Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
hans - Škoda 105 S - Sarah https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=8222 |
Stránka 1 z 11 |
Autor: | hans [ 30.12.07, 23:53 ] |
Předmět příspěvku: | hans - Škoda 105 S - Sarah |
Ahoj všichni Techwebáci! Jsem tady pro vás nová, ale určitě si na sebe brzo zvykneme! Jmenuju se Sarah, tak mě pojmenoval můj nový majitel Hans von GLEXR , který si mě dneska přivezl domů. Přijel pro mne do Mladé Vožice Rozárkou společně s pány Šemikem a McLukasem. Tedy - narodila jsem se roku 1980 v AZNP Mladá Boleslav, kde mne otypovali na Škodu 105 S. Mám tedy obdélníkový sdružený přístrojový štít, místo madel na dveřích pouze táhla, nenastavitelný sklon opěradel předních sedadel, gumové koberce, pevná okna v zadních dveřích... a jiné prvky výbavy klasické pro vozy mé modelové řady. Jsem zkrátka vzorem jednoduchosti, ve které je síla! A té síly mám opravdu dost! Když mne dnes dopoledne můj nový majitel převážel domů, nestačil se divit, jak pružně reaguji na přidání plynu a s chutí tahám i do táhlých kopců!!! Mou nejoblíbenější cestovní rychlostí je zhruba 80 km/h, což sice není na dnešní poměry mnoho, ale v této rychlosti poskytuji největší komfort co se týká poměru hlučnosti a spotřeby! Prošla jsem doposud rukama dle TP dvou majitelů, prakticky však pouze jednoho. Onoho slavného roku 1980 si mne zakoupil pán, který mne výborně zajel, poskytl mi teplou a suchou garáž, pravidelně mě ošetřoval, v zimě provozoval pouze vyloženě občas, a navíc často ošetřoval mé dutiny a podvozek - proto jsem i dnes, po 27 letech, v tak dobré kondici! Tento můj pán ale někdy kolem roku 1998 zemřel, a tak mne zdědil jeho syn. Ten se mnou skoro nejezdil, a tak jsem většinu času stála. Od roku 2006 doposud jsem stála v garáži v podstatě pořád, až mne koupil právě Hans. Se stavem tachometru 66 400!!! Jak celou cestu vyprávěl Šemikovi, zaujala jsem ho svým stavem. Posuďte sami: Dobrá, karoserie se zdála v pořádku, ale nikdo nevěřil, že v podobně krásném stavu bude i motor!! Hned po příjezdu do Písku mě můj nový majitel vzal na rampu, aby se opravdu přesvědčil o stavu mého podvozku. Potom mě i umyl, protože jsem byla po cestě 80 km celá špinavá od posypové soli. Následně jsem byla vybavena chromovými poklicemi kol, které se montovaly i na mé starší setřenice 1000 MB a Š 100. Nyní ještě pár fotek dokazujících stav mé karoserie - kromě pár nedostatků na předních blatnících (klasika) a lehce odřených B sloupků od dveří jsem jako nová! Co se týká dalších plánů se mnou, prozatím jsem postřehla, že budu odvezena na STK (kde jsem byla naposledy v roce 2004) a následně na chalupu do stodoly, kde budu na špalkách a vyleštěná čekat na léto, kdy se vždy projedu pár set kilometrů, abych se zase vrátila do svého klidu! Nejprve bude ale potřeba opravit tlumené světlomety, které vlivem špatného kontaktu v Lukasu občas nesvítí (pomoc přislíbil Horymír, nebo Šemík??!), potom vyměnit gumové součásti chladicí a topné soustavy a samozřejmě nové náplně od olejů v motoru a převodovce až po Fridex... Snad nebude třeba měnit i těsnění pod hlavou V expanzní nádržce mám poněkud rezavou vodu, ale sama si myslím, že to snad bude pouze uvolněným rezem z trubek - přece jenom jsem velmi dlouho stála! Tolik zatím vše, o všem novém vás budu informovat! Prostě jsem novou setřenicí Gargamela a starší sestrou Sršně, prvního vozu mého nového majitele! http://youtube.com/watch?v=-CPxvJNW3j0 |
