Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
VeTeV - Red Alert 41kw https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=18942 |
Stránka 1 z 22 |
Autor: | VeTeV [ 18.9.09, 23:33 ] |
Předmět příspěvku: | VeTeV - Red Alert 41kw |
Dobrý den, jelikož jsem zde nový a hned jsem se stal nechtěně středem zájmu, byljsme požádán, ať sem vložím svůj vůz. Je to v pravdě vyjímečné, neboť auto nijak nepropaguji - není proč.... Jedná se o stroj Škoda 120GLS - 7/1983, jsem 5tý majitel. Zakoupeno v roce 2003 s účelem dojetí do technické a zahodit. důvod byl jednoduchý - chyběly prahy, přední blatníky na kaši, motor v rozkladu atd... Můj plán byl ovšem nabořen po zhruba týdnu vlastnictví (a to doslova) - auto bylo sestřeleno, a já rozmýšlel co dál. Za obdrženou zlatku, jsem se rozhodl auto reinkarnovat... Byla to první fáze zmrtvých vstání Karkulky. Došlo k vyvaření nezbytného, odpadnutí vyhnilého a zprovoznění - bylo to mé první seznámení s COčkem, klempířinu jsem už trošku znal, a začal sjem se šťourat celkově ve všem možném i nemožném...ve finale jsem si auto i nalakoval v pomínkách v pravdě polních... Následovala první meněí expedice do Slovenského ráje s menším problémem na alternátoru (odešel rotor)... Po návratu jsme se rozhodl, že dodám nápravy z tipu M a zgenerálkuji motor... bohužel se to trošku protáhlo a plány se postupně změnily... Počal jsem scháněti díle na nápravy a připravovat na nasazení - psal se rok 2003 a auto stálo na kozách... během dalšího roku jsem připravil tunel na 5q a začal s barvením náprav ala cirkus a různým matláním všeho možného... v té době jsem neměl rozum ) bohužel studium na VŠ a zároveń zaměstnání neumožnovali nalézti dostatek času na dokončení a tak auto nějaký rok chátralo pod plachtou..když jsem se konečně k auto opět dostal, tak bylo evidentně pozdě - stání na rozmáčeném povrchu vykonalo své... Začala tedy fáze 3 - závěrečná (psal serok 2007). Kompletní odstrojení, vyvaření úplně všeho - s heslem rez musí pryč, a na auto pokud možno jen nové díly. V této fázi jsme vyvařil od podlahy, přes prahy, vršky podběhů, nové dno kufru po nosníky až žadní blatníky - v podstatě celé auto... netknuta zůstala jen střecha... poté následovala fáze laku - tam jsem musel využít služeb lakovny ( ne že bych praktické zkušenosti neměl, ale chybělo zázemí....) po návratu z lakovny začla fáze nastrojení - co šlo dáti nové, jest nové včetně srdce auta... motem jest - co posereš to tě posílí - nebo-li vše se nezdaří napoprvé, tak si to zopákni... hlavně vytrvej... takže poctivá domácí práce za použití logiky, rukou, andrta... Současný stav : Motor 120LS - sestaven z nových dílů, série scháním 110R vačku Nápravy - z tipu M - zadní náprava - kyvná, komplet nové díly - přední náprava - hřeben, kompletně repasovaná Převodovka - mokrý 5q po výměně vnitřku by Sixta nové prvky interiéru /strop, palubka, obložení/, rozvody brzd, plechařina atd... Cílem je zachování originální vzhledu s mírnou úpravou směrem k jízdním vlastnostem (široké nápravy, 5q) Zaměření auta : jak napovídá název jedná se o vůz expediční - tzn. výlety, výlety, výlety.... prvním výletem po složení auta byla expedice Švédskem za panem losem 2009 (v době kdy Bukaj zdolával Norsko)...najeto 7tis km, 3x píchnuto, vypadlé kablíky na altíku, odešlo spojkové ložisko a lamela, povolilo gufero v komínku, totálně zničenýspodek auta (šotolinové erzety ve Švédsku...) Plánovaný cíl: Bálkánem do úplného zmaru - aneb Rumunsko, Bulharsko 2010 to jeprozatím vše... ________________________________________________________________________________________________________ Popis z cest : Švédskem za panem losem 2009 - http://www.jedemsvetem.cz/index.php?pgt ... is&akce=22 ________________________________________________________________________________________________________ videou: http://www.youtube.com/user/ppavel86#pl ... SBZA4qvkDI http://www.youtube.com/user/ppavel86#pl ... 1wzI30z9y4 http://www.youtube.com/user/ppavel86#pl ... E6icy_Z0VU fotou: |
Autor: | Nepér [ 18.9.09, 23:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
A hele, Větev, máme to za rohem... |
