Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Bukajovo MBG - Levandulka https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=14520 |
Stránka 1 z 9 |
Autor: | Bukaj [ 11.12.08, 23:36 ] |
Předmět příspěvku: | Bukajovo MBG - Levandulka |
Tak asi nic nebude, právě mi tady zmizel text, kterej jsem smolil přes hodinu Jsem naštvanej a dnes už nemám náladu to psát znovu, takže dám pouze odkaz na fotky: http://bukajovofoto.rajce.idnes.cz/1000 ... evandulka/ A poděkování především těmto lidem: Carlos, Petro, Matthes, Šemik, Fatal Mějte se a dobrou noc... |
Autor: | Jarda S. [ 12.12.08, 21:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://skoda-virt.cz/cz/inzerce/prodam- ... ?offset=30 víko mbx |
Autor: | Dawid130 [ 13.12.08, 12:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak máš u mě jednu bednu od fatala. |
Autor: | Bukaj [ 24.12.08, 16:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: http://skoda-virt.cz/cz/inzerce/prodam-cz/100806-al-viko-5kanal/?offset=30 víko mbx To nebude origo |
Autor: | Bukaj [ 24.12.08, 16:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dawid130 píše: Tak máš u mě jednu bednu od fatala. Jo, jo, jo Díky moc, teď jsem měl hoňku, tak snad se po Vánocích nějak domluvíme, díky vám oběma |
Autor: | Kachnis [ 24.12.08, 17:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
sem zvedavej kam se MBG bude ubirat... akorat se stydim,ale myslis sem ze MBG ma jen 2 dvere.. |
Autor: | Ondras83 [ 24.12.08, 17:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kachnis píše: sem zvedavej kam se MBG bude ubirat... akorat se stydim,ale myslis sem ze MBG ma jen 2 dvere.. to bylo MBX... |
Autor: | ferrari [ 24.12.08, 22:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hej, hej, to bolo MBX...to malo tuším 1,1 obsah a dva karbece, že? Ale, čo to znamená MBG? Ešte MB, to hej...ale MBG? A keď vidím toto autíčko, spomenim si, ako môj sused (aktuálen cca 80 rokov) asi pred 7 rokmi predal svoju tisícovku (tak ju volal) za smiešnych 6 000 Skk...a kedže ju mal od novoti, autíčko malo najazdených nejakých 100 000 km a vyzeralo, akoby práve vyšlo z linky...ach jo, byť to teraz, už by bolo MBčko moje...pred 10timi rokmi, v mojich vodičských začiatkoch, som mal tisícovku s motorom Š110 (ale bol dosť KO, papal viac oleja, ako benzínu, ale ťahal do 120 km/h) a spomínam na ňu v dobrom...tiež kamarátov dedko mal tisícovku (taktiež veľmi zachovalú, iba zadok mala z Š100, ale to nebol problém vrátiť späť) a skončila v šrote..a bola ozaj zachovalá (a tichučká), bolo ju treba iba nalakovať... |
Autor: | Carlos [ 24.12.08, 22:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jednoduše: 1000 MB - obyč tisícovka 1000MB De Luxe - tisícovka s lepší výbavou 1100MB - Výbava jako de luxe, ale motor 1,1 1000MBG - taky obyč tisícovka, výbava de luxe, ale dva karburátory 1000MBX - dvoudvířko s motorem litr a dvěma karburátorama 1100MBX - dvoudvířko s motorem 1,1 a jedním karburátorem |
Autor: | ferrari [ 24.12.08, 23:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Carlos píše: Jednoduše: 1000 MB - obyč tisícovka 1000MB De Luxe - tisícovka s lepší výbavou 1100MB - Výbava jako de luxe, ale motor 1,1 1000MBG - taky obyč tisícovka, výbava de luxe, ale dva karburátory 1000MBX - dvoudvířko s motorem litr a dvěma karburátorama 1100MBX - dvoudvířko s motorem 1,1 a jedním karburátorem Dík, super za vyčerpávajúcu info...takže sused mal 1000MB de Luxe...njn, týmto tisícovkám sa nejak nerozumiem...až kilečkám...mal som aj 110LS, super autíčko, super motor, športové vyžitie..ale trochu málo miesta v interiéri... |
Autor: | Carlos [ 24.12.08, 23:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: Dík, super za vyčerpávajúcu info...takže sused mal 1000MB de Luxe...njn, týmto tisícovkám sa nejak nerozumiem...až kilečkám...mal som aj 110LS, super autíčko, super motor, športové vyžitie..ale trochu málo miesta v interiéri... Vubec není zač, jinak 110 LS je dle mě taky supr auto. A je taky nejvzácnější z řady 100/110 (ano je i vzácnější než eRko). |
Autor: | ferrari [ 25.12.08, 00:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Njn, Š110LS...bolo ich asi vyrobených málo...toto bol r.v.72 (asi z prvých), vnútri hnedé čalúnenie...bola vcelku zachovalá, len nápravy sme museli zgenerálkovať...a tiež čas a hrdzu nezastavíš...aj kamarátov tatko mal Š110Ls, ale už mal kadečo porobené s motorom...bola celkovo v dobrom stave, ale motor už nemal šmrnc 110LSky...už to bol taký charakter 120tky... |
Autor: | Bukaj [ 25.12.08, 17:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Předně děkuji Carlosovi za poměrně vyčerpávající info Ještě dodám, že všechny vozy MBX a MBG byly "De luxe" a dvoukarburátorové verze se lišily nejen karburací, ale i časováním ventilů (jiná vačka, hlava), měly vyztužené písty a zvýšený k.p.. Kromě sacího potrubí bylo jiné i výfukové (přizpůsobené sacímu) a tyto motory byly vlastně první s tlakově litou hliníkovou vanou (později též Š 1100MB/X, 110LS, R a 742). |
Autor: | Danster [ 13.12.09, 17:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jsem ti zkouknul galerii, práce na ní bude dost ale určitě si to MBG zaslouží. Tak ať se hlavně daří v renovování a podaří se ti sehnat všechny potřebné díly, aby byla "Levandulka" co nejblíže origo stavu |
Autor: | Bukaj [ 14.12.09, 16:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Danster píše: Tak ať se hlavně daří v renovování a podaří se ti sehnat všechny potřebné díly, aby byla "Levandulka" co nejblíže origo stavu Díky Příští rok bych se rád vrhnul na plechařinu, ale dost to záleží na penězích, kterých moc není , tak uvidim, jak to dopadne... Tobě též přeji hodně výhodných koupí chromovaných lišt apodobně (a ty otvíráky nasazuj co nejmíň, tomuhle autu nesluší ) |
Stránka 1 z 9 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |