technické info:
typ: Škoda 135 GLi
rok výroby: 1989
expotrčíslo: 90263
typ motoru: 135 8 /řízený kat
výkon: 41kw
pod kapotou:
spousta hadic, hadiček a drátů navíc
v tomhle stavu jsem s ní přijel... vstřikovač na zadní sedačce, na motoru sací z fava, podložky pro vyrovnání sklonu a karb ze 105ky, taky nejni origo vejfuk a nemá kat.
kompletní tělo vstřikovače a sací potrubí:
hotovo:
kastle vyvařena, teda jestli jsem něco nepřehlíd (ale snad ne)
sehnán origo (sice zmršenej) filtrbox, opravenej, připravenej pro montáž
sehnána druhá ECU, redukce pro lambdu, vstřikovač se sacim, a k tomu jako bonus druhej 135 motor
sehnáno zadní plato s kobercem a tapecy (stejný jako byly starý užovkový hnědý GL, ale jsou černý
)
aktuální stav:
skládá se, zjišťuju že jsem na spoustu věcí zapoměl
chybí:
GL proužkovaný přední sedačky a zadní opěráky
lambdasonda (sehnána kompatibilní náhrada)
dodělaz vejfuk
jak jsem kdysi slíbil, tak seznam rozdílnejch věcí GLi/klasická 135(6):
převodovka: suchá 5Q4.22 s dírou pro snímač otáček
jinej filtrbox, odvozenej od klasickýho 135/136
sací svody
rozdělovač bez přerušovače, předstih řídí ECU
AC pumpa (větší holendr na hadičku z nádrže), údajně shodná s AC z fava
jiný tankovací hrdlo (proti 136 má jednu trubičku navíc)
altík má malou řemenici (průměr 55mm)
upravenej levej šusplech aby nepřekážel katu (nic co by se nedalo zvládnout doma
)
úplně jinej držák vejfuku na spoji motor-převodovka
jinej levej držák motoru (má navíc přivařenej plech (tl. 3mm) jako držák vejfuku)
kryt převodovky za zadníma sedačkama (má díru pro kabeláž)
nádrž (holendr pro hadičku k AC pumpě má průměr 8mm místo 6mm)
další rozdíly budu doplňovat průběžně (až zase nějakej najdu
)