Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Bukajovo MBG - Levandulka
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=14520
Stránka 1 z 9

Autor:  Bukaj [ 11.12.08, 23:36 ]
Předmět příspěvku:  Bukajovo MBG - Levandulka

Tak asi nic nebude, právě mi tady zmizel text, kterej jsem smolil přes hodinu :evil:
Jsem naštvanej a dnes už nemám náladu to psát znovu, takže dám pouze odkaz na fotky:
http://bukajovofoto.rajce.idnes.cz/1000 ... evandulka/

A poděkování především těmto lidem: Carlos, Petro, Matthes, Šemik, Fatal

Mějte se a dobrou noc...

Autor:  Jarda S. [ 12.12.08, 21:11 ]
Předmět příspěvku: 

http://skoda-virt.cz/cz/inzerce/prodam- ... ?offset=30
víko mbx 8)

Autor:  Dawid130 [ 13.12.08, 12:10 ]
Předmět příspěvku: 

Tak máš u mě jednu bednu od fatala.

Autor:  Bukaj [ 24.12.08, 16:52 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
http://skoda-virt.cz/cz/inzerce/prodam-cz/100806-al-viko-5kanal/?offset=30
víko mbx 8)

To nebude origo :)

Autor:  Bukaj [ 24.12.08, 16:53 ]
Předmět příspěvku: 

Dawid130 píše:
Tak máš u mě jednu bednu od fatala.


Jo, jo, jo :)
Díky moc, teď jsem měl hoňku, tak snad se po Vánocích nějak domluvíme, díky vám oběma :)

Autor:  Kachnis [ 24.12.08, 17:02 ]
Předmět příspěvku: 

sem zvedavej kam se MBG bude ubirat... akorat se stydim,ale myslis sem ze MBG ma jen 2 dvere.. :oops: :oops:

Autor:  Ondras83 [ 24.12.08, 17:08 ]
Předmět příspěvku: 

Kachnis píše:
sem zvedavej kam se MBG bude ubirat... akorat se stydim,ale myslis sem ze MBG ma jen 2 dvere.. :oops: :oops:

to bylo MBX...

Autor:  ferrari [ 24.12.08, 22:42 ]
Předmět příspěvku: 

Hej, hej, to bolo MBX...to malo tuším 1,1 obsah a dva karbece, že?
Ale, čo to znamená MBG? Ešte MB, to hej...ale MBG?

A keď vidím toto autíčko, spomenim si, ako môj sused (aktuálen cca 80 rokov) asi pred 7 rokmi predal svoju tisícovku (tak ju volal) za smiešnych 6 000 Skk...a kedže ju mal od novoti, autíčko malo najazdených nejakých 100 000 km a vyzeralo, akoby práve vyšlo z linky...ach jo, byť to teraz, už by bolo MBčko moje...pred 10timi rokmi, v mojich vodičských začiatkoch, som mal tisícovku s motorom Š110 (ale bol dosť KO, papal viac oleja, ako benzínu, ale ťahal do 120 km/h) a spomínam na ňu v dobrom...tiež kamarátov dedko mal tisícovku (taktiež veľmi zachovalú, iba zadok mala z Š100, ale to nebol problém vrátiť späť) a skončila v šrote..a bola ozaj zachovalá (a tichučká), bolo ju treba iba nalakovať...

Autor:  Carlos [ 24.12.08, 22:54 ]
Předmět příspěvku: 

Jednoduše:
1000 MB - obyč tisícovka
1000MB De Luxe - tisícovka s lepší výbavou
1100MB - Výbava jako de luxe, ale motor 1,1
1000MBG - taky obyč tisícovka, výbava de luxe, ale dva karburátory
1000MBX - dvoudvířko s motorem litr a dvěma karburátorama
1100MBX - dvoudvířko s motorem 1,1 a jedním karburátorem

Autor:  ferrari [ 24.12.08, 23:09 ]
Předmět příspěvku: 

Carlos píše:
Jednoduše:
1000 MB - obyč tisícovka
1000MB De Luxe - tisícovka s lepší výbavou
1100MB - Výbava jako de luxe, ale motor 1,1
1000MBG - taky obyč tisícovka, výbava de luxe, ale dva karburátory
1000MBX - dvoudvířko s motorem litr a dvěma karburátorama
1100MBX - dvoudvířko s motorem 1,1 a jedním karburátorem


Dík, super za vyčerpávajúcu info...takže sused mal 1000MB de Luxe...njn, týmto tisícovkám sa nejak nerozumiem...až kilečkám...mal som aj 110LS, super autíčko, super motor, športové vyžitie..ale trochu málo miesta v interiéri...

Autor:  Carlos [ 24.12.08, 23:22 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
Dík, super za vyčerpávajúcu info...takže sused mal 1000MB de Luxe...njn, týmto tisícovkám sa nejak nerozumiem...až kilečkám...mal som aj 110LS, super autíčko, super motor, športové vyžitie..ale trochu málo miesta v interiéri...


Vubec není zač, jinak 110 LS je dle mě taky supr auto. A je taky nejvzácnější z řady 100/110 (ano je i vzácnější než eRko).

Autor:  ferrari [ 25.12.08, 00:01 ]
Předmět příspěvku: 

Njn, Š110LS...bolo ich asi vyrobených málo...toto bol r.v.72 (asi z prvých), vnútri hnedé čalúnenie...bola vcelku zachovalá, len nápravy sme museli zgenerálkovať...a tiež čas a hrdzu nezastavíš...aj kamarátov tatko mal Š110Ls, ale už mal kadečo porobené s motorom...bola celkovo v dobrom stave, ale motor už nemal šmrnc 110LSky...už to bol taký charakter 120tky...

Autor:  Bukaj [ 25.12.08, 17:52 ]
Předmět příspěvku: 

Předně děkuji Carlosovi za poměrně vyčerpávající info :)
Ještě dodám, že všechny vozy MBX a MBG byly "De luxe" a dvoukarburátorové verze se lišily nejen karburací, ale i časováním ventilů (jiná vačka, hlava), měly vyztužené písty a zvýšený k.p.. Kromě sacího potrubí bylo jiné i výfukové (přizpůsobené sacímu) a tyto motory byly vlastně první s tlakově litou hliníkovou vanou (později též Š 1100MB/X, 110LS, R a 742).

Autor:  Danster [ 13.12.09, 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

Jsem ti zkouknul galerii, práce na ní bude dost ale určitě si to MBG zaslouží.
Tak ať se hlavně daří v renovování a podaří se ti sehnat všechny potřebné díly, aby byla "Levandulka" co nejblíže origo stavu :wink:

Autor:  Bukaj [ 14.12.09, 16:25 ]
Předmět příspěvku: 

Danster píše:
Tak ať se hlavně daří v renovování a podaří se ti sehnat všechny potřebné díly, aby byla "Levandulka" co nejblíže origo stavu :wink:


Díky :)
Příští rok bych se rád vrhnul na plechařinu, ale dost to záleží na penězích, kterých moc není :( , tak uvidim, jak to dopadne...
Tobě též přeji hodně výhodných koupí chromovaných lišt apodobně :) (a ty otvíráky nasazuj co nejmíň, tomuhle autu nesluší ;) )

Stránka 1 z 9 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/