Vzhledem k tomu ze cestovni rychlost byla (a bude) stanovena na 105 tacho, tak nepredpokladam ze by existovalo jakykoliv auto, ktery by za techhle podminek po osetreni pripadnych nejvetsich pruseru tuto trasu nezvladlo.
Posledni cesta se 105POWER byla takova, ze mi cestou tam upadl nejaky drat v rozdelovaci, zaclo to spatne palit a vzhledem k provozu na LPG mi to sezralo sedla ventilu. S pravidelnym serizovanim ventilove vule jsem dojel tam i zpatky, Edu s puvodni hlavou jsem pak jeste vzal na sraz do Semina a na vylet do MB a az potom jsme to s Michalem vymenili. Ventilovy sedla v ty dobe v podstate neexistovaly a byly vypaleny asi 5mm pod uroven spalovaciho prostoru.
Neboli: kdo se boji sere v sini.
Na osklive motory doporucuju dat bohatsi smes na volnobeh (hlavne po "serizeni" na ME), pak se to tolik nehreje.
Edit: O tom, jak jsem do Edy namontoval prevodovku "jenom na Holandsko a pak se opravi", se kterou uz jezdim 4 roky, ma za sebou 4x Holandsko, jednou Mazury a v posledni dobe Banov na otocku, ackoliv skoro vubec nesynchronizuje a vecne jezdi nasucho, se asi nema cenu zminovat. Jo mimochodem.... loni mi cestou z Holandska zacala odchazet hydraulika spojky. Nakonec se ukazalo ze kdyz auto doma stoji z kopce, tak ta hydraulika funguje, dokonce jsem s tim absolvoval Polsko s vlekem. Ale letos ji mozna uz fakt vymenim.
Uvedomte si laskave, ze pokud auto pouzivate, 1200km ujedete nejdyl za mesic, nikde se nic neposere a auto dostava podstatne vic zabrat, nez kdyz se povesi na dalnici a klidnou jizdou se to odjede za den... vlastne za noc, abych byl presny.