Matthes píše:
Nejlepci seriovka kterou v muzeu maj:
To jo, seriovka se všim všudy - sice je nejzachovalejší, ale jako ostatně většina škodovek z té doby poněkud "nedopečená" - chybí jí (co jsem si stačil všimnout) sluneční clona u řidiče, kryt (víko) tunelu, nějaké záslepky a přední maska je (stejně, jako u vedle stojícího Rapida) vycvaklá z těch plastových čípků, které ji mají kotvit ve spodním čele...
Obecně se mi ta auta v muzeu zdála dosti "nedokonalá" až zanedbaná. Nebyl příliš velký rozdíl mezi některými vozy v expozici a v depozitu...
A na to, že je to muzeum výrobce, tak bych čekal, že o konkrétních vozech (typech) budou vědět víc, než my, ale měl jsem opačný dojem...
Tím chci říci, že u muzeálních exponátů bych nečekal nesrovnalosti v osazení nesprávnými díly (viz MBX, Octavia,...), zanedbanou základní údržbu, nebo alespoň očistu exponátů, nevhodné nátěry (většina bloků vystavených motorů natřena stříbřenkou
, neoriginální odstíny atd.).
Už při vstupu do muzea mne pobouřily chyby ve výčtu typů vozů - koukal jsem jen na výčet škodovek (742,3) a MBček a jen mezi vypsanými modely těchto vozů byly takové věci jako 1000 MBC nebo 120 LF
(MBG, LS)...
...ale jinak fajn, no, myslím, že TW by se o muzeum staral lépe a s větším nadšením