Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Stryko a Favorit 136 LS
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=9330
Stránka 1 z 5

Autor:  Stryko [ 28.2.08, 14:54 ]
Předmět příspěvku:  Stryko a Favorit 136 LS

Tak také přiložím svého čtyřkolového miláčka :wink:
Můj Favorit se narodil v roce 1988 a v okolí Mladé Boleslavi se pohyboval do roku 1990 kdy jsme ho zakoupili do rodiny (vystřídal tak škodu 1000MB co jsme měli).
Dnes se o něj již cca čtvrtým rokem starám já za tu dobu prodělal spoustu drobných i větších oprav. V poslední době prodělal pár oprav těsnění pod hlavou a závažnější opravy ho čekají na jaře kdy budu muset transplantovat pár plechů.
tady přihodím par obrázků aby jste měli představu :wink:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Tady máte ještě nějaké obrázky oprav těsnění pod hlavou
Obrázek

Tak čekám vaší kritiku :wink:

Autor:  Jonny [ 28.2.08, 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

Kritika ? Hmmm pekne favicko v travicke 8) vidim stitek 136 LS ... to je 50 kW ?

Autor:  gokralik [ 28.2.08, 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

Škoda že je tak nešikovně nastříkaný :( ale i tak moc pěkný. :wink:

Autor:  Stryko [ 29.2.08, 10:50 ]
Předmět příspěvku: 

Jonny: nn je to 46 KW ale bohužel čekám každým rokem až mu dotluče srdíčko a budu tam muset dát 135ku páč je tady hrozně vyžranej blok :cry:

gokralik: no je to nastříkaný tak jak přicházeli problémy no ale je to různě vyšislí od sluníčka. Jinak číslo barvy je pořád stejný :? nicméne když jsem s tím byl u lakýry říkal že nějakej doveda říznul originální barvu trochou červené tak už jsem to na kousku zkoušel a opravdu to sedí. No a na jaře po vyváření kolem zadních tlumičů to možná dám do celího laku to uvidím podle peněz.

jinak na to že stav tachomtru je něco málo kolem 200 000Km tak pořád jezdí jako drak :wink:

Autor:  michalkatka [ 29.2.08, 13:00 ]
Předmět příspěvku: 

nechce sa mi veriť že máš 200tis a chystáš sa motor meniť pretože je vyžratý... :roll: keby bola používaná chladiaca zmes nevhodná pre hliníkové motory tak to ešte chápem, ale za 200tis sa motor Favo pri bežnom použití nedá zničiť, zásada je dosť oleja a vody :arrow:
čo a kde máš teda vyžraté :?:

50kW Fava boli iba 136 BMM a 136X, vyrábali sa až od polovice 1993...

inak pekné autíčko, trocha ten lak, ale to nie je stratené...

Autor:  Josef.Radocha [ 29.2.08, 13:22 ]
Předmět příspěvku: 

Kritika? Barva nejezdí dlab na to jestli je hnědo - modro - růžovej hlavně když je zdravej a motor má chuť šlapat. Je to pěkný kousek gratuluju.

Autor:  Stryko [ 29.2.08, 13:43 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka: Vyžrané je to na pravé straně (když stojím před autem a koukám na motor) jak ke poslední otvor pro zdvihací tyčku tak mezi tím otvorem a a mezi vodním obalem který je kolem vložky válce. když jsem to před čtyřmi roky rozdělával kvůli těsnění pod hlavou tak jsem na to koukal a byla tam rovná těsnící plocha v nejslabším místě 4mm a musel jsem dát i vyvařit hlavu protože to byli díry jako do pr... . No a tet po čtyřech letech kdy jsem musel dělat opět těsnění (utopené vložky) tak jsem na to koukal a byly tam v nejslabším místě jsou jen 2mm tak tomu dávám tak 3roky. No a zatím jsem sehnal jiný motor, je to teda 135ka ale sloužit taky bude. uvažoval jsem že ho jen přestrojím ale do toho se mi moc nechce a rozhodnu se podle situace která bude až k tomu dojde. Pokusím se najít nějakou ucházející fotku a dát jí sem.

Josef.Radocha: děkuji za pochvalu s tátou se mu hodně věnujeme. Snažím se ho netrápit tak doufám že mi ještě nějaký ten rok bude sloužit no.

Autor:  michalkatka [ 29.2.08, 13:55 ]
Předmět příspěvku: 

akú nemrznúcu používaš :?: ja mám dnes na motore 195 044km a vyžraté nič nie je, používam takú modrú OMV gebuzinu...

Obrázek

Autor:  Stryko [ 29.2.08, 14:02 ]
Předmět příspěvku: 

Jéjej tet jsi mě silně zaskočil používám nějakou neznačkovou je taková nazelenalá a není ani moc drahá no a jaká tam byla používaná v minulosti nevím. nicméně zapátrám a po neděli sem vrazím fotku toho bloku aby jsi to přímo viděl :wink:

Autor:  Radic [ 29.2.08, 16:59 ]
Předmět příspěvku: 

zelenou néééé....musíš modrou ;) ta je na fanouše a jeho hliníkovou palici dělaná

Autor:  fatal [ 29.2.08, 17:05 ]
Předmět příspěvku: 

Fridex už jsme řešili: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=7552 http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=6819

Autor:  Jonny [ 29.2.08, 17:32 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka : Jaaaaj ja som videl LS a uz som myslel ze vyssi vykon .... Hmmm moja chyba :oops: .. ten vyzraty blok ... to je zahada ..... asi skriatkovia :wink:

Autor:  Josef.Radocha [ 29.2.08, 17:39 ]
Předmět příspěvku: 

135 ti jen doporučím super motor dobře snáší otáčky a má i dotatečnou ochotu k činosti. Když to porovnám stím co měla máma a co potom já na občasné ježdění (auta obě přibliýžně stejně najeto) tak matky 136LS byla líná to moje 135Lx měla větší ochotu.

Autor:  michalkatka [ 29.2.08, 17:48 ]
Předmět příspěvku: 

Josef.Radocha píše:
135 ti jen doporučím super motor dobře snáší otáčky a má i dotatečnou ochotu k činosti. Když to porovnám stím co měla máma a co potom já na občasné ježdění (auta obě přibliýžně stejně najeto) tak matky 136LS byla líná to moje 135Lx měla větší ochotu.


áno ale 135Lx sú autá po 05.93 a motory sú skladané trocha precíznejšie, s menšími továtenskými vôlami a pod...

Autor:  Josef.Radocha [ 29.2.08, 18:30 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
Josef.Radocha píše:
135 ti jen doporučím super motor dobře snáší otáčky a má i dotatečnou ochotu k činosti. Když to porovnám stím co měla máma a co potom já na občasné ježdění (auta obě přibliýžně stejně najeto) tak matky 136LS byla líná to moje 135Lx měla větší ochotu.


áno ale 135Lx sú autá po 05.93 a motory sú skladané trocha precíznejšie, s menšími továtenskými vôlami a pod...
však to byl tedy je konec roku 93 a motor i na najetých 150 000km šlape skvěle ikdyž teď je utahanej. Paní co ho má chce trhnou vačku když ho náhodou vytočí na 2500 je to výkon.

Stránka 1 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/