Autor: | gokralik [ 19.9.09, 07:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Víc hodin práce než najetých kilometrů? Stojí to za to! |
Autor: | Kachnis [ 19.9.09, 22:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja sem teda na větvi z ty Pkapsy na podbehu jak ma ty kulaty diry... od kteryho roku se to tak dela? na je na pepcovi nemam (1980) a je origo.. |
Autor: | VeTeV [ 20.9.09, 17:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kachnis píše: ja sem teda na větvi z ty Pkapsy na podbehu jak ma ty kulaty diry... od kteryho roku se to tak dela? na je na pepcovi nemam (1980) a je origo.. tak to netusim, kazdopadne takto to bylo po odkryti.... |
Autor: | Hiro [ 20.9.09, 19:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
chcu se hloupě zeptat, to zadní čelo tam patří? Nemají tam být "kapky"?? |
Autor: | Veteranista [ 20.9.09, 20:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ne žehličky tam nemají být, je to už náběh na eMko. |
Autor: | VeTeV [ 20.9.09, 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hiro píše: chcu se hloupě zeptat, to zadní čelo tam patří? Nemají tam být "kapky"?? je to rok vyroby 7/83 - tzv. mezitip... lisilo se to prave v tom ze to M kliky, zadni celo ala rapid, prepreg narazniky (ala garde).... co si nejsem jistej sjou ty chrom zrcatka, listy kolem dveri ... co si pamatuju tak ja lemovani nemel a mel jsem uz plastove zrcatka - ale dostalo se to ke me ve stavu vraku tak sinejsem jist originalitou |
Autor: | RedDriver [ 21.9.09, 13:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
moc pěkné auto, jen tak dál |
Autor: | havlik [ 24.9.09, 18:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
No konečně někde sou fotky tohohle auta |
Autor: | VeTeV [ 24.9.09, 18:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
neni nac fotit - je to porad jen skodovka:-)) |
Autor: | Carlos [ 24.9.09, 19:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Krása, fakt že jo, hlavně se mi líbí to, jak jsi zpracoval ty otvíráky, to je velmi povedené. No prostě krása pohledět, jediné co se mi nelíbí jsou ty M nápravy, ale jelikož užovkové jsou nic moc, já jsem dal gardí, tak uvidíme. Přijde mi to korektnější. Ale proti gustu žádný dišputát, máš to moc fešné. |
Autor: | Carlos [ 24.9.09, 19:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kachnis píše: ja sem teda na větvi z ty Pkapsy na podbehu jak ma ty kulaty diry... od kteryho roku se to tak dela? na je na pepcovi nemam (1980) a je origo.. Tyhle díry jsou snad na všem, já mám taky r.v. 80, model 81 a jsou tam. Ještě mě napadlo, poštáš s tím, že tohle je výztuha Pkapsy, že přes tohle je ještě jeden plech? |
Autor: | VeTeV [ 24.9.09, 19:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Carlos píše: Krása, fakt že jo, hlavně se mi líbí to, jak jsi zpracoval ty otvíráky, to je velmi povedené. No prostě krása pohledět, jediné co se mi nelíbí jsou ty M nápravy, ale jelikož užovkové jsou nic moc, já jsem dal gardí, tak uvidíme. Přijde mi to korektnější. Ale proti gustu žádný dišputát, máš to moc fešné. otviraky je napad Sepa - ale fajnej... M nápravy - užovka na nich vypadá lépe a je to také kvůli tomu, že s tím opravdu chci dávat dlouhé trasy - takže na to je prostě emková náprava lepší - i když to přináší problémy s drhnutím předních kol o lemy apod... jinak gardí nápravy je takovej můj sen do budoucna - ale jestli k tomu dojde nevím - mám v podstatě dvě repasované převodovky na kyvku, dvě nové kyvky apod |
Autor: | Carlos [ 24.9.09, 19:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
VeTeV píše: otviraky je napad Sepa - ale fajnej... M nápravy - užovka na nich vypadá lépe a je to také kvůli tomu, že s tím opravdu chci dávat dlouhé trasy - takže na to je prostě emková náprava lepší - i když to přináší problémy s drhnutím předních kol o lemy apod... jinak gardí nápravy je takovej můj sen do budoucna - ale jestli k tomu dojde nevím - mám v podstatě dvě repasované převodovky na kyvku, dvě nové kyvky apod No tak já se na garde nápravy chtěl vyprdnout, ale Bukaj mi dohodil inzerát na repasovaný vyztužený šikmý, poskytl mi přední hřebenovou nárpavu a už to jelo. |
Stránka 1 z 22 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |