Škodule-mihule...120L-M(LR)
Moje bývalá..........
http://petulino.rajce.idnes.cz/Skodule-mihule/Jen doplním výčet vychytávek,co třeba nejsou patrny z fotek:
Interier:
1.dutá motorová přepážka za zadními sedadly vyplněna drtí mirelonu a zaslepena krytem-pokus o odhlučnění-výsledek=zanedbatelný
2.podsvětlení panelu rádia směr ovládaní topení=osvědčilo se
3.spínač větráku náporového chlazení kapaliny s kontrolkou=osvědčilo se
4.podsvícená hlavice řadící páky=spokojenost,jen přívod byl nedomyšlený díky možnosti točit řadičkou v ose(neměla aretaci...4q)
5.sportovní volant=spokojenost
Kolem motoru:
6.jedna aplikace LUBRIFILMU do oleje Shell -po koupi byla Škodule "zajetá na pomalo"-línej motor se spotřebou tanku=po 4letech provozu se podařilo ji "rozlítat" do standartního provozu s normální spotřebou bez újmy na motoru.
7.univerzalní přenosná lampa pro osvit benzínové pumpy=osvědčilo se
8.silné neodymové magnety z harddisku na přívodu paliva do karburátoru-výsledek=0
9.odvětrání víka ventilů do filtrační skleničky-výsledek=nějaký bordel zachycen,po kolizi hadice díky sponě-odstraněno
10.na léto - zdvojený filtr vzduchu=spokojenost
11.upravený seriový výfuk s trubkou 51mm krytý koncovkou=spokojenost(dobrý brumla)
12.tepelná izolace svodu výfuku(ne parohy)-výsledek=nic moc(na upraveném výfuku již není)
Ostatní:
13.snížené pneumatiky 175/70-lepší než klasika,lepší sedí v zatáčkách,ale
vedení při bočním větru-stejný.Bolest škudek s motorem vzadu.
14.přívod ostřikovací kapaliny hadičkou až na stěrače-při použití silikonových hadiček a několika trysek výborné i při větší spotřebě kapaliny
15.elektrické otvírání kapoty motoru=spokojenost-paráda!
16.elektrické otvírání kapoty kufru=jedna cívka na dva zámky je skoro málo,ale při chodu motoru a tím dostatečném zdroji el.proudu celkem v pohodě
17.nahražení seriových "nůžek" 1 plynovou vzpěrou u kapoty kufru=spokojenost i při nutnosti brzdit konec otevření
Ještě sem patří i zhotovení odvětrávacích otvorů do náběžné hrany křídla a la LR,které mohlo i jaksi fungovat,protože v zimě jsem viděl při rychlosti cca 65km/hod,jak sníh sfouklý ze střechy opravdu rotoval nad křídlem jako jakýsi balík slámy.
P.S.původní uložení fotek už jaksi nefungovalo,fotky jsem ještě našel....jsou tam!