Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

roxor-zelený šíp 105L
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=20844
Stránka 1 z 5

Autor:  john-the-roxor [ 29.1.10, 20:20 ]
Předmět příspěvku:  roxor-zelený šíp 105L

tož, nedá sa mi nepodeliť...

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

fotené mobilom. znárodnená mame 8) okolo 87tkm než som ju začal jazdiť, teraz 89tkm. rok výroby 1983.

úpravy: v prvom rade som silno limitovaný financiami... nie a nie nájsť nejakú poriadnu brigádu
:roll:

-nová spojka resp. pritlačný kotúč z fava a 19 lamela. úprava nutná, už sa s tým nedá jazdiť...
-5kvalt... už na ceste :)
-motor z fáva+sedr karb.
-nové dverové tapacíre
-nové plechy- blatníky, všetky dvere a zadný lavý vyvariť.
-antikorózna úprava spodku
-nový koberec do vnútra
-ak budú peniaze tak rádio
-flowmeter a skonštruovať palubný počítač

zatiaľ tak všetko :) len ono by mi teraz takých 500€ do vačku bodlo :lol:

Autor:  darklord [ 29.1.10, 20:26 ]
Předmět příspěvku: 

190mm lamelu a kotuc tam podla mna nedas ak mas original motor, uzovky mali predsa zotrvak na 180mm spojku

Autor:  john-the-roxor [ 29.1.10, 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

darklord píše:
190mm lamelu a kotuc tam podla mna nedas ak mas original motor, uzovky mali predsa zotrvak na 180mm spojku


sorry, doplietol som to :) zle som s tam vyjadril. ten pritlačak bude až s novým motorom :)

Autor:  ferrari [ 29.1.10, 20:47 ]
Předmět příspěvku: 

Pekná žehlička, pekná! Ja by som dal ešte 4oko...a ten EDSR vôbec nie je zlý :wink: ale na Favo motor už nie tento 105kový...

Autor:  Petr105 [ 29.1.10, 20:53 ]
Předmět příspěvku: 

Klasika: fávo motor, vlečku a 5kvalt... Až to jednou vyjde z módy, zapláčete tuzéři... 8) Ale užovka je to moc hezká,ještě kdyby byla v modré... :lol:

Autor:  Šemik [ 29.1.10, 21:03 ]
Předmět příspěvku: 

Petr105 píše:
Klasika: fávo motor, vlečku a 5kvalt... Až to jednou vyjde z módy, zapláčete tuzéři... 8)


Tak nějak, Fávo motor už je z módy :mrgreen: :oops:

Ouža supr, sakra se mě líbí. I barva je velmi vkusná, hlavně zachovat sériový look. :wink:

Autor:  Petr105 [ 29.1.10, 21:04 ]
Předmět příspěvku: 

:lol: Ale vážně, moc hezká škodovka...

Autor:  Carlos [ 29.1.10, 21:14 ]
Předmět příspěvku: 

Petr105: Do užovky Gardecí nápravy. :D
Jinak auto vypadá vskutku k světu. :wink:

Autor:  ferrari [ 29.1.10, 22:12 ]
Předmět příspěvku: 

Petr105 píše:
Klasika: fávo motor, vlečku a 5kvalt... Až to jednou vyjde z módy, zapláčete tuzéři... 8) Ale užovka je to moc hezká,ještě kdyby byla v modré... :lol:
To nie je tuzing, to je proste evolúcia...je to priblíženie sa 742ky moderným autám...je to o inej dynamike, iných jazdných vlastnostiach, tichu v kabíne,...už iba bezpečnosť pokrivkáva :?
Ja by som hne´d natrepal do žehličky širšie nápravy + 4oko, sa mi to proste páči. Otázne je, na čo má auto slúžiť - či pre radosť majiteľovi, alebo ako veterán (to ale môže byť teoreticky to isté)...

Autor:  Carlos [ 29.1.10, 22:18 ]
Předmět příspěvku: 

Já ti nevím, ale ouža na M nápravách je taková nevim no, chtělo by to na ní širkoký kola ale s velkym ET, což je na prd, jinak to vypadá divně dle mě. Proto jsou nejelpší nápravy z garde, vzhled stejný, jízdní vlastnosti jsou ale jinde. :)

Autor:  john-the-roxor [ 30.1.10, 01:27 ]
Předmět příspěvku: 

ono tam ten 5q MUSÍ byť 8) keďže to auto používam na bežné vozenie, tak musím hladieť aj na spotrebu a trvácnosť, ktorej vysoké otáčky už pri predpisovej 90tke asi dobre nerobia :wink: inak to tuzovať nebudem, určite žiaden bakelit a podobné nevkusnosti :) len zohnať chrómové lišty časom(niektoré chýbajú alebo sú vhodné do zberu) a pekne rozleštiť. ten motor z fava bude len taká čerešnička :) ak zoženiem tak ten pôvodný dám pekne do pucu a bude sa s ním na STK chodiť a potom v ďalekej budúcnosti sa nahodí nas5 kvôli zachovaniu pôvodnosti :)

Autor:  john-the-roxor [ 30.1.10, 02:02 ]
Předmět příspěvku: 

tak ma napadlo teraz... nezlaknite sa, nemám levitujúce auto. na fotkách je na zdviháku u kamaráta v servise :lol:

Autor:  ferrari [ 30.1.10, 08:31 ]
Předmět příspěvku: 

Len taký malý detail - môj názor je, že 105ka je na 5q slabá. Takisto, s pomocou 5q nižšiu spotrebu nedosiahneš. Aj to opotrebenie motora je otázne. Najväčším prínosom je výrazne nižšia hlôučnosť pri cestovnej rýchlosti 90-100 km/h.

Autor:  Petr105 [ 30.1.10, 08:50 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tak, 5ku využiješ možná tak na předlouhé rovině s tendencí klesání :wink:
Carlos: Jo, garde spodek je pro mě jediná přípustná evoluce užovky... Když bych chtěl 5kvalt a vlečku, koupím si Mko. Pro názornost - úpravy Šemikova vozu jsou super, ale kdyby to samé udělal např. Fatal, myslel bych si, že se zbláznil 8)

Autor:  Šemik [ 30.1.10, 09:16 ]
Předmět příspěvku: 

5q je dobrý i pro 105, po rovince supr a možná i nějaký ten kopeček.. Vemte si třeba Vikyho Edu, jeho 105 power o výkonu tak 25kW pětku taky využije (ale je předtim dobrý seřídit ventily :D :oops:)

Stránka 1 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/