Tak jsem se rozhodl, kdyz tak vidim jak jsou Semik, Carlos a dalsi pilni, ze pro vas take neco vyfotim abyste vedeli co se na Rapidu chysta.
Predem chci upozornit, ze jsem upustil od jakekoliv tuzeriny stylou lampy z kila a podobne nesmysli... Budu se snazit dat Rapida do co nejlepsiho stavu, nerikam originalniho. Kazdopadne se budu snazit o co nejpuvodnejsi vzhled. Rozhodne se ale Rapid nevyhne 70A altiku, rychlobeznemu starteru a dalsich uprav.
Ted uz ale k pranovanym zmenam.
Nejdrive prostor motorovy:
Zde muzete videt el. palivovou pumpu z dob kdy byly skodovky na kazdem startu a srdcem nektere z nich byla prave tato pumpa. Chytam se ji namontovat co mozna nejdrive, staci pouze doresit jeji umisteni...
A nyni neco z prostor kabiny. Moje snazeni miri k tomu, aby budiky na prvni pohled vypadali jako originaly ale v noci aby svitili pouze cislice. Momentalne jsem se zasekl na tom, jak realizovat rucicku... K tomu jak je tento cil realizovan. Nechal jsem si laserem vyriznout prislusne kruhy z opaloveho plexiskla. Polepy jsou tisteny na laserovce jelikoz ta dela do jiste miry neprusvitnou vrstvu narozdil od ingoustu. Vysledek vidite na fotce:
Nakonec jsem se rozhodl, ze kdyz uz mam rozebrane budiky a motor po GO, ze si natocim tachometr tak aby mi souhlasil prave s motorem:
Vim, ze to neni moc ale jeste sebehnu do sklepa abych vam vyfotil moje vleckove kralovstvi