Autor: | Vít [ 30.12.07, 23:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
no super, to už se dá otypovat jako veterán, stačilo by poladit pár detailů a bylo by to... |
Autor: | Šemik [ 30.12.07, 23:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jen potvrzuji Hansovy slova, Sarah je dokonalá. Dovolil bych si však uvésti na pravou míru ta přední světla, ona občas SVÍTÍ, ale většinou je tma |
Autor: | Martin 007 [ 31.12.07, 00:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak už mi je naprosto jasný proč je Šemik na prášky no Tak at ti to jezdí...hlavně že na to máte čas, prachy a máte to kam dávat chlapi...všechna čest |
Autor: | hans [ 31.12.07, 00:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky! DOufám, že ten tisíc kilometrů ročně zvládnem v pohodě! Martin 007 - no jo, kam to dávat... Gargy stojí na ulici a Sarah pude na chalupu, která je dědy, a děda ještě ani neví, že jsem jí koupil Takže snad! Vít - myslíš, že by mi na tohle už dali veteránskou atestaci? Vždyť stopětek ještě jezdí hodně, asi by to nebylo jednoduchý |
Autor: | Vít [ 31.12.07, 00:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.felicia-coupe.com/ dej si tam sekci Klubová testace vozů a nastuduj si to, možná jsem to špatně pochopil... píše se tam mimo jiné : Citace: Jaká vozidla budeme testovat ? Je nutno předeslat, že je možné otestovat pouze vozidla v bezvadném technickém stavu, odpovídajícím technické dokumentaci vyrobená do roku 1982 včetně. V možnostech našich klubových testačních komisařů je otestování následujících značek a typů vozidel : Škoda 440, Škoda 445, Škoda 450, Škoda Felicia, Škoda Octavia a super, Škoda 1000 a 1100 MB a MBX, Škoda 110 R coupé, Škoda 130RS, Škoda 100 a 110, Škoda Garde a další vozidla značky Škoda jejichž technický stav byl schválen a vyhovuje pro provoz na pozemních komunikacích. Testaci vozidel ostatních značek je možné provést individuelně po vzájemné konzultaci. Klubová testace historického vozidla má platnost jeden rok, po té je nutno její platnost prodloužit. To se však bude provádět v jiném režimu, pouze za správní poplatek. |
Autor: | Jonny [ 31.12.07, 00:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin 007 - ja som pocul ze ak auto dlho stoji ze sa znici ( ze odide karbec )neviem co je na tom pravdy ale mne to povedal aj mechanik tak ju obcas prevetraj |
Autor: | Martin 007 [ 31.12.07, 00:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nechápu proč to píšeš mě...mě když Rapid stojí tři dny, tak už mám absťák... |
Autor: | Jonny [ 31.12.07, 00:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin 007 píše: Nechápu proč to píšeš mě...mě když Rapid stojí tři dny, tak už mám absťák... aha sorry moja chyba som utahany nemysli my to eror eror eror eror eror myslel som tosamozrejme pre Hansa |
Autor: | hans [ 31.12.07, 00:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jonny píše: aha sorry moja chyba som utahany nemysli my to eror eror eror eror eror myslel som tosamozrejme pre Hansa Nevím proč by se měl stáním zničit karbec, ale neboj, i Sarah bude jezdit, každopádně z 99% v létě, nebo aspoň na suchých cestách! Tohle auto si prostě nezaslouží jezdit v těch sra*kách, co jsou teď venku |
Autor: | Jonny [ 31.12.07, 00:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
hans píše: Jonny píše: aha sorry moja chyba som utahany nemysli my to eror eror eror eror eror myslel som tosamozrejme pre Hansa Nevím proč by se měl stáním zničit karbec, ale neboj, i Sarah bude jezdit, každopádně z 99% v létě, nebo aspoň na suchých cestách! Tohle auto si prostě nezaslouží jezdit v těch sra*kách, co jsou teď venku ani ja, to mi povedal mechanik tiez som bol z toho vybity a este vravel ze to potom treba vyvarit v octe a to ma uplne dorazilo nechapem tomu |
Autor: | CROWACK [ 31.12.07, 02:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jonny píše: hans píše: Jonny píše: aha sorry moja chyba som utahany nemysli my to eror eror eror eror eror myslel som tosamozrejme pre Hansa Nevím proč by se měl stáním zničit karbec, ale neboj, i Sarah bude jezdit, každopádně z 99% v létě, nebo aspoň na suchých cestách! Tohle auto si prostě nezaslouží jezdit v těch sra*kách, co jsou teď venku ani ja, to mi povedal mechanik tiez som bol z toho vybity a este vravel ze to potom treba vyvarit v octe a to ma uplne dorazilo nechapem tomu hm, karburatorova polievka...to nebyl mechanik, ale pekny kreten, ocet je kyselina, reaguje s hlinikem a kdyz to zahrejes, jeste reakci urychlis a z karburatoru ti nezbyde nic. Dlouhym stanim pouze muzou zpuchret gumove casti v brzdach, maximalne pneumatiky, za predpokladu ze je vuz spravne uskladnen a zakonzervovan... |
Autor: | CROWACK [ 31.12.07, 02:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jinak se omlouvám Hansovi, kára super, skvělá barva a hlavně úplně geniální potahy...fakt fajnovka... |
Autor: | McLukas [ 31.12.07, 13:31 ] |
Předmět příspěvku: | Sarah |
Je mi ctí,že jsem já a náš rodinný vůz Rozárka mohli být nápomocni při koupi tohoto úžasného přibližovadla.Sic jsme se všichni zasrali od hnusné,blbé soli,které bylo na silnici požehnaně,leč dojeli jsme dobře a Sáru dovezli do rodného Písku. Vozidlo toto překonalo veškeré mé představy o možnostech stavu vozidla 28 let starého.Při pohledu na karoserii naše srdce zaplesala,neboť takto zachovalé plechy oko mé ještě nespatřilo.Respektive ano,ale ne u vozu v původním stavu.U vozu,kde se majitel nezabýval opravami,nýbrž jen údržbou. A pohonná jednotka?Takto suchý a čistý motor nemá Rozárka ani když se jí věnuji celý víkend. Zkrátka je Sarah krásné a kvalitní vozidlo,které má před sebou ještě mnoho let a mnoho kilometrů.Tedy,pokud se pan Hans Von Gargy&Sarah nezblázní a nezačne vozidlo užívati každého dne. Přeji tedy spokojené kilometry. |
Autor: | Jonny [ 31.12.07, 16:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
CROWACK píše: Jonny píše: hans píše: Jonny píše: aha sorry moja chyba som utahany nemysli my to eror eror eror eror eror myslel som tosamozrejme pre Hansa Nevím proč by se měl stáním zničit karbec, ale neboj, i Sarah bude jezdit, každopádně z 99% v létě, nebo aspoň na suchých cestách! Tohle auto si prostě nezaslouží jezdit v těch sra*kách, co jsou teď venku ani ja, to mi povedal mechanik tiez som bol z toho vybity a este vravel ze to potom treba vyvarit v octe a to ma uplne dorazilo nechapem tomu hm, karburatorova polievka...to nebyl mechanik, ale pekny kreten, ocet je kyselina, reaguje s hlinikem a kdyz to zahrejes, jeste reakci urychlis a z karburatoru ti nezbyde nic. Dlouhym stanim pouze muzou zpuchret gumove casti v brzdach, maximalne pneumatiky, za predpokladu ze je vuz spravne uskladnen a zakonzervovan... Tiez si myslim zatial som nikoho nevidel kto by sa o take nieco pokusal varit hocijaku cast auta v hrnci je asi mega blbost |
Stránka 1 z 11 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |