Autor |
Zpráva |
VeTeV
Senior TW team
Příspěvky: 766 Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
|
zasrana geometrie....tak sbihavost dodelana jak na predku tak na zadku, ale...ano ej tma dalsi ale - odklony prednich kol - mam je spatne (do V) a proto stale drhnu ty priblble lemy - takze vyndat napravu, pridat podlozky a zase nasadit a opet na sbihavost... no asi az na jare...
nevi nekdo kolik je origo podlozek? jako sila?
_________________ Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe
Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?
|
26.10.09, 21:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
OndraM
Příspěvky: 202 Bydliště: Praha-západ
|
takhle uděláná verze se mi líbí upa nejvíc, čtyřoko má styl a ta tvoje je ještě vymazlenější palec nahoru! (jen ty mlhovky, to je zlo, ale je to věc vkusu)
_________________ Škoda Felicia Combi 1.3MPI GLXi 91k -> 134Nm Škoda Felicia Combi 1.6MPI GLXi Mercedes-Benz C220 CDI
|
26.10.09, 21:29 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Na eMkový nápravě, co jsem rozbíral byly snad 0,5 mm, já mám 2mm. Ty 2mm byly na origo nápravě, teď mám uzkou hřebenovku.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
26.10.09, 21:30 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Já měl na Rápu podložky pod kozlíkama 2 jedná tenčí jedna silnější ale rozměry netuším.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
26.10.09, 21:32 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
No ty by sis měl odměřit, kolik máš teď odklon kol, podložky by měli být síly 1 mm a 3 mm, teoreticky by podložka síly 1mm mění odlon o 17 miniut a 30 sekund, podložka 3 mm o 52 minut a 30 sekund a výsředným čepem by měla jít teoreticky měnit a 18 minut., jen pro úplnost odkoln na 14 kolách by měl byt 1 stupeň a 30 minut plus mínus 15 minut a na třináckách minuta a 15 minut plus mínus 15 minut a u eMka i u Úžovky je to stejný.
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
26.10.09, 21:42 |
|
|
VeTeV
Senior TW team
Příspěvky: 766 Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
|
OndraM píše: takhle uděláná verze se mi líbí upa nejvíc, čtyřoko má styl a ta tvoje je ještě vymazlenější palec nahoru! (jen ty mlhovky, to je zlo, ale je to věc vkusu)
proc zlo? je to origo reseni a dobove...zlo ej ze to porad nekde drhnu
_________________ Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe
Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?
|
26.10.09, 21:43 |
|
|
VeTeV
Senior TW team
Příspěvky: 766 Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
|
Veteranista píše: No ty by sis měl odměřit, kolik máš teď odklon kol, podložky by měli být síly 1 mm a 3 mm, teoreticky by podložka síly 1mm mění odlon o 17 miniut a 30 sekund, podložka 3 mm o 52 minut a 30 sekund a výsředným čepem by měla jít teoreticky měnit a 18 minut., jen pro úplnost odkoln na 14 kolách by měl byt 1 stupeň a 30 minut plus mínus 15 minut a na třináckách minuta a 15 minut plus mínus 15 minut a u eMka i u Úžovky je to stejný.
hele ajk to teda je ja ted kdyz nad tim premyslim tak amm spis acka - pac nemam 1stpen a tech x minut, ale naopak 0 minut a 20 stupnu....
_________________ Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe
Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?
|
26.10.09, 21:45 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Co jsem viděl asi 5 náprav, tak vždy na jedné straně jedna silná a jedna slabá podložka a na druhé jen jedna slabá. Zřejmě je forma na nápravnici špatně udělaná a proto v pravo po směru jízdy bylo vždy více a musím tam mít ví i na Žlutce.
Jinak sériová geometrie má 1°do V, takže to je v pohodě. Pokud uděláš větší Áčka, tam musíš přidat i na zbíhavosti, aby se ložiska pořád stejně namáhala. Díky tomu, že hodně najedeš, tak bych šel max. na 0,5° do V, nebo na nulu víc ne.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
27.10.09, 13:04 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
VeTeV píše: Veteranista píše: No ty by sis měl odměřit, kolik máš teď odklon kol, podložky by měli být síly 1 mm a 3 mm, teoreticky by podložka síly 1mm mění odlon o 17 miniut a 30 sekund, podložka 3 mm o 52 minut a 30 sekund a výsředným čepem by měla jít teoreticky měnit a 18 minut., jen pro úplnost odkoln na 14 kolách by měl byt 1 stupeň a 30 minut plus mínus 15 minut a na třináckách minuta a 15 minut plus mínus 15 minut a u eMka i u Úžovky je to stejný. hele ajk to teda je ja ted kdyz nad tim premyslim tak amm spis acka - pac nemam 1stpen a tech x minut, ale naopak 0 minut a 20 stupnu.... Počkej to je nějaká blbost, nemá tam být 0°20"?
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
27.10.09, 13:07 |
|
|
VeTeV
Senior TW team
Příspěvky: 766 Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
|
jasne sem to psal polorozespalej ) kazdopadne mam podlozky stejne, ale jak pises jedna strana neni uplne stejna - utika to o 10 minut i po sestelovani excentrem...
sbihavost mam 0,8 na kazde strane dokupy tedy 1,6... kazdopaden jak jsem pochopil mam to tdy spise do A...
_________________ Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe
Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?
|
27.10.09, 13:10 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Pokud máš 0° 20" tak máš kola skoro kolmo k zemi a klidně bych to tak nechal, citelně znát bylo až když jsem teď šel na 2°15" do A, tak ty 2° navíc jsem už poznal, ale předtím jsem měl taky kolem 0 a bylo to jak série. Jestli to máš do A nebo do V, to Tě měl říct, třeba ten známej co to dělá mě, tak má sice lasery, ale nevyjíždí žádný protokol a je otázka co on považuje za + a co za -
Už jsem se setkal s tím, že + byli kola do V, což by měl být opak si myslím.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
27.10.09, 13:47 |
|
|
VeTeV
Senior TW team
Příspěvky: 766 Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
|
no ja to prozatim tak necham, tu odchylku 10 minut nepovazjuji za tolik vyznamnou abych kvuli tomu vyndaval napravu... ja jsem rad za konecne rozumnou sbihavost, nebot ty gumy jsem uz nechtel dal trapit... a ono to konecne i trosku ozilo kdyz se gumy nesezvejkavaji...
stejnak me napada stale myslenka postavit si novou predni napravu - todle je repas a holt pomalu ale jiste zacnu zase shnaet dile...
BTW - co planujes s tema sedackama z tej 130? jsou prosezeny?
_________________ Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe
Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?
|
27.10.09, 13:56 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Bohužel z auta nic na prodej nebude. Alespoň zatím jde na pár let do stodoly. Více u mého auta.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
27.10.09, 14:38 |
|
|
sep
Příspěvky: 4
|
stejnak me napada stale myslenka postavit si novou predni napravu - todle je repas a holt pomalu ale jiste zacnu zase shnaet dile...
jeden by rekl ze toho budes mit dost a ono houby,nechces rovnou rozjet kusovou výrobu vozů 105/120?Něco jako Ocelot v Žacléři s 1203kama:-)
|
29.10.09, 17:53 |
|
|
VeTeV
Senior TW team
Příspěvky: 766 Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
|
sep píše: stejnak me napada stale myslenka postavit si novou predni napravu - todle je repas a holt pomalu ale jiste zacnu zase shnaet dile... jeden by rekl ze toho budes mit dost a ono houby,nechces rovnou rozjet kusovou výrobu vozů 105/120?Něco jako Ocelot v Žacléři s 1203kama:-)
NAZDAR!!! no už mě to taky napadlo - hele já jsem asi padlej an hlavu, místo abych to zaklapl, tak pořád vymejšlim kraviny...
BTW - do tej Krče jsem se pořád nedostal pro ty blbosti, proto neposílám, ale snad se zadaří te´d jak padne zima na blata - snažil sjem se využít pěkné počasí do mrtě a hlavně jsem u našich dělal zedníka )
_________________ Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe
Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?
|
30.10.09, 14:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|