Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
roxor-zelený šíp 105L https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=20844 |
Stránka 1 z 5 |
Autor: | john-the-roxor [ 29.1.10, 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | roxor-zelený šíp 105L |
tož, nedá sa mi nepodeliť... fotené mobilom. znárodnená mame okolo 87tkm než som ju začal jazdiť, teraz 89tkm. rok výroby 1983. úpravy: v prvom rade som silno limitovaný financiami... nie a nie nájsť nejakú poriadnu brigádu -nová spojka resp. pritlačný kotúč z fava a 19 lamela. úprava nutná, už sa s tým nedá jazdiť... -5kvalt... už na ceste -motor z fáva+sedr karb. -nové dverové tapacíre -nové plechy- blatníky, všetky dvere a zadný lavý vyvariť. -antikorózna úprava spodku -nový koberec do vnútra -ak budú peniaze tak rádio -flowmeter a skonštruovať palubný počítač zatiaľ tak všetko len ono by mi teraz takých 500€ do vačku bodlo |
Autor: | darklord [ 29.1.10, 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
190mm lamelu a kotuc tam podla mna nedas ak mas original motor, uzovky mali predsa zotrvak na 180mm spojku |
Autor: | john-the-roxor [ 29.1.10, 20:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
darklord píše: 190mm lamelu a kotuc tam podla mna nedas ak mas original motor, uzovky mali predsa zotrvak na 180mm spojku sorry, doplietol som to zle som s tam vyjadril. ten pritlačak bude až s novým motorom |
Autor: | ferrari [ 29.1.10, 20:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pekná žehlička, pekná! Ja by som dal ešte 4oko...a ten EDSR vôbec nie je zlý ale na Favo motor už nie tento 105kový... |
Autor: | Petr105 [ 29.1.10, 20:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Klasika: fávo motor, vlečku a 5kvalt... Až to jednou vyjde z módy, zapláčete tuzéři... Ale užovka je to moc hezká,ještě kdyby byla v modré... |
Autor: | Šemik [ 29.1.10, 21:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Petr105 píše: Klasika: fávo motor, vlečku a 5kvalt... Až to jednou vyjde z módy, zapláčete tuzéři... Tak nějak, Fávo motor už je z módy Ouža supr, sakra se mě líbí. I barva je velmi vkusná, hlavně zachovat sériový look. |
Autor: | Petr105 [ 29.1.10, 21:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale vážně, moc hezká škodovka... |
Autor: | Carlos [ 29.1.10, 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Petr105: Do užovky Gardecí nápravy. Jinak auto vypadá vskutku k světu. |
Autor: | ferrari [ 29.1.10, 22:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Petr105 píše: Klasika: fávo motor, vlečku a 5kvalt... Až to jednou vyjde z módy, zapláčete tuzéři... Ale užovka je to moc hezká,ještě kdyby byla v modré... Ja by som hne´d natrepal do žehličky širšie nápravy + 4oko, sa mi to proste páči. Otázne je, na čo má auto slúžiť - či pre radosť majiteľovi, alebo ako veterán (to ale môže byť teoreticky to isté)... |
Autor: | Carlos [ 29.1.10, 22:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já ti nevím, ale ouža na M nápravách je taková nevim no, chtělo by to na ní širkoký kola ale s velkym ET, což je na prd, jinak to vypadá divně dle mě. Proto jsou nejelpší nápravy z garde, vzhled stejný, jízdní vlastnosti jsou ale jinde. |
Autor: | john-the-roxor [ 30.1.10, 01:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
ono tam ten 5q MUSÍ byť keďže to auto používam na bežné vozenie, tak musím hladieť aj na spotrebu a trvácnosť, ktorej vysoké otáčky už pri predpisovej 90tke asi dobre nerobia inak to tuzovať nebudem, určite žiaden bakelit a podobné nevkusnosti len zohnať chrómové lišty časom(niektoré chýbajú alebo sú vhodné do zberu) a pekne rozleštiť. ten motor z fava bude len taká čerešnička ak zoženiem tak ten pôvodný dám pekne do pucu a bude sa s ním na STK chodiť a potom v ďalekej budúcnosti sa nahodí nas5 kvôli zachovaniu pôvodnosti |
Autor: | john-the-roxor [ 30.1.10, 02:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak ma napadlo teraz... nezlaknite sa, nemám levitujúce auto. na fotkách je na zdviháku u kamaráta v servise |
Autor: | ferrari [ 30.1.10, 08:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Len taký malý detail - môj názor je, že 105ka je na 5q slabá. Takisto, s pomocou 5q nižšiu spotrebu nedosiahneš. Aj to opotrebenie motora je otázne. Najväčším prínosom je výrazne nižšia hlôučnosť pri cestovnej rýchlosti 90-100 km/h. |
Autor: | Petr105 [ 30.1.10, 08:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak tak, 5ku využiješ možná tak na předlouhé rovině s tendencí klesání Carlos: Jo, garde spodek je pro mě jediná přípustná evoluce užovky... Když bych chtěl 5kvalt a vlečku, koupím si Mko. Pro názornost - úpravy Šemikova vozu jsou super, ale kdyby to samé udělal např. Fatal, myslel bych si, že se zbláznil |
Autor: | Šemik [ 30.1.10, 09:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
5q je dobrý i pro 105, po rovince supr a možná i nějaký ten kopeček.. Vemte si třeba Vikyho Edu, jeho 105 power o výkonu tak 25kW pětku taky využije (ale je předtim dobrý seřídit ventily ) |
Stránka 1 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |