Skoda Garde 1982, koupil jsem ji v zari 2002 od souseda z baraku, bylacerstve po stk a nesly ji ani svetla, ani sterace.podlaha shnila, auto pred x lety vyhorelo, to mi nerek, antikorozni ochrana zadna, zadni vlecka nebyla, byla obyc. kyvka, uzka, auto sem v dubnu 2003 prodal..opravdu se na nem sypalo vsechno..
tak a to oranzovy byl nas Eda, puvodne byl oranzovej celej,ale kdysi kolem roku 93? dostal vsechny blatniky cerveny
a pak kvuli jednomu snedocechovi jeden bezovej.. slouzil nasi rosine veeelmi dobre od roku 1981, vozil mi kocarek
no a na korozi zhynul asi v lednu 2001.motor a rucni brzdu sme prehodili do kastle vyvozni modry LS z 81ho a edu sesrotovali, pred svou smrti ukazal ze ikdyz redni naprava drzela jen na 4ech M10 sroubech, pac zbytek byl uhnilej, dokazala palit po oranisti az 60km/h a delat smyky a tak
edomotor byl zajetej extremnim stylem a bez vymeny tesneni sem ho pri stavu 146500km vymontoval z kastle ls a rozebral na srot i s kastli roku 2005. telesa svetel z LSky dal zijou v pepcovi.. jeste musim najit fotky trabika a rapida 120
v pozadi posledni fotky je videt eduv legalni nastupce, roku 1998 koupil tuhle GLSku tata od znami, byla to Óťa, 120GLS/1981.roku 2001 ji tata bez slitovani zadrel, dostala GO,roku 2003 dostala svetla 160mm z pepci,protoze ty LSovy byly sesly a navic sem z nich potreboval obroucky
a pri prodeji v roce asi 2005 dostala puvodni motor 105 z pepci a ja si vzal do pepci ten jeji a dal uz to znate
jinak pote dlouho neslouzila,protoze novy majitel - spoluzak vedle ze vsi s ni moc neumel,uz kdyz jel s tatou na prepis tak dokazal ommylem udelat hodiny
a v den pepcovych narozenin ji rozstrelil kdesi hluboko v chomutove..