Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

PJDefort - Škoda Favorit 135LX r.v. 1993
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=9893
Stránka 1 z 25

Autor:  PJDefort [ 27.3.08, 21:01 ]
Předmět příspěvku:  PJDefort - Škoda Favorit 135LX r.v. 1993

Sbohem moje první auto :-(

Takže je to 135LX, novej model, ale ještě karbec 43kW, vyrobeno 23.6.1993..první registrace 7.7.1993 a v mém vlastnictví od 5.2.2008 do 21.12.2009 ..při koupi měl 138408km, při prodeji 148550km

Co má navíc oproti LX je otáčkoměr, dělený zadní sedačky, ostřikovače světel, centrál na klíč, střešní okno a ještě někdo dodělal dopředu stabilizátor..

Udělalo se:
- Motorovej olej Paramo Trysk Super Turbo (M7ADS IV) + filtr MANN (další výměna - únor 2010)
- Vzduchovej a palivovej filtr
- Termospínač na chladiči+termostat+chladící kapalina Fridex G48, expanzka origo i s víčkem (původně tam byla nějaká Čína a víčko se protáčelo) a nová trubka chlazení, protože po výměně kapaliny začla téct
- Manuální spínaní větráku (bylo) + paměťovej cyklovač stěračů
- Svíčky Brisk DR17YC
- Oprava ostřikovačů světel - výměna toho relé v motorovym prostoru+pojistka (zas nejdou, po proměření je někde špatná zem, občas si stříknou :D )
- Oprava čelních ostřikovačů (dostříkly sotva ke stěračům) - výměna motorku
- Čiré boční blinkry
- Klíňák Barum AVX 10x950La
- Novej plovák v nádrži
- Gumy Barum Brillantis
- Novej omezovač levejch zadních dveří
- Dálkový ovládání centrálního zamykání
- Gufero a manžeta tyčky řazení+zadní silentblok řazení+olej Mogul Trans 75W, vyměněný plastový pouzdra+šroub, naříznutý táhlo a stažený šroubem=> řazení bez vůle (květen 2009)
- Zesílený ramena z Felicie 2001, nový zadní silentbloky ramen+čepy ramen a řízení (originál), silentbloky a držák stabilizátoru, seřízená sbíhavost (srpen 2008)
- Novej rozdělovač PAL (září 2008)
- Novej startér Magneton 1kW s reduktorem (říjen 2008)
- Něco málo těsnění (víko ventilů, kryt zdvihátek, termostat, vana)
- Zavěšení výfuku (květen 2009)
- Repase karburátoru u p.Kratochvíla (březen 2009)
- Nová sada pístku PP brzdiče, nové přední hadice a všechny odvzdušňováky, nová brzdová kapalina DOT4 (květen 2009)
- Nová spojková sada Luk, pravá vnější manžeta poloosy (originál), gufero vstupní hřídele převodovky (srpen 2009)
- Vyvařenej přední pravej podběh a novej blatník - druhá strana pořád OK (září 2009)

ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Autor:  Kachnis [ 27.3.08, 21:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: PJDefort - Škoda Favorit 135LX r.v. 1993

no prace hafec, nejak to nehrotis, proste pohodicka :) favo pekny

Autor:  Josef.Radocha [ 27.3.08, 21:34 ]
Předmět příspěvku: 

No skvělá volba motoru ten bude šlapat jak hodinky dát mu trošku lásky a po ze řetězu. Auto má jen pár detailů nic vážného už sem viděl horší. No přeju spoustu šťastných kilometrů.

Autor:  Vít [ 27.3.08, 21:57 ]
Předmět příspěvku: 

hele, to topení jak ti zlobí první stupeň, když to rozebereš, vyhodíš větrák, tak tam uvidíš takový kroucený dráty, vypadá to jako pružiny, jsou to ale nějaký odporový dráty, a když se zmáčknou, tak se pak dotýkají desky pod sebou nebo i sebe vzájemně a proudy tečou jinudy, no a pak to nechodí, taky jsem to měl, zkus na ně mrknout a když se budou ty jakoby pružiny něčeho dotýkat, tak je porovnej, aby se nedotýkaly a snad to půjde

Autor:  Nepér [ 27.3.08, 22:04 ]
Předmět příspěvku: 

A ten teploměr, co ukazuje blbě možná ukazuje dobře, ale je v hajzlu termostat, proto ta spotřeba... možná jezdíš s přechlazeným motorem.

Autor:  PJDefort [ 27.3.08, 22:12 ]
Předmět příspěvku: 

jo o těch odporech v tom topení sem něco už slyšel..až bude hezky mrknu na to...a to s tim termostatem..myslíš že to je tim?..já nevim hele..větrák mi sepnul normálně jednou když sem stál v koloně a topení topí taky celkem brzo..takže v tom to asi nebude ne? ale zas na druhou stranu kdykoliv otvírám expanzku tak nemusim pomalu upouštět vzduch..klidně ji můžu otevřít rychle s horkym motorem a žádnej tlak mě neopaří

Autor:  michalkatka [ 28.3.08, 07:37 ]
Předmět příspěvku: 

v prvom rade gratulujem ku skvelému kúsku, to je moja srdcovka model 94 s karburátorom, tých zasa nieje tak veľa...

aby som ťa opravil, výbava LX od 03/93 do 12/93 mala vo výbave otáčkomer aj delené sedadlá ( pravdupovediac som nový model nedelené sedačky ešte nevidel ), nemala strešné okno, ani centrál, ale pri predaji na prianie ti to v predajnom závode domontovali čokoľvek.
k tvojím závadám, zrejme budeš mať vadný plavák v nádrži, a dynamická brzda na budíku tiež zlá, teplomer by som typoval na čidlo, u Fava je každé iné.
do poistkovky ti zateká cez čelné okno, to stečie za palubku, to si daj čo najskôr doporiadku, lebo ak ti navlhne ten filc a začne hniť sa toho nezbavíš, ten filc je komplet za palubkou, pred nohami, aj pod nohami, skrátka všade...

Autor:  PJDefort [ 28.3.08, 08:41 ]
Předmět příspěvku: 

tak myslím si opravdu, že termostat je v pořádku..dnes jsem jel ráno do 4km vzdálené školy a auto během cesty začalo v pohodě topit..u školy sem sahal na domeček termostatu a nedala se na něm udržet ruka..i hadice byla dost teplá..takže tím to asi nebude..a čidla sem zkoušel dvě a s oběma to ukazuje pořád stejně..takže to bych vyloučil..takže nevím jesi mám zkusit opravdu novej termostat nebo je to vážně budíkem.. tu pojistkovku začnu řešit co nejdřív no..až na to bude počasí a chuť všecko rozebírat..a ten plovák..no zatim to nějak překousnu..vim, že na 300kč ujedu 100km a musim honem k pumpě takže asi tak :-) jinak dík za pochvaly..

Autor:  michalkatka [ 28.3.08, 08:47 ]
Předmět příspěvku: 

pjdefort píše:
tak myslím si opravdu, že termostat je v pořádku..dnes jsem jel ráno do 4km vzdálené školy a auto během cesty začalo v pohodě topit..u školy sem sahal na domeček termostatu a nedala se na něm udržet ruka..i hadice byla dost teplá..takže tím to asi nebude..a čidla sem zkoušel dvě a s oběma to ukazuje pořád stejně..takže to bych vyloučil..takže nevím jesi mám zkusit opravdu novej termostat nebo je to vážně budíkem.. tu pojistkovku začnu řešit co nejdřív no..až na to bude počasí a chuť všecko rozebírat..a ten plovák..no zatim to nějak překousnu..vim, že na 300kč ujedu 100km a musim honem k pumpě takže asi tak :-) jinak dík za pochvaly..


to zatekanie nemusíš rozoberať, zatesni okno zvonku, najskôr to zateká medzi sklom a gumou, málokedy to zateká medzi gumou a kasňou, pozri kde to máš mokré, pooblievaj sklo vodou a uvidíš kde to vlhne... ale nekúr si v aute, lebo ak kúriš tak sa to teplom stíha odparovať...

Autor:  Viky [ 28.3.08, 12:35 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
zatesni okno zvonku

:shock: Favo ma nejaky okno pro zvonek? :-) (peace)

Autor:  michalkatka [ 28.3.08, 14:00 ]
Předmět příspěvku: 

Viky píše:
michalkatka píše:
zatesni okno zvonku

:shock: Favo ma nejaky okno pro zvonek? :-) (peace)


jo a zvoní ako električka, to by si mal počuť, a hlavne keď ti zateká do auta...

:roll: :lol:

Autor:  PJDefort [ 28.3.08, 15:45 ]
Předmět příspěvku: 

tak dneska sem koupil teda novej termostat i když sem si od toho nic nesliboval...a dal sem ho tam..samozřejmě je to furt stejný takže je to budíkem no..hned když sem v tom byl tak sem vyměnil i klíňák co se mi tu válel 14 dní..

Autor:  michalkatka [ 28.3.08, 15:59 ]
Předmět příspěvku: 

pjdefort píše:
tak dneska sem koupil teda novej termostat i když sem si od toho nic nesliboval...a dal sem ho tam..samozřejmě je to furt stejný takže je to budíkem no..hned když sem v tom byl tak sem vyměnil i klíňák co se mi tu válel 14 dní..


neviem :roll: , budík som ešte pokazený nevidel, ale čo mám tri čidlá na testovanie, každé ukazuje inak za tých istých podmienok :idea: ...

Autor:  PJDefort [ 28.3.08, 16:09 ]
Předmět příspěvku: 

já mám čidle dvě no a obě ukazujou to samý..nevim..myslim že buď budík nebo nic :D

Autor:  PJDefort [ 31.3.08, 18:55 ]
Předmět příspěvku: 

nevíte někdo jakej použít šroub pro přídělání přední originální mlhovky do nárazníku? byli tam M7čky ale když se sundavaly z toho starýho nárazníku, tak byli tak zrezlý, že se přelomily vejpůl...už je tam chci konečně dát ale M7 tu nemaj v žádnym z 5ti železářství co sem zkoušel :? jinak poznatek s teplotou motoru..dneska byl u nás takovej pařák, že ručička ukazovala normálka do půlky, chvíli i do 3/4 a větrák normálně spínal..ty fáčkovský budíky si vážně dělaj co chtěj..

Stránka 1 z 25 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/