonec vzadu u nádrže a pokud běží motor, slyšet to není.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


2.11.09, 13:21
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1927 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 129  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz